Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CL500, 2000, W215 - hellrix
#1
Kuna E270cdi läks tütre käsutusse ja ta kasutab seda nii aktiivselt, et mul ei jäänud muud üle kui omale teist autot vaatama hakata. Tahtsin midagi erilist ja komistasin sellise "peavalu" otsa. Soov oli mitte silber värv ja mitte tume sisu kuna E mul täpselt selline on. Seega kukkus hulka CL-e välja esimeses voorus. Esimene valik oli punane 55AMG. Kuulutuses oli kena kõik. Tegelikkus teine. Värv kobrutas kapoti serval ja tiibade ääres, oli tehtud mingi rõve värviparandus nii, et valge krunt paistis läbi. Kõik pidurikettad olid otsas ja pedaali vajutamisel tekkis jube vibra. Samuti oli klaaside vahele õhk roninud. See kahjuks nende tüüpviga. "Täielikust hooldusajaloost" ei selgunud kas ABC õli on vahetatud või ei. Samuti ei teadnud müügimees, et sel autol on ABC mitte õhkvedrustus. Aga ta ei peagi seda teadma. Kõige lõpuks kui olin asja pikalt seedinud ja tahtsin vähe kaubelda oli hind hoopis 2K kasvanud.
Siis nägin parklas musta CL-i. Väga kena oli. Ja otsustasin endalegi musta osta. Mis siis, et nimekirjas kõige odavam. Esimene mulje oli parem kui AMG nähes. Samuti avaldas muljet pataks arveid mida endine peremees autot parandades oli tekitanud. Ning nüüdseks on selgunud, et väga magus asi on gaasiseade. Sellel veel 1,5 aastat garantiid järel.

[Pilt: 63269-cl.jpg]
[Pilt: 55477-salong.jpg]
Tehing saigi teostatud ja kodus hakkas pihta "uue" auto "lakkumine". Kõigepealt salong puhtamaks ja kapoti alune. Ette uued rehvid kuna vanad olid head aga vale mõõduga, kole madalad. Esiots vajub pikalt seistes madalaks mida ka vana peremees hoiatas. Aga see pole probleem. Kõigepealt katsun klappide bloki laiali kakkuda ja ära puhastada ja kui ei aita, aitab jebai. Ostan kasutatud, vaatab mis saab.
Sõidurõõmu jagub, hea mugav ja soodne liikur. Kõik mis peal, toimib. Viimane asi mida katsetasin oli seisupidur. Aga see raip ka nagu kännu taga. Vasak udutule klaas vajab vahetust, mõrad sees.
No ja ees ootab täisring hooldust. Salongi keemiline ja naha hooldus, väljast poll. Ise vahetan õlid-filtrid. Suvi saab kena ja sisustatud olema. Mitte, et midagi muud teha poleks.
Alguses oli mõte aknad tumedaks teha aga nüüd juba kahtlen.
All 19" replicad, talveks täpselt samasugused rattad ainult 17". See suvi sõidan ära aga järgmine tahaks 18" peal veereda. Saab kõrgema rehvi panna ja sõidumugavust parandada.
Autogaasiseadmedpunktee-st leidsin ka oma auto pildid. Pean nende juurde hooldusesse minema ja lasen ka uued pihustid panna. Mitte, et vanad ei töötaks vaid uued on see kuu soodukaga ja paremad-vastupidavamad.
Vasta
#2
Palju õnne ostu puhul! Nägin seda CL-i sel päeval, mil tal gaasi paigaldati Tartus, kui ei eksi Smile Loodan, et see töötab korralikult. Sel autol olid vist veel tagumisd amordid väsinud (ajaga tagaots kukkub alla).
Ilus beez sisu, ja ilus must värv. Oleks veel veljed originaal AMG, mitte need rõvedad Smile
Jälgin teemat Smile
Vasta
#3
Veljed on tegelikkuses ilusamad kui pildil aga olen sinuga 100 prossa nõus. Minu esimene reaktsioon oligi, et see auto vajab uusi velgi. Alla vajub esiots. Gaasiseade töötab laitmatult.
Vasta
#4
Rool natuke paremale viltu. Vaja siis sillastendi minna. Seekord otsustasin VKMotorsi kasuks. Täielik pettumine. Kell 13.00 oli aeg kinni pandud. Olin varem kohal, andsin võtmed ära. Kl 13.20 seisis masin sama koha peal õues. Minu märkuse peale aeti sisse. Kätte sain alles 14.55. Väidetavalt parem esiratta laagrikomplekt läbi aga regullida sai. Tulemus: rool ikka viltu ja nüüd kisub ka veel paremale. Kõne peale kutsuti esmaspäeval tagasi.
Tõin siis uued SKF laagrid. Vahetasin ära, komplektis oli ka ABS võru. Proovisõidul lõi ABS-i tulukese põlema ja siis muidugi vead ESP, BAS ja rool ka raskeks. OK, peale lühikest mõttepausi jõudsin järeldusele, et vöö andurist liiga kaugel. Ratas maha, väike mudimine ja kõik jälle OK. Ei saanud mina aru, et vanad laagrid oleks läbi olnud või peale keeramata. Ah, las olla. Olerexis gaas 52 senti per liiter.
Vasta
#5
Proovi järgmine kord spetsiaalselt Mercedestele orienteeritud töökodasid nagu:
www.lesven.ee
www.hortauto.ee
Vasta
#6
Lesvenis käin tihti varuosi toomas. Tahtsin lihtsalt VKM-i proovida, nad ju tublid kiiresti startijad ja lootsin, et neil ka sillaregull käpas. Üldiselt võõras töökojas käin autodega harva: juhtme otsas, silla stendis ja vajadusel värvimas. Ülejäänud töödega saame ise hakkama.
Vasta
#7
Sillastendiga on mul siiamaani (u 10 aasta jooxul) ainult 2 väga head kogemust olnud. Ise tehes (kui kunagi autoremonditöökojas töötasin ja sain sillastendi kasutada) ja Muraka töökojas ProRehv-is (seisin kõrval ja jälgisin, et vasakult ja paremalt viimase komakohani võrdselt paika aetax). Peale neid kordi võis maantee peal liigeldes käed roolist lahti lasta ja auto püsis tükk aega kenasti teel ja oma sõidurajas.

Viimane kord käis mu auto Lesvenis tagasillatala puxide ja rattalaagrite vahetuses ja tehti seal ka sillastend. Kahjux aga kiskus auto sõites pärast sillastendi paremale (enne remonti ja stendi ei kiskunud otseselt kuhugile). Helistasin ka Joonasele, kes ütles, et arvatavasti peavad rehvi paika kuluma. Pool aastat hiljem võin nentida, et paremax pole midagi läinud, auto kisub samamoodi nii et rehvide viga vist ei olnud. Täpsustusex mainin, et olen ka varem Lesvenis remondis käinud (mitte sillastendis) ja olen muidu nende tööga üsna rahul.

Seega, eximusi või anomaaliaid võib kõigil esineda. Arvestades, mis sillastendi teostamise hind on ja palju korralikult tehes selle töö jaox aega võib kuluda (eriti vana auto puhul, tean omast käest), võib arvata, et see üritataxe kõikides remonditöökodades võimalikult kiiresti kaelast ära saada ja tavaliselt päris peensusteni ei laskuta ja keerataxe enam vähem paika. Paljudel autodel peale esisilla kokkujooxu ei annagi ju midagi reguleerida ja nendega tavaliselt pole ka mingeid muresid ja liigset ajakulu. Mersude puhul nii lihtsalt aga ei pääse.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
Käisin eile uuesti. Viisin auto hommikul kohale ja õhtul käisin järel. Midagi nad tegid, parem kui ennem. Aga mitte täiesti OK. Kui olin uksest väljumas, hüüti veel järele, et ma laagri ikka ka ära vahetaks. Naljamehed.
Vasta
#9
Külapeal kiidetakse Mart Peret. Vend opereerib küll ajast ja arust vahenditega aga sillad pidi ta paika saama.
Ise olen ka mõned korrad käinud ja siiani rahul.

Herki
Vasta
#10
Käisin ka hiljuti foorumites kiidetud Mart Pere juures esimest korda esisilda reguleerimas peale rooliotsade vahetust.

Miinuseks: Suhtumine ja suhtlusstiil oli ebameeldiv.

Plussiks: Töö kvaliteediga rahul, rool sirge ja auto jookseb ilusti.
Vasta
#11
minu punnsilmal tegi kunagi mart nii silberile kui hitehile pika puuga.
Vasta
#12
Hortis ma käisin A210 Evoga 3x järjest silda regullimas - rool oli viltu, viisin tagasi - veel rohkem viltu, viisin uuesti tagasi, võtsin mehe endaga kaasa sõitma, et kuule kas sa näed et rool on viltu - jah näen - pane siis palun sirgeks, siis pandi otseks. Ise käin sildu regullimas TRK Värvides (Pirni tn), viimane kord oli esimene juhus kus rool viltu jäi, aga muidu nad on suutnud otseks ajada kõikidel juhtudel, isegi ühe kehvasti sirgeks venitatud auto, mida teised tegijad ütlesid, et ei saagi otseks.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#13
(29-05-2015, 10:05 AM)Joel. Kirjutas: Hortis ma käisin A210 Evoga 3x järjest silda regullimas - rool oli viltu, viisin tagasi - veel rohkem viltu, viisin uuesti tagasi, võtsin mehe endaga kaasa sõitma, et kuule kas sa näed et rool on viltu - jah näen - pane siis palun sirgeks, siis pandi otseks. Ise käin sildu regullimas TRK Värvides (Pirni tn), viimane kord oli esimene juhus kus rool viltu jäi, aga muidu nad on suutnud otseks ajada kõikidel juhtudel, isegi ühe kehvasti sirgeks venitatud auto, mida teised tegijad ütlesid, et ei saagi otseks.

Ma olen ka TRK töödega rahul. Kutid saavad hakkama hästi, kui õige sisendi annadEusa_angel
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#14
Ka natuke mõõdetud-arvutatud ja reaalne keskmine kulu gaasiga sõites 15 l/100. Enam- vähem 50/50 maa/linn. Puhtalt benaga veel sõitnud polegi.
Vasta
#15
Homme Lõuna-Eestisse. Enne seda väike hooldus. Uus õli ja MANN õli- ja õhufiltrid ning küünlad Bosch Iridiumid (16tk), peal olid Boschid MB logoga. Kogu kupatus 159€+ töölõbu. Odomeeter näitab 261600.
Vasta
#16
Ilus auto! Huvi pärast küsin, kui palju ruumi gaasiseade enda alla võtab? Äkki leidub Teil pilte sellest lahendusest?

Lugupidamisega,

Uku
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#17
Tänud kiitmast!
http://www.autogaasiseadmed.ee/tehtud-to...paigaldus/
Vasta
#18
Laupäeval Tartus tehtud hooldus gaasiseadmele. 2xfilter ja kalibreerimine. Trassil saab 10 l/100-le hakkama. s.n. 262200
Vasta
#19
Vasak esimene ABS-i andur viskas villast. Alguses niiskete ilmadega ja lõpuks kooles sootuks. Seekord aitas Ladu24 kus Febi sensor maksis 32 euri. Lesven tahtis 21€ enam Sad

Nüüd mingi uus teema. Püsikiiruse hoidja rakendub kuni 90 km/h. Üle selle vilgutab spido peal tulukesi ja lülitub välja. Kas see võib olla seotud SRS-iga? Nimelt põleb juhi SRS.
Vasta
#20
Smile 
Natuke silmailu salongi. Olid heledast plastikust, nüüd siis kena puit (pildil peegeldus, muidu kriipse pole). Ennem keskmist nuppu polnud aga kui vana resti ümbrise ära võtsin siis vaatas vastu liigne pistik. Lükkasin uuele pesasse ja peatoed töötavadki. Ära vahetamist ootab veel laevalgusti. Soovin sinnagi puidust.
[Pilt: 57997-puit.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,636 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz S500, 2005, W221-hellrix hellrix 38 35,081 23-06-2020, 12:00 AM
Viimane postitus: hellrix
  MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo nostromo 69 41,001 26-05-2019, 03:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mb w220, S500l, 2000, berg berg 87 88,387 03-08-2016, 03:55 PM
Viimane postitus: kubilius
  CL500 w215 2000a Sheik 117 146,484 26-10-2014, 08:48 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 25,419 25-05-2014, 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  MB E320 CDI T, S210, 2000 - Toomaz Toomaz 45 59,166 19-08-2013, 04:36 PM
Viimane postitus: Harry
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,891 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne