Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB s210, 2002a, torms
#1
Tere siinsele rahvale. Teen siis siia teema kuna ilmselt võib tekkida palju küsimusi siis oleks hea kui nad kõik on ühes teemas.
Teen vabas vormis kui lubatakse.
2,7diisel, 125kw, 2002aasta, automaat, elegance

Mingi aeg tagasi talvel sai üsna räsitud välimusega e270 hangitud. Kuna tehnika tundus korras olevat ei kahelnud ostuga. Auto on nüüdseks läbinud väheke iluravi või nii.
Nagu öeldud siis tehnika ja veerev osa kõik väga mõnus. Täitsa alguses läks tagumise osa regull süsteemis üks toru katki ning lekkis kõik oma mahla välja. Asendasin kõik torud vasktorudega ja värske õli sisse ning tagaots toimetab kenasti omaette. Kiirendades viskab vibra ja kõmina sisse mis on siis ilmselt kas vahepukk ise või vahepuki laager?
Miskine abs andur on läbi, püsikat viskab välja ning pidurdades on vahest tunda absi raginat. Kuidas sõeluda välja konkreetne andur? Diagnost järgi ning sõitma, ning siis vaadata rataste kiirust? Viga sisse ei löö.
Vahest ei taha pill väga gaasile reageerida, ei tee kickdowni ega midagi, nagu ei saaks aru et gaasi tallan. Peale restarti asi läheb korda ning samuti viga sees pole. Makiga mingi kala, katkub jube tihti heli, plaati loeb aeglaselt ja tihti on üldse vaid.
Muidu täitsa maantee pill, eile sai tehtud ots tapale ning keskmine 5,9. Üldine keskmine 6,6. Mugav ning mulle jubedalt meeldib sõita.
Kas antud mootor kannatab jõulisa ka ning on see kuidagi lihtsate vahenditega teostatav?

On kellegil kogemusi kolmanda istereaga?
Istmed on sees ja originaalid, aga mb esindus väidab et tehasest pole nii tulnud. ARKi jaoks oleks vaja võtta esindusest akt on ümberehtitus on legaalne ning originaal osadega tehtud. Kas nüüd ark paneb passi need kui lasteistmed või võivad seal ka täiskasvanud istuda?

Ahjaa, ning läbisõit 630000km Eusa_drool

Kaks kehva pilti on ka näitamiseks.

[Pilt: 01070806573a63b.jpg]

[Pilt: 010708066399d40.jpg]

Vasta
#2
(10-08-2014, 01:10 PM)torms Kirjutas: Tere siinsele rahvale. Teen siis siia teema kuna ilmselt võib tekkida palju küsimusi siis oleks hea kui nad kõik on ühes teemas.
Teen vabas vormis kui lubatakse.
2,7diisel, 125kw, 2002aasta, automaat, elegance

Mingi aeg tagasi talvel sai üsna räsitud välimusega e270 hangitud. Kuna tehnika tundus korras olevat ei kahelnud ostuga. Auto on nüüdseks läbinud väheke iluravi või nii.
Nagu öeldud siis tehnika ja veerev osa kõik väga mõnus. Täitsa alguses läks tagumise osa regull süsteemis üks toru katki ning lekkis kõik oma mahla välja. Asendasin kõik torud vasktorudega ja värske õli sisse ning tagaots toimetab kenasti omaette. Kiirendades viskab vibra ja kõmina sisse mis on siis ilmselt kas vahepukk ise või vahepuki laager?
Miskine abs andur on läbi, püsikat viskab välja ning pidurdades on vahest tunda absi raginat. Kuidas sõeluda välja konkreetne andur? Diagnost järgi ning sõitma, ning siis vaadata rataste kiirust? Viga sisse ei löö.
Vahest ei taha pill väga gaasile reageerida, ei tee kickdowni ega midagi, nagu ei saaks aru et gaasi tallan. Peale restarti asi läheb korda ning samuti viga sees pole. Makiga mingi kala, katkub jube tihti heli, plaati loeb aeglaselt ja tihti on üldse vaid.
Muidu täitsa maantee pill, eile sai tehtud ots tapale ning keskmine 5,9. Üldine keskmine 6,6. Mugav ning mulle jubedalt meeldib sõita.
Kas antud mootor kannatab jõulisa ka ning on see kuidagi lihtsate vahenditega teostatav?

On kellegil kogemusi kolmanda istereaga?
Istmed on sees ja originaalid, aga mb esindus väidab et tehasest pole nii tulnud. ARKi jaoks oleks vaja võtta esindusest akt on ümberehtitus on legaalne ning originaal osadega tehtud. Kas nüüd ark paneb passi need kui lasteistmed või võivad seal ka täiskasvanud istuda?

Ahjaa, ning läbisõit 630000km Eusa_drool

Kaks kehva pilti on ka näitamiseks.

[Pilt: 01070806573a63b.jpg]

[Pilt: 010708066399d40.jpg]

Ilus!
Andurite poolepealt jah tuleks juhe külge panna ja vaadata, milline neist oma kehva tervise üle kurdab. Sõita pole reeglina vaja.
Vasta
#3
Kuidas sa selle 6,6 keskmiseks said? Kompuutri järgi? Eusa_shifty
Vasta
#4
Mul sama mootoriga masinal on kompuuter samuti optimistlik, näidates tegelikust kulust (st paaki kallatu ja odomeetri näidu järgi arvutatud kulust) stabiilselt 0.8-0.9L vähem.

Kolmanda reaga on lihtne, kui on kasutatud originaalosi. St küsid ARKist ümberehitusloa, ootad vastuse ära ja lähed sellega ARKi autot tehnospetsile ette näitama. Pärast seda saad vastu uue tehnopassi, kus sees 7 kohta ning märge ümberehituse kohta. Maksma läheb see uue passi trükkimise jagu, st selle pealt küsitav riigilõiv 20 eurot.

Minul eraldi märget pole, et kolmandal istmereal võiks ainult lapsed istuda. Kuigi ausalt öeldes keskmise Eesti mehe mõõtu tegelasel sinna eriti asja pole, sest pea on laes..
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,291 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB w211 e70cdi 2002a - Gert endriks 6 6,164 02-10-2017, 11:33 PM
Viimane postitus: Laur
  MB S210 E270CDI '01 vestanel 15 11,711 07-10-2015, 11:18 AM
Viimane postitus: vestanel
  Mercedes-Benz E200T s210- ktmduke ktmduke 3 4,171 16-04-2015, 07:29 PM
Viimane postitus: ktmduke
  MB C200 Kompressor W203 2002a laisad 14 9,445 19-03-2009, 11:21 AM
Viimane postitus: soul



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne