Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 E500 1992 sobiv katalüsaator - Ostmisel
#21
(28-02-2015, 03:18 PM)HotPapa Kirjutas: Selle 12 k E 500 suurim miinus minu silmis on fakt, et auto oli tehasest tulles hõbedat värvi, nüüd on ta musta värvi. See auto oli ka kunagi klubis.

Ja passis 95a aga tegelikult 92a.
Vasta
#22
Olen ka seda juba mõned korrad varem märganud. Tundub vähemasti igati OK korras silmale, kuid täiesti teist värvi uues kuues.... Maitse asi muidugi.

Käisin täna siis enda omaga pikemal sõidul. Isegi, kui mõned seaded sõidukil hetkel paigast ära (käiguvahetus pole kõige sujuvam) ning pidurikettad väga kergelt kõverad, jagus sõidurõõmu siiski kuhjaga. Masina kallal nokitsemist küll tuleb, kuid tundub, et sellest isendist saab suve lõpuks asjaEusa_angel
Eks nokitsemine oma maistse järgi on ju omaette lõbuRolleyes
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#23
E500 on vist masin mida kõik mersumehed tahaks kord elus omada. Eusa_whistle
Naftapress.
Vasta
#24
Täna hundiga pesulas käies juhtus selline lugu, et pesulast puhtana välja sõites oli soojalt töötades pöörete kerge kõikumine täiesti kadunud. Enne kõikusid pöörded tühikäigul 1000-1300 vahel. Olen pärast ostu ja 5 kuust seismist sõitnud kokku ca 350km. Täna õhtul oleks auto nagu pesulas "hääle puhtaks köhinud". Kõik seaded paigas st pöörded stabiilsed, käiguvahetus sujuv ning palju võimsam minek.
On kellelgi aimu, millest selline seadete muutus tingitud võib olla?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#25
Ilmselt sai miski niiskusega ühendust.
Naftapress.
Vasta
#26
Tühikäik peaks sellel umbes 600 peal olema.
Vasta
#27
Ilmselt sai miski ühendust küll, kuid mis nimelt, ongi huvitav. Eile olid pöörded kenasti 600 ringis ka soojalt nagu varasemalt ainult külmalt. Teen täna uue sõidu, vaatab, mis seisud on.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#28
Vanematel rida mootoritel on lüliti gaasi hoovastiku juures mis lülitub siis kui gaas täiesti maha lasta aga sel mootoril vist seda enam pole.
Naftapress.
Vasta
#29
Nii, sõitsin hommikul hundiga tööle. Kodu -> töö 24km.
Kuni kontorini olid seaded kõik kenasti paigas. Otsustasin siis Sõpruse pst korralikult kikkerit anda, et eileõhtust vägevat jõudu tunda.... kuid pärast pedaali põhja laksamist läks veojõukontroll tööle ning seaded taas paigast ära. Kokku sain siis sõita eilsega õigete seadetega ca 40km.

Seadete all pean silmas siis järgmisi erinevusi:

Seaded paigas - gaasipedaal võtab juba varba otsaga kergelt vajutades ülevalt, pöörded tühikäigul kenasti stabiilselt 600, käigukasti D-peale pannes ning pidurit lahti laskes ei hakka auto ise kohe vedama. See on norm. Kui gaasi annad, siis minek mõnusalt jõuline ja stabiilne. Käiguvahetus sujuv.

Seaded paigast ära - gaasipedaal hakkab tööle alles kuskil alt, pöörded tühikäigul kõiguvad 1000-1300 kandis. Pidurit vabastades hakkab auto ise kohe vedama, käiguvahetus mitte just kõige sujuvam. 4-käik tuleb pauguga. V8-t tunnetab alles pedaali põhja tallates.

Ilmselt kuskil miski asi streigib, aga mis see küll olla võiks?Paranoid
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#30
(03-03-2015, 10:26 AM)MarJ Kirjutas: Nii, sõitsin hommikul hundiga tööle. Kodu -> töö 24km.
Kuni kontorini olid seaded kõik kenasti paigas. Otsustasin siis Sõpruse pst korralikult kikkerit anda, et eileõhtust vägevat jõudu tunda.... kuid pärast pedaali põhja laksamist läks veojõukontroll tööle ning seaded taas paigast ära. Kokku sain siis sõita eilsega õigete seadetega ca 40km.

Seadete all pean silmas siis järgmisi erinevusi:

Seaded paigas - gaasipedaal võtab juba varba otsaga kergelt vajutades ülevalt, pöörded tühikäigul kenasti stabiilselt 600, käigukasti D-peale pannes ning pidurit lahti laskes ei hakka auto ise kohe vedama. See on norm. Kui gaasi annad, siis minek mõnusalt jõuline ja stabiilne. Käiguvahetus sujuv.

Seaded paigast ära - gaasipedaal hakkab tööle alles kuskil alt, pöörded tühikäigul kõiguvad 1000-1300 kandis. Pidurit vabastades hakkab auto ise kohe vedama, käiguvahetus mitte just kõige sujuvam. 4-käik tuleb pauguga. V8-t tunnetab alles pedaali põhja tallates.

Ilmselt kuskil miski asi streigib, aga mis see küll olla võiks?Paranoid
võta akuklemmid maha ja pane nad omavahel kokku ja vaata mis siis teeb.

Vasta
#31
(03-03-2015, 10:26 AM)MarJ Kirjutas: Nii, sõitsin hommikul hundiga tööle. Kodu -> töö 24km.
Kuni kontorini olid seaded kõik kenasti paigas. Otsustasin siis Sõpruse pst korralikult kikkerit anda, et eileõhtust vägevat jõudu tunda.... kuid pärast pedaali põhja laksamist läks veojõukontroll tööle ning seaded taas paigast ära. Kokku sain siis sõita eilsega õigete seadetega ca 40km.

Seadete all pean silmas siis järgmisi erinevusi:

Seaded paigas - gaasipedaal võtab juba varba otsaga kergelt vajutades ülevalt, pöörded tühikäigul kenasti stabiilselt 600, käigukasti D-peale pannes ning pidurit lahti laskes ei hakka auto ise kohe vedama. See on norm. Kui gaasi annad, siis minek mõnusalt jõuline ja stabiilne. Käiguvahetus sujuv.

Seaded paigast ära - gaasipedaal hakkab tööle alles kuskil alt, pöörded tühikäigul kõiguvad 1000-1300 kandis. Pidurit vabastades hakkab auto ise kohe vedama, käiguvahetus mitte just kõige sujuvam. 4-käik tuleb pauguga. V8-t tunnetab alles pedaali põhja tallates.

Ilmselt kuskil miski asi streigib, aga mis see küll olla võiks?Paranoid

mina kahtlustan vaakumilekket , oli mul selline asi et peale pesemist auto töötas normaalselt , kui paar korda vajutasin gaasi põhja hakkas jälle vaakumiga mingi jama
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#32
Mul oli 2,8 samasugused anomaaliad. Drosselklapp soovitati puhtaks teha, see aitas. Lisaks mainiti, et pihustid võivad märku anda. Kõikumine oli eriti tunda siis, kui linnas kusagil ristmikul seista tuli ja käiguvalits D asendis oli. Selle tarbeks ostsin Prismast mingit keskmise hinnaga venelaste toodangut ja valsin paaki. Aitas ja probleemist sain täielikult lahti.
Mäletan ka seda, et alati oli peale pesulast väljumist parem sõita Big Grin
Vasta
#33
(03-03-2015, 01:07 PM)arturmalcik Kirjutas:
(03-03-2015, 10:26 AM)MarJ Kirjutas: Nii, sõitsin hommikul hundiga tööle. Kodu -> töö 24km.
Kuni kontorini olid seaded kõik kenasti paigas. Otsustasin siis Sõpruse pst korralikult kikkerit anda, et eileõhtust vägevat jõudu tunda.... kuid pärast pedaali põhja laksamist läks veojõukontroll tööle ning seaded taas paigast ära. Kokku sain siis sõita eilsega õigete seadetega ca 40km.

Seadete all pean silmas siis järgmisi erinevusi:

Seaded paigas - gaasipedaal võtab juba varba otsaga kergelt vajutades ülevalt, pöörded tühikäigul kenasti stabiilselt 600, käigukasti D-peale pannes ning pidurit lahti laskes ei hakka auto ise kohe vedama. See on norm. Kui gaasi annad, siis minek mõnusalt jõuline ja stabiilne. Käiguvahetus sujuv.

Seaded paigast ära - gaasipedaal hakkab tööle alles kuskil alt, pöörded tühikäigul kõiguvad 1000-1300 kandis. Pidurit vabastades hakkab auto ise kohe vedama, käiguvahetus mitte just kõige sujuvam. 4-käik tuleb pauguga. V8-t tunnetab alles pedaali põhja tallates.

Ilmselt kuskil miski asi streigib, aga mis see küll olla võiks?Paranoid

mina kahtlustan vaakumilekket , oli mul selline asi et peale pesemist auto töötas normaalselt , kui paar korda vajutasin gaasi põhja hakkas jälle vaakumiga mingi jama

Võtan teadmiseks ja uurimiseks. Tänud!
(03-03-2015, 02:15 PM)väikemees Kirjutas: Mul oli 2,8 samasugused anomaaliad. Drosselklapp soovitati puhtaks teha, see aitas. Lisaks mainiti, et pihustid võivad märku anda. Kõikumine oli eriti tunda siis, kui linnas kusagil ristmikul seista tuli ja käiguvalits D asendis oli. Selle tarbeks ostsin Prismast mingit keskmise hinnaga venelaste toodangut ja valsin paaki. Aitas ja probleemist sain täielikult lahti.
Mäletan ka seda, et alati oli peale pesulast väljumist parem sõita Big Grin

Mul samas D asendis pöörded ei kõigu. Kõiguvad P või N asendis ehk tühikäigul.

Samas on selge, et autl pole abull jõudu, kui jälle see hoog peale tuleb. Jõud on märgatavalt erinev norm seadete ajal.
(03-03-2015, 12:48 PM)liiv Kirjutas:
(03-03-2015, 10:26 AM)MarJ Kirjutas: Nii, sõitsin hommikul hundiga tööle. Kodu -> töö 24km.
Kuni kontorini olid seaded kõik kenasti paigas. Otsustasin siis Sõpruse pst korralikult kikkerit anda, et eileõhtust vägevat jõudu tunda.... kuid pärast pedaali põhja laksamist läks veojõukontroll tööle ning seaded taas paigast ära. Kokku sain siis sõita eilsega õigete seadetega ca 40km.

Seadete all pean silmas siis järgmisi erinevusi:

Seaded paigas - gaasipedaal võtab juba varba otsaga kergelt vajutades ülevalt, pöörded tühikäigul kenasti stabiilselt 600, käigukasti D-peale pannes ning pidurit lahti laskes ei hakka auto ise kohe vedama. See on norm. Kui gaasi annad, siis minek mõnusalt jõuline ja stabiilne. Käiguvahetus sujuv.

Seaded paigast ära - gaasipedaal hakkab tööle alles kuskil alt, pöörded tühikäigul kõiguvad 1000-1300 kandis. Pidurit vabastades hakkab auto ise kohe vedama, käiguvahetus mitte just kõige sujuvam. 4-käik tuleb pauguga. V8-t tunnetab alles pedaali põhja tallates.

Ilmselt kuskil miski asi streigib, aga mis see küll olla võiks?Paranoid
võta akuklemmid maha ja pane nad omavahel kokku ja vaata mis siis teeb.

A mis ta tegema peaks? Kui ei tee midagi, siis hästi? Kui teeb särtsu, millele siis tähelepanu pöörata?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#34
Mul see kohapeal kõikumine lahenes drosselklapi puhastamisega. D- asendil kõikumise puhul aitas pihustite puhastus.

Jõu kadu samas ei mäleta, et oleks olnud. Puhastada tasub seda nii või teisiti, hullemaks olukorda ei tee(kui just liiga palju jõudu selleks ei kasuta).
Vasta
#35
(03-03-2015, 02:40 PM)väikemees Kirjutas: Mul see kohapeal kõikumine lahenes drosselklapi puhastamisega. D- asendil kõikumise puhul aitas pihustite puhastus.

Jõu kadu samas ei mäleta, et oleks olnud. Puhastada tasub seda nii või teisiti, hullemaks olukorda ei tee(kui just liiga palju jõudu selleks ei kasuta).

OK, klaar. Vaatab need võimalikud asjad üle nädala lõpus.
Tänud!
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#36
Kui vahepeal töötas pikalt väga hästi ja peale ASR-i rakendumist töötab halvasti, siis mina kahtlustax esimese asjana ülepingereleed (ÜPR). Lase see mõnel elektroonikul üle kontrollida/joota või proovi uut. Halbu joodiseid sisaldav ÜPR suudab peaaegu kõik elektrisüsteemid sassi ajada. ÜPR asub aku taga plastist katte all ja on hõbedase metallkorpusega ja pealt musta või punase plastosaga, milles 1 või 2 kaitset (need tasub ka üle kontrollida).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#37
Homme kl 12 Speedsteri Hannese juures aeg kirjas. Lähen vaatan murekohti lähemalt. Panen ÜPR-i teema ka sinna laua peale, see oli mul CE300-ga ka õhus, kuid CE-l oli probleem veidi erinev ning viga hoopis mootori temperatuuri anduris.
Tänud kaasa mõtlemast!
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#38
Hannes ei saanudki täna täpselt sotti asjast... Drosselklapp kõik puhas. Selgus, et õhumõõtja värgens täiesti uus.

Veateated, mis Hannes universaaltestriga pärast kickeri andmist ja sõiduki vearežiimi minnes kätte sai:
kood: 025 - Rpm sensor FL L6/1 Plausibility
kood: 030 - CAN: No reception from EFP N4/1
kood: 32 - No description

Selgeks sai järgmine - pärast igat kickeri andmist ja ASR-i tööle hakkamist läheb masin vearežiimi, mis tähendab järgmist:
* kaob ära elektriline gaasipedaal - vearežiimis olles mõjub gaasi vajutus alles pedaali põhjast
* auto hakkab ise tugevaltvedama nii D, kui ka R-käigul. Pmst võib ilma gaasipedaali vajutamata 20km/h liikuda
* pöörded tõusevad 500-600 kandist üles ning jäävad kõikuma 1000-1300 juurde
* käiguvahetus muutub mitte sujuvaks st hakkab kuulma kolkse ja tõukeid

Kütuse ja õhu segu on pidevalt üsna muutlik, aga seda siis tõesti koguaeg, mitte ainult vearežiimis olles.
Samuti kõigub salongi lastav soojaõhu temperatuur. Üleme nii, et see käib üles-alla ca 10-20C. Termostaat paistis töötavat. Mootori temperatuuriandur paistis töötavat. Ainus, mis oli surnud on armatuuri temperatuuri kellaandur.
Samuti näitab väline temperatuuriandur mitmeid kümneid + kraade. Pmst, kui auto seisab õues ning ma selle külmast peast käivitan, siis ca 1 minutiga tõuseb väline temperatuuri andur 10-15C. Võib vist aimata, et anduri ots kuskil kapoti all, mitte esistange juures või juhe katki?

Panen aja kinni Hort-i, et originaal MB diagnostiga üle käia ja probleemi edasi otsida ning ka teistele küsimustele vastused leida. Ma ise väga ei ampsa neid koode.

Arturmaltchik - räägi sellest vaakumi teemast mulle veidi lähemalt. Millised nähud täpsemalt sul tekkisid pärast kickeri andmist?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#39
On siis mingeid uudiseid ka?
Vasta
#40
Aprilli teises pooles tuleb täiendust, kui ma Eestis tagasi.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mercedes e500 w211 hen1 12 1,160 24-08-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 E500 hen1 6 884 08-05-2023, 12:01 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 E500 esituled hen1 4 839 10-04-2023, 01:15 PM
Viimane postitus: hen1
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,960 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne