Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mootorimure W638 2.3 105kw bensiin
#1
Autobussi väljalase 1997. Värske Mercedes-Benz vito v230 w638 omanik kurdab muret

Automaatkastiga.

Täna avastasin et külmalt sõites seistes kohapeal käik sees hakkab mootor tuure ülesse ala mängima ise. Õhtul nüüd tegi ka niisama seistes töötades seda. Sõites seisma jäädes samuti hakkas lausa hüppama.

Kui mootor töötanud miski 10 min ja soe siis tundub et probleem kaob ära.

Omal käed jalad küljes kuid bussi kapoti alla vaadates jookseb juhe kokku. Mootori ehitus mullle veel selle bussil arusaamatu.
Vihjed veaotsinguks teretulnud
Vasta
#2
(21-01-2015, 03:22 AM)wactoryboss Kirjutas: ...
Täna avastasin et külmalt sõites seistes kohapeal käik sees hakkab mootor tuure ülesse ala mängima ise. Õhtul nüüd tegi ka niisama seistes töötades seda. Sõites seisma jäädes samuti hakkas lausa hüppama.
...

Kas tuuride langemisel üritab auto veerema hakata?

Millal, kus ja kuidas on vahetatud kastiõli ja filter?
Vasta
#3
Seda õli vahetust ei tea. Lasen hortautos kõik mahlad ära vahetada. Selline idee endal. Jah langemisel tahab auto veerema hakata. Aitab see kui panen kasti neutrali ja siis ei peruta auto. Kuid mootor tuuritab 1000 ja 2000 vahel ikka. Isegi esituled vilguvad.
Vasta
#4
(21-01-2015, 10:01 AM)wactoryboss Kirjutas: Seda õli vahetust ei tea. Lasen hortautos kõik mahlad ära vahetada. Selline idee endal. Jah langemisel tahab auto veerema hakata. Aitab see kui panen kasti neutrali ja siis ei peruta auto. Kuid mootor tuuritab 1000 ja 2000 vahel ikka. Isegi esituled vilguvad.

Mida teeb sel ajal laadimispinge?

Hort auto on bensumootoriga MB jaoks üsna sobilik remondikoht.
Vasta
#5
Laadimispinget ei tea. Saan homme ära mõõta.
teadsin isegi kuid sain kinnitust et kui kastiõli vahetada siis filtri vahetuseks terve käigust vaja maha võtta.

Kui mul pole õrna aimugi ja müüja juttu ei usalda siis kas on mõistlik alguses lihtsalt kasti õli vahetada ja siis vaadata mis juhtub? Sellest edasi saaks ka kastifiltri vahetada. Ilmselt 2 kuu jooksul peale õli vahetust. Kui kastist musta solki tuleb siis viimane aeg vahetada. Eks see selgu vahetuse käigus.
Vasta
#6
Laadimispinge mõõdetud ja tiksub hoolimata pöörete kõikumisest vahemikus 14.05 - 14.15 V see peaks olema normaalne. Samas pöörete kõikumisegq ikka pea kõik tuled autol vilguvad... ehk kui pöörded alla siis läheb kõik tuhmimaks nagu pinge kasvaks kusagil ja neelaks voolu.

Umbes selline teema nagu nõuka ajal vool kõikus ja pirni valgustugevus muutus.
Vasta
#7
(22-01-2015, 08:55 PM)wactoryboss Kirjutas: Laadimispinge mõõdetud ja tiksub hoolimata pöörete kõikumisest vahemikus 14.05 - 14.15 V see peaks olema normaalne. Samas pöörete kõikumisegq ikka pea kõik tuled autol vilguvad... ehk kui pöörded alla siis läheb kõik tuhmimaks nagu pinge kasvaks kusagil ja neelaks voolu.

Kui miski küsib voolu, siis peaks ka pinge kõikuma (kuna endiselt P=U*I). Multimeeter kätte ja asja uurima.

Kui ise ei viitsi, siis tuleb üsna ajamahukas (sestap ka hinnaline) teenus sisse osta.
Vasta
#8
Ma kahtlustan et pigem miski jama mootoriga... lasen uurida hortautos. Annan teada mida leiti.
Ses mõttes et mootri tuuritamisest tuleb see tulede viljumine mitte mingist elektriasjandusest. Pöörded lähevad nii madalaks et tõmbap maha hoopis voolu genereerimise?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  105kw cdi ei lähe soojaks salumees 12 8,820 27-11-2016, 03:36 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  vito w638 undamine/ vibra allan23 1 2,910 29-03-2016, 08:45 PM
Viimane postitus: Kalev124



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne