Probleem nimelt selles, et niikui natuke külmem on, siis hommikul pagasnikusse ei pääse, ei tule lukust lahti. Kesklukk lükab uksed kõik lahti ilusti aga pagass jääb lukku, kuskil külmub ära midagi. Kui auto juba soe on siis saab luku ka lahti. Oskab kegi äkki soovitada kuidas asjale läheneda, kust või mida määrida või ma ei tea mida teha. Soojaga selliseid probleeme pole.
Kõige hullem on see, et pagassi lukku võtmega ka avada ei saa, lukk tuksis, salongist ka ligi ei pääse kuna kütusepaak on ees...:boom:
Teine probleem on selles, et kapoti lahti saamiseks peab olema kas 2 inimest või peab jubedalt süsteemitama, sest kui salongist seda kapoti avamise kangi tõmmata, siis kapott üles ei hüppa. Teoreetiliselt vist peaks sealt kangist tõmmates kapott mingi vedru abil natuke üles tulema, et siis väljast juba näpud vahele saaks ja kapoti täitsa lahti teha.
hanno100 Kirjutas:Ei... Kapotiga on see jama koguaeg olnud, vahet pole kas külm või soe.
Tross lõtv liiga ja mis puutub tagaluuki, siis selleks aitab hästi WD-40 spreiõli. Pihusta seda sinna igale poole lukumehhanismile ja asi peaks tööle hakkama, kui ikka ei hakka, siis pead asja maha kiskuma ja korralikult ära puhastama ja uuesti õlitama.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Ei tea kust see niiskus sinna koguneb, seal luku vastuses vett pole kohanud. Kuidas need pagassi keskluku hoovad seal jooksevad, pole seda laiali lammutanud enne.
Mis puutub kapotti, siis ühtegi sellist vedru ma sealt ei leidnud mis kapotti peaks kergitama, või olen loll ja ei oska seda sealt otsida...:bash:
Vat seda ei oska öelda, kust see niiskus tuleb... Igatahes seal tema on ja väga edukalt lukustab tagaluugi. Aga ülekuulamised jätkuvad...
Meil siis universaal.
Kapoti luku lukustuskonksu ees on üks varras, mida surub üles vedru. Meie esimesel 123-l kah polnud sihukest vedru ja siis pidi mootorikatet kahekesi avama... Nii meie praegusel autol kui minu Saanil on see vedru olemas ning kapott hüppab rõõmsalt 2 cm lahti, kui kangi tirida.:cool_rsvd:
hanno100 Kirjutas:Ei tea kust see niiskus sinna koguneb, seal luku vastuses vett pole kohanud. Kuidas need pagassi keskluku hoovad seal jooksevad, pole seda laiali lammutanud enne.
Sealt vastusest paremal on see kolb vms mis liigutab seda lukku, võtad katte eest ära ja siis on näha. Mul endal on see vähe laisk ja vist millalgi peab ära vahetama. Alguses peale luku vahetust ei tahtnud eriti töödata aga peale seda kui paarkorda aitasin käega kaasa siis nüüd lukustab/teeb lahti ilusti.
Muidu mul endal oli pagassi lukk igasugust jura täis (2a oli seisnud) ja lihtsalt keeldus lõpuks koostööst.
hanno100 Kirjutas:Ei tea kust see niiskus sinna koguneb, seal luku vastuses vett pole kohanud. Kuidas need pagassi keskluku hoovad seal jooksevad, pole seda laiali lammutanud enne.
Sealt vastusest paremal on see kolb vms mis liigutab seda lukku, võtad katte eest ära ja siis on näha. Mul endal on see vähe laisk ja vist millalgi peab ära vahetama. Alguses peale luku vahetust ei tahtnud eriti töödata aga peale seda kui paarkorda aitasin käega kaasa siis nüüd lukustab/teeb lahti ilusti.
Muidu mul endal oli pagassi lukk igasugust jura täis (2a oli seisnud) ja lihtsalt keeldus lõpuks koostööst.
aga vedru nada plekist allpool peaks vedru olema ja kui käega alla surud siis peaksid ikkagi tundma piisavat vastujõudu.. umbes sellist jõudu mis kapoti lahti suruks