Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
91 aasta 2,0 diisel w124 kerega masin siin . Termostaat vahetatud , salongi radikas vahetatud , kapoti all magnet klapid vahetatud , lisa pump samuti vahetatud . Salongi radika torusid katsuda armatuuri alt , siis tuli kuumad , et kõrveta või näpud ära . Sooja ikka ei puhu . Täitsa jahedat . Rullikuid võid regullida kas külmale või soojale , aga ikka tuleb täitsa külma .
Lae tule juures asub mingi andur mille küljest kummi voolik läheb salongi radika külge . Milleks see ?
Mõistus suht otsas . Äkki kellegil on ideid , milles viga võib olla .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-11-2014, 11:24 PM)Old_timer Kirjutas: ...
Mõistus suht otsas . Äkki kellegil on ideid , milles viga võib olla .
Kui omal mõistus otsas, loe vanu teemasid, mida otsing pakub.
Lae all on temperatuuriandur, millest kindalaekatagune ventilaator õhku läbi imeb. Kui see vent ei toimi, toatemperatuur kõigub.
Kui magnetklappidelt pistik maha võtta, kas siis ka ei tule sooja?
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Sai pistik ära võetud . Juhi poolt kergelt leiget tuleb .
Radikas ees külm . Ülemine radika lõdvik soe , alumine külm . Paisupaagis vedelik täitsa külm . Peale pikemat sõitu siis .
Ja otsingut sai kasutatud eelnevalt . Probleeme oli aga lahendust mitte .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-12-2014, 09:56 PM)Old_timer Kirjutas: Sai pistik ära võetud . Juhi poolt kergelt leiget tuleb .
Radikas ees külm . Ülemine radika lõdvik soe , alumine külm . Paisupaagis vedelik täitsa külm . Peale pikemat sõitu siis .
Ja otsingut sai kasutatud eelnevalt . Probleeme oli aga lahendust mitte .
On lahendus: Lesven. Assakult üldse mitte kaugel.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Eesmisel radiaatoril peabki olemine ülemine lõdvik soe ja alumine külm, muidu poleks radiaatoril jahutusüsteemis ju mitte mingit mõtet, kui mootorile juhitakse jahutuseks peale tagasi juba varem kuumaks köetud jahutusvedelik.
Kas magnetklapid on kinni või salongiradiaator on umbes ja tsirkulatsiooni ei toimu. Muud loogilist põhjendust mina ei näe kui pump lööb.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
07-12-2014, 07:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2014, 07:30 PM ja muutjaks oli Old_timer.)
(04-12-2014, 10:25 AM)Treiku Kirjutas: Eesmisel radiaatoril peabki olemine ülemine lõdvik soe ja alumine külm, muidu poleks radiaatoril jahutusüsteemis ju mitte mingit mõtet, kui mootorile juhitakse jahutuseks peale tagasi juba varem kuumaks köetud jahutusvedelik.
Kas magnetklapid on kinni või salongiradiaator on umbes ja tsirkulatsiooni ei toimu. Muud loogilist põhjendust mina ei näe kui pump lööb.
Sai siis magnet klapid vahelt ära võetud .
Aga midagi paremaks ei läinud . Õrnalt leiget tuleb .
Aga avastasin , et salongiradika väljatulev otsa voolik on väga kuum , sisseminevate oma külm . terve see toru on pm külm , mis termostaadi juurest tuleb ja läheb salongi radikasse .Kui lisa pump järgi on , siis lähevad need torud soojemaks
Salongiradika torud otsad sai lahti võetud ja läbi puhutud ja õhk liikus väga vabalt läbi .
Selline tunne , nagu ei tpimusk seda loomulikku jahutus vedeliku sirkulisatsiooni .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Palju sul salongiradikast jahutusvedelikku välja voolas kui vooliku otsad lahti lasid? Vee vulinat ei kuule armatuuri alt? Kui teed on jahutusvedeliku voolamiseks vabad ja pump lööb, siis jääb ainult üle õhk süsteemis...
Jahutusvedeliku vahetuse tegid nii nagu selle teema ( http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...hange.html) teises postituses välja toodud juhendites kirjas? Igaks juhuks küsin, seal väga ei anna midagi valesti teha.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Kas selle trossi läbi juhitakse ka kuidagi salongiradikast läbi voolava jahutusvedeliku hulka?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-12-2014, 03:03 PM)Treiku Kirjutas: Kas selle trossi läbi juhitakse ka kuidagi salongiradikast läbi voolava jahutusvedeliku hulka?
Ei, selleks on solenoidid.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
mina pakun et solenoidid või pump katki .
termostaadi kontrollisid või vahetasid ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
(11-12-2014, 01:13 AM)arturmalcik Kirjutas: mina pakun et solenoidid või pump katki .
termostaadi kontrollisid või vahetasid ?
Ise kaldun ka arvama , et vee pump ei löö piisavalt survet . Et vedelikku piisavalt ringi ajada .
Termostaat on eelmine aasta vahetatud .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Süüde sisse pannes hakkab see pump tööle . Suriseb jne .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(15-12-2014, 01:12 PM)V@hh Kirjutas: Vee pump ei puutu asja, kui paremal lansekal asetsev tsirk.pump om korras ajab see kogu süsteemi "vett" ringi nagu kero puhul. Tõenäoliselt see pump sul ei tööta ja siis ei saagi tuppa sooja.
...
See kehtib ainult tühikäigul. Mootorile sõidupöördeid andes pean sooja tulema.
Ehk uuri, miks vedelik ei ringle. Võimalikke ummistumise kohti on mitmeid.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
16-12-2014, 04:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2014, 04:13 PM ja muutjaks oli taadu.)
Mina kahtlustaks antud olukorras siiski õhukorki kuskil mis takistab ringvoolu.
(vahel aitab kui päästad salongiradiaatori tagasivoolu lahti töötava mootoriga. Arvesta et surve on sees mõlemal pool vooliku kinnitust. Olen kuulnud, et mõned on saanud õhukorgist lahti ka esiotsa kõrgele ülesse ajades)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Minu arust ikka vee pump läbi . Suur mootori vee pump . Sai siis peale lisa pumpa minev voolik ( see mis läheb väljalaske kolektori juures metall toru külge ) lahti võetud . Teisele poole metall toru külge vooliku jupp otsa ja kahekorra . Siis kanister võetud . Lisa pumbast tulev toru ots kanistrisse pandud ja käima . Ilma lisa pumbata Pistik lahti isegi väga ei nirise jahutus vedelikku . Pea gaas põhja lüües kergelt tuleb .
Lisa pump järgi üendades kerge voolavus on . Mitte midagi erilist . Näppu saab lihtsalt ees hoida . Reaalselt pole mingit survet . Auto töötas pea tund aega , ennem sai sõidetud .
Radikas ise laseb ilusti läbi . mõlemad otsad lahti võttes ja puhuda siis pole mingit takistust ees .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Puhumisega ei tuvasta umbes soojendusradikat: seal on piisavalt ruumi õhul liikuda.
Kui veepump peetis, peaks suvesoojaga keema minema kippuma. Kas suvel oli kõik hästi?
Kui kindel saad olla solenoidide täielikus avatuses?
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
(17-12-2014, 09:01 AM)v6sa Kirjutas: Puhumisega ei tuvasta umbes soojendusradikat: seal on piisavalt ruumi õhul liikuda.
Kui veepump peetis, peaks suvesoojaga keema minema kippuma. Kas suvel oli kõik hästi?
Kui kindel saad olla solenoidide täielikus avatuses?
Mõlemad magnetklapid sai hetkel ära võetud ja kolmik vahel .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-12-2014, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2014, 09:48 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-12-2014, 09:28 AM)Old_timer Kirjutas: (17-12-2014, 09:01 AM)v6sa Kirjutas: ...
Kui kindel saad olla solenoidide täielikus avatuses?
Mõlemad magnetklapid sai hetkel ära võetud ja kolmik vahel .
Hea võte.
Siis jääb veepump. Pole eriti kallis tükk ja vahetuseks ruumi piisavalt. Kuluosa ju...
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Vahepeal sai siis vee pump ära vahetatud . Kui ennem oli 10 palli süsteemis 3 siis nüüd on 5 . Jahutus vedelik nagu ei ringle , või vee pump ei suuda ajada ringi . Näiteks võtta lahti salongi radikasse minev toru . Piduri vaakumvõimendi poolne siis . Mootori käima panna . Siis ei tule sealt midagi . Korralikult gaasi põhja vajutada , siis nagu midagi tuleb . Poole gaasiga midagi .
Sai lisaks õhuga Kõikidest torudest sisse puhutud ja kuskil mingit ummistust nagu pole .
Kellegil ideesid ?
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
23-01-2015, 10:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2015, 10:33 PM ja muutjaks oli hellrix.)
Võta see tsirkulatsiooni pump ka vahelt ära. Äkki tiivik võlli otsast lahti vms. Siis saad selle võimaliku kitsaskoha välistada.
|