17-11-2014, 09:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2014, 09:55 PM ja muutjaks oli aleksM.)
Tervitused!
Ehk on kellegile tuttav probleem ja enne ise süvitsi süvenemist on kellelgil kohe lahendus pakkuda. Tegu siis 3.2 liitrise mootoriga.
Külma mootoriga:
Läheb momentaalselt käima ja tühikäigul on ilusti kõik silindrid taga.
Kui gaasi anda, tõmbab hinge täiesti kinni. Peale minutit tühikäigul töötamist ja sõitu alustades, ehk kui koormus taha tuleb on algul 2 või 4 silindrit taga ja kui peale seda kohapeale seisma jääda on ka tühikäigul mõned silindrid puudu(samas kui uuesti välja suretada ja käima panna on jälle tühikäigul kõik silindrid taga) ja üle 2000 pöörde tõmbab hinge kinni.
Sooja mootoriga:
Kui auto töö temperatuuri saavutab, töötavad kõik silindrid ilusti aga puterdab üle 3000-4000 pöörde. Samuti järsult gaasi põhja vajutades tõmbab hinge kinni üle 4000 pöörde, kuid vaikselt meelitades läheb ilusti kõrgematele pööretele
Küünlad keerasin maha ja panin uued, kõik küünlad olid ühte moodi tahmased, seega välistaksin süütepoolid. Armatuuris lisatulukesi ei põle. Mootoril õlirõhk ilusti põhjas, auto ls 130000.
Kas probleeme võib tekitada Intake air Temperature sensor(iat) või hoopis Base modul?
Ehk on kellegile tuttav probleem ja enne ise süvitsi süvenemist on kellelgil kohe lahendus pakkuda. Tegu siis 3.2 liitrise mootoriga.
Külma mootoriga:
Läheb momentaalselt käima ja tühikäigul on ilusti kõik silindrid taga.
Kui gaasi anda, tõmbab hinge täiesti kinni. Peale minutit tühikäigul töötamist ja sõitu alustades, ehk kui koormus taha tuleb on algul 2 või 4 silindrit taga ja kui peale seda kohapeale seisma jääda on ka tühikäigul mõned silindrid puudu(samas kui uuesti välja suretada ja käima panna on jälle tühikäigul kõik silindrid taga) ja üle 2000 pöörde tõmbab hinge kinni.
Sooja mootoriga:
Kui auto töö temperatuuri saavutab, töötavad kõik silindrid ilusti aga puterdab üle 3000-4000 pöörde. Samuti järsult gaasi põhja vajutades tõmbab hinge kinni üle 4000 pöörde, kuid vaikselt meelitades läheb ilusti kõrgematele pööretele
Küünlad keerasin maha ja panin uued, kõik küünlad olid ühte moodi tahmased, seega välistaksin süütepoolid. Armatuuris lisatulukesi ei põle. Mootoril õlirõhk ilusti põhjas, auto ls 130000.
Kas probleeme võib tekitada Intake air Temperature sensor(iat) või hoopis Base modul?