Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 küsimused ATM kasti kohta
#1
Tere!
Soetasin oma esimese mercedese, ning ka esimese automaat kastiga auto, nüüd tekkisid mõned küsimused. 94a w124 e250D
Mootor om605.911 83kw(2.5D), käima läheb hästi, ei suitse ega midagi, aga mingisugune "tiks" on sees, teen sellest ka video, ehk parem aru saada.

Aga kõige tähtsam siiski kast:
Nimelt tal jookseb 2 trossi "valitsa" juurde, üks on piduri pedaali oma ja teine tuleb kuskohast? Mul se teine katki vist, sest eile jäik "valits" P(ark)'i peale kinni ja kohalt minema ei saanud, lükkasin kruvikeerajaga selle teise trossi eest ära ja sain käigud sisse.
2: Ilma piduripedaalita saab käiku "vahetada", nii et kui masin on P(ark)'i peal, siis võin suvalt tõmmata ilma mingeid lisa liigutisi tegemata tõmmata ta R,D,N,3,2 peale, kui pedaali vajutada, siis on kuulda et käib mingi klõpsatus seal valitsa kõrval, ning mingisugune (äkki mingi magnetklapp) liigub seal, kuid siiski saab ilma pedaalita ka vahetada..
3: Ei tee "kick down'i", kui "D"'ga kohalt minna, siis umbes 50 pealt juba 4.'käik sees, vahet pole palju seda pedaali suruda, kui ise vahetada(2-3-d) siis liigub enamvähem, kuid ta ei lase isegi esimesega kohalt minna, vaid vahetab pm kohe teisele.. On tal mingi lüliti selle jaoks? Loogiliselt võttes peaks olema.. Big Grin
4:Vahepeal, kui ise käiku vahetada (3-d) ja kui "gaasi" ei vajuta, siis vahetab n.ö pauguga käiku, kui kiirendada, ja samalajal ise käiku vahetada siis ei tee pauku, aga nii kui "gaas" maas, siis teeb kohe paugu.

PS, loodan mõistvat suhtumist, olen uus..Paranoid

Terv
Vasta
#2
(06-11-2014, 11:57 AM)SiimP1 Kirjutas: Soetasin oma esimese mercedese, ning ka esimese automaat kastiga auto,
...
, olen uus..Paranoid

Loe läbi automaatkastide kohta käivad teemad. Eriti pööra tähelepanu ksf! Stihli ja R129 postitustele. Ning kui migadi jäi veel arusaamatuks, siis küsi uuestiWink
Vasta
#3
Nii, kõiki läbi loomulikult ei jõudnud lugeda, kuid. KUidas kontrollida kasti õli? Seal peal 2 erinevat temperatuuri, kuid kuidas ma tean mis temperatuuri juures kast on? Avastasin ka, et (oli vaja mäest üless tagurdada), tagumine käik libiseb, päris rõve vibra on sees, ning kastiõli kontrollides oli tunda ka õrna kõrbe lõhna..
Lisaks, kas kicktowni lüliti on pedaali all(taga n.ö), sest leidsin sealt täpselt nagu mingi pesa ning rippuva pistiku..

PS, ostin 6l atf dx2'te ja uue filtri + tihendi, ehk teeb veidike paremaks, kuid arvestan et peab vist kasti ära remontima.
Vasta
#4
Käigukangi kättesaamiseks Parking asendist peab olema süütelukk vähemalt raadio asendis ja piduripedaal kah tallatud.
Vasta
#5
(10-11-2014, 12:18 AM)SiimP1 Kirjutas: Nii, kõiki läbi loomulikult ei jõudnud lugeda,
...

Ei tee keegi Sinu eest tööd ära. Kui ise ei suvatse end harida, siis pead maksma.Eusa_angel
Vasta
#6
Üks tross jookseb süütelukku, teine jookseb piduripedaali külge. Pedaali all seal pesas peakski olema KD lüliti, kui sul seda pole siis soeta see uus.
CE420 v8
Vasta
#7
(10-11-2014, 06:47 PM)berg Kirjutas: Üks tross jookseb süütelukku, teine jookseb piduripedaali külge. Pedaali all seal pesas peakski olema KD lüliti, kui sul seda pole siis soeta see uus.

Aitähh asjaliku vastuse eest, seega võib pakkuda mõlemaid trosse ning KD lülitit!
Vasta
#8
Vaevalt, et mõlemad trossid lõppenud on, ehk on pandud manuaali süütelukk ja trossil pole kinnitus kohta, kisu plastik maha ja vaata. Piduri oma pole ka ehk ühendatud, kui kisud rooli all oleva katte maha näed mõlemat. Vaikselt kanguta süüteluku ümbert plastik ja see tulede ümber asuv liist mis jookseb kuni roolisambani maha. Seal all on 8 peaga kruvid, enne kui tuledelüliti ümbrist maha kakkuma hakkad, siis tõmba tuledelüliti nupp küljest ja sealt alt keera suurem mutter ka lahti. Edu!
CE420 v8
Vasta
#9
KD lüliti olemas, proovisin ka igat erinevat pidi gaasitrossi(kasti trossi nö) reguleerida, midagi ei juhtunud.
722.414 kast on all, aga googeldades ei leia et selline kast seal all oleks, või siis googeldasin valesti..

PS lisaks tuli meelde, et abs tuli põleb, kas sellel võib mingi seos olla? Kiirust näitab, aga valetab umbes 15km/h. Hetkel tuleb 110ga sõita kella järgi(pea 3000rpm), siis on 92-93

Berg: Pedaalist tulev tross liigub, kui puitdekoor maha võtta, sisi seal all paistab mingisugune magnetklapp/lüliti mis plõksub kui pedaali vajutada, kuid mingit kasu se ei anna, ilma pedaalita saab ikka P pealt D(R ja N) tõmmata.. Ja süüteluku tagune tross läks siis katki, kui auto oli teist päeva minu käes.. Big Grin
Vasta
#10
Magnetiga pole seal mingit seost, vaata pedaali juurde parem.
CE420 v8
Vasta
#11
(13-11-2014, 01:23 AM)berg Kirjutas: Magnetiga pole seal mingit seost, vaata pedaali juurde parem.

tross küljes ja liigub sealt.
Vasta
#12
Küsiks siis niiviisi, et mis kast mulle veel sobib, mille alt, äkki mõne bensiinimootoriga varjandi oma? Ideaalis võiks 5.käiguline olla. Hetkel kasti kood selline:
124 270 86 01 722 414 02 964 666

PS:
Täna ei last üldse sõita, mingihetk linnas lõi lambist D peal olles 2 käigu sisse ja tee mis tahad rohkem tema käiku ei vaheta ja kõik, kiskusin gaasitrossi küljest kasti jooksva trossi ära, kuid midagi ei muutunud, valasin pool liitrit ATF'i õlivarda august sisse(...) ja hetkel peaaegu nagu toimiks, vahepeal lööb D peal lambist 3 käigu sisse 100km/h pealt ja jälle ei vaheta, aitab see, kui lükata N peale ja kohe uuesti D peale, siis vahetab olenevalt kiirusest 2-3-4 või kui kiiremini kui 90 sõita, siis 3 ja kolksuga 4 järgi. Vb sellepärast oligi KD(lõpplüliti) ära kisutud? Tundub et peale selle lisamist se jama hakkas...
Tagurpidi ei ole pm enam üldse mõeldav sõita, lihtsalt libiseb, olen ikka üritanud ilma gaasita sõita, kuid siiski vahel lihtsalt peab õrnalt gaasi lisama. Hektel üritan võimalikult vähe tagurpidi sõita..
Vasta
#13
kast on perses ja vajab remondi , siin enam pole midagi regullida .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#14
Enda kupeel oli täpselt samad sümptomid, et alguses nagu kast vahetas ja töötas, kickdowni isegi lasi teha, kuid nüüd paar nädalat tagasi ei vahetanud enam üle teise käigu ja kõik. Aitas ainult kasti vahetus ja masin jälle sõidab.
Vasta
#15
kas 124 ei lähe kohalt 2 käiguga juba, või see ainul3,0 diislil? aga jah, siin teemal tundub ikka kast lepingu lõpetanud, arvan et korraliku pole võimak leida, korda teha maksab auto hinna, muidugi võib proovida panna kasutatud, aga õli peab naguinii ostma ja odav see ei ole, ennem uue ostmist proovi sõita, muud moodi saad petta
Vasta
#16
(14-11-2014, 07:57 PM)warum Kirjutas: kas 124 ei lähe kohalt 2 käiguga juba, või see ainul3,0 diislil? aga jah, siin teemal tundub ikka kast lepingu lõpetanud, arvan et korraliku pole võimak leida, korda teha maksab auto hinna, muidugi võib proovida panna kasutatud, aga õli peab naguinii ostma ja odav see ei ole, ennem uue ostmist proovi sõita, muud moodi saad petta

Hetkel olen 2 pakkumist saanud, üks ütleb et remonditud, teine pakub garantiid paar kuud. Õli ja filter on mul olemas, ei hakka sellel kastil vahetama, eks kogun veidi raha ja ostan "uue" kasti..

Tundub et se kast on suht nõrk teema nendel 124jadel?
Vasta
#17
(14-11-2014, 08:13 PM)SiimP1 Kirjutas:
(14-11-2014, 07:57 PM)warum Kirjutas: kas 124 ei lähe kohalt 2 käiguga juba, või see ainul3,0 diislil? aga jah, siin teemal tundub ikka kast lepingu lõpetanud, arvan et korraliku pole võimak leida, korda teha maksab auto hinna, muidugi võib proovida panna kasutatud, aga õli peab naguinii ostma ja odav see ei ole, ennem uue ostmist proovi sõita, muud moodi saad petta

Hetkel olen 2 pakkumist saanud, üks ütleb et remonditud, teine pakub garantiid paar kuud. Õli ja filter on mul olemas, ei hakka sellel kastil vahetama, eks kogun veidi raha ja ostan "uue" kasti..

Tundub et se kast on suht nõrk teema nendel 124jadel?
eks aastaid ka seljataga, 124 mudel minumeelt ilus kere, korrali maksab 5 tuhat euri ja bensukas, diisel ja automaadi saad kuskil 3 tuhandega ja siis ka äkki katkise kastiga, oma kogemusest räägin, tartu autoaedadest otsisin, ning lõpuks otsustasin w210 osta, kahju aga ei jõua 124 osta
Vasta
#18
Tee manuaaliks kordades odavam ja kindlam kui automaat.
CE420 v8
Vasta
#19
(14-11-2014, 08:13 PM)SiimP1 Kirjutas: Hetkel olen 2 pakkumist saanud, üks ütleb et remonditud, teine pakub garantiid paar kuud. Õli ja filter on mul olemas, ei hakka sellel kastil vahetama, eks kogun veidi raha ja ostan "uue" kasti..

Tundub et se kast on suht nõrk teema nendel 124jadel?

Vabandust, mulle ei meeldi targutamine ja tõesti MB kastid ei pruugi alati ideaalselt toimetada, aga julgen omast teatud autokogemusest öelda, et vastupidavamat automaatkäigukasti kui vana kooli W124 omad on päris keeruline leida.

Ühtlasi on tänaseks keeruline leida odavamalt asendatavat käigukasti, sest kui remondihinnad on kaugelt üle 500 euro, siis kasutatud käigukasti saab lammutusest 200-300 euro eest kindlasti kätte. See on sama odav kui vähegi arenenud auto tavaline hooldus ning lõppkokkuvõttes pole ilmselt ka kuigi palju kallim auto manuaaliks aretamisest!

Kasutatud käigukastile pole mingit garantiid tõepoolest olemas, kuid enamus lammutusi on nõus kasti ümber vahetama või tagasi võtma kui ta ei toimi ning kuigi ka vahetamine maksab raha, mäletan hiljutisest kogemusest ühe pädeva remonditegelase soovitust, et isegi kui alles teise korraga õnnestub korralik kasutatud kast leida, tuleb kogu üritus ikka odavam kui remont.

Ma soovitan küll vaadata ära kasti markeering, mida tarvis ja paarist lammutusest küsida ning kasvõi varuosanet.ee-sse üles visata vastav ostusoov. Midagi kindlasti leiab.

Edu autoga möllamisel!

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#20
(15-11-2014, 01:47 PM)berg Kirjutas: Tee manuaaliks kordades odavam ja kindlam kui automaat.

Veel odavam on pidada sama aastakäigu vaginaatorit.Nod
Miks peaks veel ühe Mercedes-Benz ära kohitsema?

124 automaatkast on pommikindel, kui hooldust saab. Paraku on enamus neist saanud rohkem tappa ja piitsa...
Rahaliselt odavam võib kasutatud kast olla, kuid see on üks paras loterii.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,961 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
Video E220 W212 küsimused tamur 13 1,572 05-03-2022, 12:04 AM
Viimane postitus: tamur
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 968 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne