Postitused: 14
Teemad: 7
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
03-11-2014, 06:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2014, 10:36 PM ja muutjaks oli vadim.)
Kindlasti on siin neid teemasi olnud rohkem kui küll. samas kiirel otsingul ei leidnud. nimelt sai soetatud 55kw vabalthingav mb. om601 peaks olema mootori kood kui ei eksi. ei taha sellest räiget kiirendus relva teha vaid sooviks natukene tõmmet juurde saada. kas kellelgi on selle moto pumba hingeelu selge ja jagaks näpunäiteid või keeraks ise lõuna eestis õiget kruvi? ma vähemalt arvan,et kõigepealt võiks proovida pumbast natukene kütet peale keerata ja siis edasi vaadata. hetkel tallates ei tule grammi eest kah musta.yt on täis videosi, kuidas juurde on lisatud turbo aga esmapilgul tundub siiski natukene liiga palju tegemist olevat sellega. pigem kaaluks siis maha müümist ja mingi äkilisema ostmist või leidub mingeid imelihtsalt peaaegu bolton lahendusi?
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kütus kütuseks aga õhku sa ju juurde ikka ei saa
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mul kahese bensuka turbokolle olemas. Pole proovinud kas dislale ka sobib või fants erinev. Huvi siis võib kaubale saada mul ta võtab lihtsalt ruumi. Paljalt kruvi kruttimisest väga tolku vast pole. Pumbal tagumine kaan ära võtta siis alumist kruvi väljapoole.
Naftapress.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Ameerikas on ütlus, et kuuptolle ehk mootori töömahtu ei asenda miski. Mis sa sellest kaheliitrisest diislist ikka saada tahad. Kui soovid W124, mis edasi liiguks, siis miinimum oleks kolmeliitrine bensukas M103 mootoriga 132 kw. Alternatiiv oleks mõni sportauto soetada, näiteks Porsche
Postitused: 49
Teemad: 10
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
tahtsin ka paar lauset selle idele anda, aga jõuti ette, no tsiteerin enda arvamuse kaa: kui tahad tuunida, tuuni suurt mootorit, mis sa sellest väiksest piinad....
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Ma olen salliv ja saan aru, et inimestel võivad olla erinevad huvid, kes korjab marke, kes mängib golfi, kes tuunib autosid. Kui sul enda ajast kahju pole, siis võid ju internetis surfata ja uurida, mida selle või tolle kruvi keeramine teeb, kuid nii nagu seale sadula selga panemine ei tee veel temast võidusõiduratsut, nii ei saa ka sina oma kaheliitrisest 55 kw mootorist mingit normaalse minekuga autot. Ära võta seda solvamisena, see on lihtsalt minu arvamus.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Müü parem maha jah, sest antud auto võlu seisneb pikaealisuses ja ökonoomsuses. Kui sa sinna lambist kütust juurde keerad siis tulemiks saab ilmselt olema suurenenud kütusekulu, aga nagu ma juba ütlesin, õhku kusagilt juurde ei tule mis seda põletaks.
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Vale ülekande arvuga differ on kindlasti all, 5-da käiguga 2700 pööret pole sugugi normaalne, enda 200D-l ka sama jama.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
no A45AMG on 2 liitrine ja 360 hobust. Turbo ja bensiin jah, aga siiski ka väikse mootori saab liikuma, iseasi, mis hinnaga
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
(05-11-2014, 04:53 PM)vadim Kirjutas: (04-11-2014, 09:13 PM)kodutu Kirjutas: Vale ülekande arvuga differ on kindlasti all, 5-da käiguga 2700 pööret pole sugugi normaalne, enda 200D-l ka sama jama.
seda siis palju või vähe? kui aeglasem panna siis läheb asi veel hullemaks kätte ju . samas need kriipsud spidol, mis peaks näitama kui palju mis käiguga läheb ühtivad täpselt.
Kui ökonoomsust taga ajad siis seda on jah tsipa palju.
2.0 diislist ei tasu eriti midagi loota, aga kui rahakott kannatab siis miks mitte, kõik on võimalik.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kõik on õige, ~2700 pööret ongi 100 juures.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
07-11-2014, 06:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2014, 06:25 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Ära aja nii lolli juttu ükski rahuldavas korras vanem Mercedes-Benz mootor ei jookse kokku 2700 pöörde juures sajaga sõites! Lahjematel mootoritel ongi väänet vähe ja pööret rohkem. Olen neljase kastiga 2,0 190d kutsikaga ise ca 200km järjest 150kmh sõitnud ja ei juhtunud mitte midagi. Minu meelest neil ongi norm pööre seal 3000 kandis saja juures.
Naftapress.
Postitused: 49
Teemad: 10
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
2.0 ja 3.0 vanakooli neljane kast sajaga sõites on jah kuskil 2800, samas jookseb pea 6000 pööret, aga mitte maantel lõppkiirusel, sealt muidugi hea läbisõituvusega mootorid, sest õlisurve on rohkem kui piisav, uutematel on vastupidi sajaga sõites on nats üle 1500 ja õlitus puudulik....
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(07-11-2014, 02:54 PM)V@hh Kirjutas: ...
Kui on 2700 pööret 100 juures siis on see mootor varsti kottis.
5+ krpm piiraja rakendumise juures ei tee 2700 mootorile mitte midagi. Seda valeinfot ei tohiks üks end vanemaks tituleeriv inimene nüüd küll levitada...
100@2700 on reisikiirus 4-käigulise kastiga tõepoolest.
Ning kiiremaks saab seda kahesajast vaid paja võimekamaks vahetamise teel. Kõik muud variandid on oluliselt kehvema raha-tulemus suhtega.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
08-11-2014, 12:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2014, 12:33 PM ja muutjaks oli Ott.)
5. käiguga on ka 2700. Ülekande arvud on I: 4.23; II: 2.36; III: 1.49; IV: 1.0; V: 0.84; R: 4.63 , peaülekanne on 3.64. Vanemad mehed oskavad kindlasti ka siit välja arvutada kiiruse 100kmh juures ( http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62). Ma lihtsalt pean seekord näitama üles lugupidamatust vanemate meeste suhtes ning artsi toetama
500km pärast on 700 000 kellal, ei tossa, õlisurve soojalt tühikäigul tavaliselt 1,5-2. Peale pikemat kuuma andmist kukub 1.2 peale. Kui lähima 100k jooksul kokku peaks jooksma siis ... ostan järgmise suvalise om601.
Maksimum moment 2.0d mootoril muuseas 2700-st hakkabki.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
(07-11-2014, 11:52 PM)V@hh Kirjutas: (07-11-2014, 01:31 PM)Yksix Kirjutas: Kõik on õige, ~2700 pööret ongi 100 juures.
(07-11-2014, 06:25 PM)arts24h Kirjutas: Ära aja nii lolli juttu ükski rahuldavas korras vanem Mercedes-Benz mootor ei jookse kokku 2700 pöörde juures sajaga sõites! Lahjematel mootoritel ongi väänet vähe ja pööret rohkem. Olen neljase kastiga 2,0 190d kutsikaga ise ca 200km järjest 150kmh sõitnud ja ei juhtunud mitte midagi. Minu meelest neil ongi norm pööre seal 3000 kandis saja juures.
Ok olgu , mis mina loll kah tean, ei hakkagi rohkem midagi tõestama ega lolli juttu rääkima. ainult ole hea mees ja ära reaalis mõnele endast rohkem kui 2 x vanemale inimesele sellist teksti rääkima hakka, inimene võib valesti aru saada ja vastata vanakooli moel
Olgem nüüd ausad, mida sul ikka siin niiväga tõestada on Siililegi sege, et 2700 pööret mis iganes (sõiduauto)automargi ja mootori puhul pole midagi erilist. Enamik töökorras autosid võivad ühtlase kiirusega läbida mitu tuhat kilomeetrit järjest nii et tahhokas näitab 2700 pööret. Olgu siis kiiruseks 100 või 130 km/h.
Teemaalgataja on ilmselt aru saanud, et seda mootorit tuunida pole mõtet.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
no 60 70 kw annab ikka välja pigistada ma arvan. Huvi on siis nokitseda ikka võib
Naftapress.
Postitused: 14
Teemad: 7
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
puhastasin vahelduseks paagis oleva "filtri" ära. oli pooleni rokane. egri panin kinni. natukene nagu oleks erksam aga mingit erilist muutust ei tulnud. olen nüüd natukene rohkem sõitnud ja aru saanud, et kui see masin üldse "liigub" siis ainult pöörde pealt aga diisliga peenestada niimodi tundub ikka väga veider. pumpa võibolla prooviks "timmida" aga nagu aru saan siis selleks tuleb sisselaske kolle ja ühtteist veel maha nokkida. nii suur huvi mul seda näppida pole - ilmselt jääb nii nagu on. vast on vähemalt truu
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
08-11-2014, 11:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2014, 11:14 PM ja muutjaks oli erx000.)
70kw on küll unistus, heal juhul saab sealt tehase 55kw kätte, lisaks tahmase tagastange.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ma mõtlesin ikka koos turboga pumpa kruttides.
Naftapress.
|