Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 270CDI - pöörded ei lähe üle 3200
#1
Tervist!
Elu esimene isiklik ja Mercedes ja paar päeva tagasi tekkis ka esimene probleem. Nimelt oli kogemata sisse jäänud suvine diisel ja öised miinuskraadid tõmbasid selle ka süldiks. Auto läks hommikul ilusti käima, sain sõita umbes 2km ja suri sõidu pealt välja. Enam auto ei käivitunud. Suvekütust oli sees umbes 10l, juurde sai toodud 25l talvist diislit ja see peale valatud, samuti lisatud mingisugust kütuselisandit (tõstab külmataluvust jms ilus jutt). Vahetatud sai ka kütusefilter ja see talvist diislit täis valatud. Käiamist oli jupp aega aga lõpuks ärkas masin uuesti ellu ja sõitis. Täna aga avastasin, et tuurid ei lähe enam üle 3200 ja põhjagaas poob auto kinni. Mida tuleks kontrollida, mida vaadata? Auto käivitub hästi, käib ühtlaselt, lihtsalt tuure ei võta üle 3200 1. käiguga, umb 3050 2. käiguga jne, umbes seal kandis poob kinni.
Auto täpsemalt: 2001a 270CDI, universaalkerega, automaat. Passi järgi 120kw.
Vasta
#2
(25-10-2014, 06:33 PM)vestanel Kirjutas: Tervist!
Elu esimene isiklik ja Mercedes ja paar päeva tagasi tekkis ka esimene probleem. Nimelt oli kogemata sisse jäänud suvine diisel ja öised miinuskraadid tõmbasid selle ka süldiks. Auto läks hommikul ilusti käima, sain sõita umbes 2km ja suri sõidu pealt välja. Enam auto ei käivitunud. Suvekütust oli sees umbes 10l, juurde sai toodud 25l talvist diislit ja see peale valatud, samuti lisatud mingisugust kütuselisandit (tõstab külmataluvust jms ilus jutt). Vahetatud sai ka kütusefilter ja see talvist diislit täis valatud. Käiamist oli jupp aega aga lõpuks ärkas masin uuesti ellu ja sõitis. Täna aga avastasin, et tuurid ei lähe enam üle 3200 ja põhjagaas poob auto kinni. Mida tuleks kontrollida, mida vaadata? Auto käivitub hästi, käib ühtlaselt, lihtsalt tuure ei võta üle 3200 1. käiguga, umb 3050 2. käiguga jne, umbes seal kandis poob kinni.
Auto täpsemalt: 2001a 270CDI, universaalkerega, automaat. Passi järgi 120kw.

Ennustada oskavad kõik aga reaalset abi saad STAR-i otsas. Elektriauto. Mis iganes andur on vigane ning auto on avariireziimis.
Vasta
#3
Kahtlustasin ka ise, et elektroonika sassi keeranud ennast. Kütusefiltri juures voolikud korras, ei leki ja paagi sõelale ei tohiks suvine diisel midagi teha.
Vasta
#4
(25-10-2014, 09:12 PM)vestanel Kirjutas: Kahtlustasin ka ise, et elektroonika sassi keeranud ennast. Kütusefiltri juures voolikud korras, ei leki ja paagi sõelale ei tohiks suvine diisel midagi teha.

Täpsustan et elektroonikal pole tõenäoliselt viga midagi.
Kui mõni andrud annab veateate läheb auto automaatselt avariireziimile andmaks juhile märku remondivajadusest, vältimaks hullemaid kahjustusi.
Tõenäoliselt peale seiskamist ja uuesti käivitamist on alguses kõik jälle korras?
Kui ei ole siis on midagi lõplikult saba andnud.
Vasta
#5
Ka kohe peale käivitamist ei saa pöördeid üle 3200. Igaksjuhuks sai pandud näpitud voolikutele uued korralikud klambrid ja filter üle vaadatud - väga ilus sillerdav diisel oli kopsikus, niiet seal ei tohiks midagi enam viga olla. Üritan homse jooksul kuskile arvuti otsa ta saada, eks siis kuuleb lähemalt.
Vasta
#6
Sai mingisuguse diagnosti tehtud. Veakoode tuli igasuguseid, arvatavasti voolukatkestusest tingitud (aku sai nulli käiatud korra). Need sai kõik likvideeritud aga auto käitub ikka samamoodi. Uus diagnost näitas, et kõik oleks justkui korras. Sain ka kontakti Tarmo Lillo nimelise mehe juurde, kellel pidi MB orig. diagnost olema, Tartus. Eks homme üritab sinna löögile saada.

Ränikivis arvati, et äkki on kat umbes aga Tartu-Kambja edasi-tagasi teed lastes 3200 pöördega midagi ei muutunud, peaks olema lahtipõletamiseks piisav distants?
Vasta
#7
(26-10-2014, 07:18 PM)vestanel Kirjutas: Sai mingisuguse diagnosti tehtud. Veakoode tuli igasuguseid, arvatavasti voolukatkestusest tingitud (aku sai nulli käiatud korra). Need sai kõik likvideeritud aga auto käitub ikka samamoodi. Uus diagnost näitas, et kõik oleks justkui korras. Sain ka kontakti Tarmo Lillo nimelise mehe juurde, kellel pidi MB orig. diagnost olema, Tartus. Eks homme üritab sinna löögile saada.

Ränikivis arvati, et äkki on kat umbes aga Tartu-Kambja edasi-tagasi teed lastes 3200 pöördega midagi ei muutunud, peaks olema lahtipõletamiseks piisav distants?

Seadme olemasolu tähendab diagnostika alustamist. Diagnostik on ikkagi inimene. Alla STAR-i ja pädeva kogemustega diagnostiku on raske midagi leida.
Vasta
#8
Sain Autodiagnostika OÜ asja korda aetud, Tartus Tähe tänaval, neil on õige aparatuur olemas, et mersuga tegeleda. Õhulugeja oli töölepingu lõpetanud!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 124 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W212 õrn susin kapoti all ja pöörded kõiguvad LAuRuS 1 637 25-10-2022, 11:51 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 833 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 536 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,033 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 755 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,015 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,196 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,979 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne