Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Pole internetist erilisi õpetusi leidnud ja ei taha pea ees lihtsalt sisse ka sukelduda. Iseenesest leidsin 2.0 mootori kohta oleva õpetuse, kas 1.8 puhul sama? Samuti mis on orienteeruv ajakulu? Igasugune abi teretulnud.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Midagi keerulist pole. 1,8 2,0 ja 2,3 sama ehitusega. Mõne tunniga peaks hakkama saama küll.
Naftapress.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mis põhjusel veepumpa vahetada tahad? Kas veepump lekib või teeb häält? Või kipub mootor liiga kuumax minema?
Kui veepump ei leki ja ei tee ebanormaalset häält on sellega tõenäoliselt kõik korras, kuna tegu peax olema korraliku metalltiivikuga pumbaga. Kui kuumax kipub minema, siis tavaliselt on radikas/jahutussüsteem umbes või ventilaator ei rakendu.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
04-10-2014, 10:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2014, 09:33 PM ja muutjaks oli JorgenP.)
Veepump lekib. Samuti läheb mootor kuumaks, kahtlustan, et ventilaator ei rakendu vajalikul hetkel. Kas siis tegu anduri veaga?
Edit: Pump vahetatud, polnud midagi keerulist ja vana oli omadega väga läbi, hetkeseisuga tundub, et kadus ka kuumenemise probleem. Seoses sellega küsimus, temperatuuri näidikul 80st järgmine kriips on 90 või 100c?