Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paluks abi mootori valikul! 2.6/2.8
#1
Mureks oleks siis, et kuidas 2.6 bensu mootor jõuab vana 126-se keret edasi vedad. Või oleks mõtekam 2.8l-ine soetada. Kuna auto väga meeldib siis plaanid on suured! Äkki oskate veel nende häid ja halbu külgi välja tuua.
Vasta
#2
Pigem siis juba 2.6 kui 2.8. Viimane vanemat tüüpi mootor. w126 kohta ei tea aga w124 veab ikka küllSmile
Vasta
#3
Kui plaanid suured siis V8 oleks mõtekas. Rida kuutest oleks parim valik hoopis 3.0
Turbo
Vasta
#4
aga miks siis hoopis 3.0? kuigi see ka väga paha poleks
Vasta
#5
Vana 2.8 126 peal on pisut vananenud tehnika võrreldes uuema 3.0 -ga. Ridakuued mõlemad, võimu kah suht sama palju. Uue 2.8-ga 126 ei ole kahjuks tehtud.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#6
tavaline Kirjutas:aga miks siis hoopis 3.0? kuigi see ka väga paha poleks

No 2.6 ja 3.0 on põhimõtteliselt samad mootorid (m103), kütet nad kulutavad sama palju aga 3.0 on võimsam. Ja 3.0 vs 2.8 põhjuse tõi välja juba HotPapa, 3.0 on uuema tüübi moto.
2.8 ja 3.0 küttekulu vahet ma ei oska komenteerida aga ma kaldun arvama, et 3.0 on ökonoomsem. Selle koha pealt võiks keegi targem sõna võtta.
Turbo
Vasta
#7
Olen proovinud kahte W126 2,6 mootoriga,no ei mingit liikumist.Kui V8 pelgad,siis 3,0 parim valik.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
Eks oleneb rahakoti paksusest,260SE minekus samuti kahtlen,enda 280SE W116 liigutab end küll normaalselt.300SE on kindlasti R6-test see kõige parem,kuid kõige kallim ka,sest kõige uuem ju.Praegu on neid 6-realiseid paar tükki saadaval,iseasi kui korralikud nad on...
Ise pooldan 100% V8 (380,420,500,560) mootoreid,seal juba asjalik jõud ja tõsised hääled mängusSmile
Mõned autod siis..
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 260SE manuaal(mehed,ärge tehke kohe maha,ise küll ei poolda,kuid äkki mõnele meeldibWink
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 420SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 300SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 300SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 420SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 300SE automaat,nahksisuga:tongue:

Edu auto otsimisel Wink
Vasta
#9
kuna v8 ma nüüd küll ei osta esimeseks endale siis on vist tõesti parim valik 3.0. saksa lehtedelt vaatasin siis praktiliselt kõik olid automaadid, aga eelistaks praegu veel manuaali. aga kumb tegelikult parem on? kütuse kulu on ka neil suhteliselt sama ju, aga kusagil keegi küsis kuidas see automaat pööret kannatab aga vastust ta ei saand, ehk leidub siin targemaid
Vasta
#10
pigem võta automaat, pärast manuaaliga s'ist raske lahti saada, kui just päriseks ei taha jätta:p
Vasta
#11
S klass ja manuaal, hm..., a no miks ka mitte, mõnel mudelil on ju vändaga aknad kaRolleyes
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
see ei peata sõidu mõnusid
Vasta
#13
vana auto ostmise reegel number üks (heimarlenk tõstab neli sõrme): osta kõige tervem, mis leiad.
Vanad või uued või keskmised tüübid ei puhu siinkohal mingit pilli.

Pole ju erilist tolku huippulisadega 560SEList, kui see, tatt ripakil, enamuse ajast töökojas arvet kasvatab. Samal ajal võid tolle vändaakende ja manuaaliga 260SEga rahulikult (kuigi mitte väga kiiresti :) tänavaid mõõta.
Vasta
#14
tavaline Kirjutas:kusagil keegi küsis kuidas see automaat pööret kannatab

Mis mõttes pööret, kas tahad enamus aja põhjagaasiga sõita ?
Eks kast ole ikka vasavalt autole tehtud ja seda mootorit välja kannatama ilma et midagi juhtuks.

Ka teen möödasõite (nonMB)5000...6000 rpm-ga, ei ole veel aru saand et see kastile ei meeldiks.
Vasta
#15
tavaline Kirjutas:aga kusagil keegi küsis kuidas see automaat pööret kannatab aga vastust ta ei saand, ehk leidub siin targemaid

Ei tea küll, mida see MB kast välja ei kannataks... või mis sul temaga plaanis teha on?? Endal küll siiamaani kõik kiusamised üle elanud, samas, kõik teised automaadid ka edukalt pidanud. Imo manuaalist lihtsam lahti sada.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#16
ei keegi lihtsalt kusagil küsis selle autommat kasti kohta ja siis mõtlesin et uurin üle, plaanis mingit driftingut küll harrastada pole
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 s600 mootori õli leke kepart 2 4,524 14-09-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: OberHenn
  W140 mootori temperatuur klaaabu 0 1,954 13-10-2018, 09:59 PM
Viimane postitus: klaaabu
  w220 mootori vahetus moris915 0 2,694 11-06-2018, 09:55 AM
Viimane postitus: moris915
  W140 keskluku mootori (pumba) remont kareelius 2 3,555 04-08-2016, 09:20 AM
Viimane postitus: kareelius
  Kes tallinnas tegeleb airmaticu remontiga? oleks vaja kiiresti abi Mercedes_w200 4 4,982 01-08-2016, 02:54 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W221 Meediasüsteemi võimendi õhtal. Igasugune abi teretulnud! lllHipPielll 6 4,331 22-01-2016, 05:49 PM
Viimane postitus: Rolz
  S350 td mootori temperatuur mb_w140 3 4,124 23-06-2013, 10:44 AM
Viimane postitus: kait
  MB W140 mootori pöörded mydimees 2 2,426 05-06-2013, 02:59 PM
Viimane postitus: mydimees
Sad w140 600SEL mootori tööga probleemid! kait 30 20,858 08-12-2012, 12:10 AM
Viimane postitus: kait
  W221 - paluks service tähtede seletusi SGM 1 2,139 30-06-2012, 12:29 PM
Viimane postitus: wdb240



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne