Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G400 CDI mootori head ja vead
#1
Siin on seda teemat juba lahatud aga küsiks korra veel kokkuvõtlikult üle. 2001+ aasta G -sid (ML -l oli vist sama mootor ka olemas) müüakse kuhjadega just selle 4L mootoriga (vist 628.962) ja olen kuulnud, et see mootor pole just parim. Aga miks pole parim, väänet tal kuhjaga, jõudu ka norm, küttekulu pole just kiita aga see polegi nii oluline. Olen lugenud midagi keti probleemist, see aga ju vahetatav. Ja kui turbiin mis pidavat ka nõrk koht olema, korras on, ja ka see vahetatav, mis siis veel? See väide et mootor jube hull, see pole argument kuna hinnavhe sama aasta autol teise mootoriga kuni 10k. 10 k eest saab vajadusel juba kap remondi mootorile teha.
Ehk mis on ikkagi see nii suur argument, miks ta niipalju odavam on?

Raimo
W463 ja W212
Vasta
#2
Osta, saad teada.
Mingi loogika äkki võiks ju olla miks nad nii odavad?
Odavam on pidada G55-te.

Ca iga 20-30 000km tagant vahetad ühe pihusti. Tehas näeb ette ühe pihusti lekke korral kõigi 8 pihusti vahetuse.
Ca iga 50 000 km tagant vahetad drossel- või EGR klapi.
Ca iga 100 000 km tagant vahetad generaatori (vesijahutuse, kättesaamine väge keeruline, vaata ise maksumust).
Ca 100-150 000 km on käigukasti turbiini eluiga. 560 Nm teeb oma töö.
Ca 120-150 000 km on käigukasti eluiga. Jällegi 560 Nm ja tal on all W140 600 käigukast.
Ketiprobleemid tulevad nõrgast hooldusest.
Pihustiseibid sama teema, kui on hooldatud auto on ok.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
G55 ise kallis, pidada ju võib soodsam olla. Ei taha osta kui see peavalu on aga kas ikka on. Loen neid foorumeid kus neist kirjutatakse, no ei näe ma vigu mida teistel autodel poleks, pihustid, seibid, pumbad, küünlad, see pole selle 400 vaid paljude cdi -de mured. Üritangi aru saada milles just need 400 mured on.
Ok, see juba argument et kui 120-150 000 km on käigukasti ja turbiini eluiga. Aga pihustitel saab tõenäoliselt otsi vahetada, genekat remontida, seibid vahetada. Sellest saan suurepäraselt aru, et kulu sellisele mootorile suurem kui 270 -l näiteks aga 10k vahe hinnaga saab ju juba kap rem. mootori vajadusel
W463 ja W212
Vasta
#4
S-i peal oli see mootor küll väga uimane, ei usu et G-l mingit sõidumõnu oodata selle mootoriga on.
Vasta
#5
Liigub väga hästi, CDI madalalt pöördelt toimiv väändejaotus ning 560 Nm väänet on väga ok G-le.
Dünaamika on väga sellel mootoril, kütusekulu väga ka väga ok.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
(05-09-2014, 02:33 PM)onu_siim Kirjutas: Lisaks varuosahindadele on ka tööraha üsna suur, kui isetegija pole.
Seesamune ketivahetus on üsna mahukas töö, eriti veel suvalise Carstopi jorsijaoks.

Lisan n6rkade s6lmedealla veel mootori juhtaju, üks sümptomitest väga pikk külmkäivitus.

Vahet pole eriti palju see keti vahetus aega võtab, vahetad seda ketti ju väga harva. Juhtaju kohta lugesin, et sinna sisse tavaline lambipirn pannakse, mis selle "külmunud" prosele sooja annab ja selle probleemi kaotab. Rääkisin täna ka Imbre teenindusest ühega ja tema väitel neid kaste ja turbiine remonditakse väga harva.
W463 ja W212
Vasta
#7
G400 ja G55 vahel valiks kindlasti G55. 55 kallim osta ja vötab linnas 16L disla asemel kuni 22L benssu kuid söidumönu + hääled vörreldamatu. 400 on odavam osta kuid remont kallis ja päeva löpuks on ta ikkagi traktor kui 55 on legend. Lisaks hoiab 55 hinda paremini.

Ei jaksa ka pikalt seletada aga foorumeid lugedes ei ole 400CDI ühegi kere peal eriti töökindel kuigi on nii vöimsuse kui kütusekulu poolest väga heade näitajatega. Lisaks on G kapotialune üsna väike mistöttu kalliks lähevad juba töötunnid et kuskile üldse ligi pääseda.

Jälgin huvipärast auto24 G turgu prakt. igapäevaselt viimased 4-5 aastat ja hetkel parim valik Eestist ostetud 2007 G55 47.500.- http://www.auto24.ee/used/1347570

[Pilt: 53230765.jpg]

Samuti 2007 G55 55.500.- sai vist 1-2 päeva üleval olla kui juba bronnitud-Eestist ostetud ja 51.000km sai vist määravaks:

http://www.auto24.ee/used/1826059

[Pilt: 56119060.jpg]

See täna ilmunud Hispaania 2007 G55 25.000.- tundub 99.99% pettusena:

http://www.auto24.ee/used/1828046

[Pilt: 56209721.jpg]

Ega G55 eriti ei liigugi. Veel 3 päeva tagasi oli ainsaks variandiks see esimene.

Tean meest kellel poleks probleem astuda üle Silberi lävepaku ja osta uus G63 kuid teadlikult otsis viimase aasta G55 kuna vanale heale Kompressorile ei pidavat uus Bi-Turbo vastu saama olgugi et 368kW asemel 400kW.
Vasta
#8
nostromo, ma tänan info eest aga minujaoks 40k on nats palju selle hobi eest maksta ja teine asi, mul diislit tuleb lihtsamalt kätte.
Ehk prooviks selles teemas püsida selle 400 mootori juures. Icon_rolleyes
W463 ja W212
Vasta
#9
See teema et 55 hoiab paremini hinda ku 400 CDI on küll jama. Hind neil suht sama hästi püsiv, isegi diislil parem.
Vasta
#10
Üritan natuke teemat upitada ja teha väikese kiirkalkulatsiooni, kui ostaks G400 koos vigadega, mis siis maksaksid osad mida peaks vahetama. Kui miskit valesti vaatasin, siis võiks õigema info kirjutada.

Geneka saab kätte ca 200 eur, mis 100k läbisõidu juures ok hind on, vahetada saab ise.
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&...0&_sacat=0

Pihusti saab alla 100 EUR - eeldame, et 4tk on läbi = 400 EUR, vahetada saab ise.
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=squi...0&_sacat=0

Kett ca 100 + muud jubinad 200 = 300 x 2 = ca 600 koos vahetusega
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Moto...0&_sacat=0

EGR kohta leidsin mingi 100 eur koha aga seda saab vist "vajadusel ka välja lülitada"
Käigukasti remonditeemat ei tea aga muu tundub ok olema.

Ehk tahaks ikkagi jõuda selle suure agani, miks seda autot mitte osta
W463 ja W212
Vasta
#11
Ma täitsa nõustuks "karuanton"-iga. Mootoritele tekib halb maine, kui need on uued ja nõuavad pidevat remonti. Hiljuti soetasin endale BMW X5-e ja lugedes neid kulusi, mida 0-3 aasta vanuse auto omanikud kirjutasid, siis jah. Paljud lastehaigused on väljaravitud ja tekkivate probleemide leidmine on tunduvalt lihtsam, sest nüüd juba teatakse kuhu vaadata. Näiteks sisselaskelapid, mis põhjustasid suuri väljaminekuid, nüüd aga teadlik omanik juba arvestab selle kontrolliga.
G-puhul sama lugu. Kas nüüd diisel või G55... Ükskord seda G55- mootorit remontima hakkate siis kisute juukseid peast või teine asi pidurid. Hinda ei tea kui raske uskuda, et sinna nüüd esindusest A osa peale ostetakse.

Kõige suurem probleem tundub 400 puhul olema vigade esinemis sagedus, mida teistel on vähem.
Vasta
#12
Just - point - sagedus.
Kui meeldib remontida ja raha kulutada igapäeva liikurile, siis on see 400CDI hea valik, kui soov töökindlat autot omada, siis mitte.
Täna on hind jah, nn palju vastuvõetavam, kui aastaid-aastaid tagasi. Seda siis nii seotusel kui remondil.
Mis moodi Sa pihusteid kodus remondid, s.t. kindlaks teed lekkiva pihusti?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#13
Ostad 4m. Läbipaistvat toru, lõikad meetrise jupi igale pihustile ja vaatad mis juhtuma hakkab.
Kui kõik võrdsed siis koliks voolikutega teisele poole.
Muidu on voolikute otsas miskid mõõte topsikud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
(08-09-2014, 09:35 AM)Laur Kirjutas: ...
Muidu on voolikute otsas miskid mõõte topsikud.

Väga hästi sobib 5 ml süstal, millelt viskad kolvi välja.Eusa_angel

Huvitav on jälgida arutelu kümnete eurode üle auto puhul, mille ostuhind ja kütusekulu eeldavad vähemalt kolme Eesti keskmiseni ulatuvat sissetulekut.Icon_rolleyes

Paluks mitte valesti mõista: neljasajane gee ON pädev auto rasketes oludes kangutamiseksNinja. Aga inimene, kes loeb raha kas jätkutamiseks või säästmiseks, ei peaks selle peale mõtlema. Ega ka ühegi teise asjatult raske, ebaaerodünaamilise ega lisaseadmetest tiine ülemotoriseeritud liikuri peale.

Majanduslikult mõtlev inimene ostab aanelja või glohvi ja naudib odavat elu...
Vasta
#15
(08-09-2014, 10:59 AM)v6sa Kirjutas:
(08-09-2014, 09:35 AM)Laur Kirjutas: ...
Muidu on voolikute otsas miskid mõõte topsikud.

Väga hästi sobib 5 ml süstal, millelt viskad kolvi välja.Eusa_angel

Huvitav on jälgida arutelu kümnete eurode üle auto puhul, mille ostuhind ja kütusekulu eeldavad vähemalt kolme Eesti keskmiseni ulatuvat sissetulekut.Icon_rolleyes

Paluks mitte valesti mõista: neljasajane gee ON pädev auto rasketes oludes kangutamiseksNinja. Aga inimene, kes loeb raha kas jätkutamiseks või säästmiseks, ei peaks selle peale mõtlema. Ega ka ühegi teise asjatult raske, ebaaerodünaamilise ega lisaseadmetest tiine ülemotoriseeritud liikuri peale.

Majanduslikult mõtlev inimene ostab aanelja või glohvi ja naudib odavat elu...

Keegi ei arutagi ju kümnete eurode üle Big Grin. ja kui tahate mensuuridega pihusteid mõõta, minugi pärast, aga see pole see teema siin. Rolz jah on siin välja toonud põhjuseid, miks see mootor on halvem kui 2,7 või 55 näiteks. Kui aga see lagunemise sagedus ainuke erinevus on, siis minujaoks isiklikult see pole nii suur põhjus kuna mul endal ka käed otsas ja saan nii mõndagi ära tehtud.
v6sa, ma ei tea kellele sa seda golfi juttu kirjutasid, mulle sa seda igatahes ei pea rääkima, mul on kolm G -d olnud, üks siiani alles. Aga arusaam et kui juba G, siis raha enam ei loeta, ei ole nüüd küll väga mõistlik.

Aga võib vist selle teema otsad kokku tõmmata, reaalselt mingit põhjust peale neid mida rolz kirjutas, ei ole tulnud, ju siis ei teata rohkem või ei kirjutata ja jutt kisub ka nagu teemast välja.

Tänud vastjatele
W463 ja W212
Vasta
#16
Mille muuga seda tagasivoolu leket siis mõõdetakse?

Aga kokkuvõte on olemas. Uuena liiga paljupeavalu ja kallist remonti võrreldes teiste diislitega ja sealt see halb maine.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#17
Eks suuresti määrab ka mootori silindrite arv. 8-silindrilisel on juppe rohkem kui 5/6-silindrisel. Turbosid topelt jne.

Proovi ära, ega enne teada ei saa.


'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#18
Suur aga on see, et müügisolevad neljasajased on müügis just hinnalise remondi peatse saabumise tõttu. Seda olukorda halvendab pädevate remondikohtade puudus. Küll on aga petsialitse, kes väga täpselt teavad mersude tüüpvigu.Nod

(07-09-2014, 12:51 PM)karuanton Kirjutas: ...
Ehk tahaks ikkagi jõuda selle suure agani, miks seda autot mitte osta

Miks peaks kellegi teise arvamus auto ostmisel lugema? G polegi ühestki otsast mõistlik ost, niikuinii on tundeküsimus. Seega loeb vaid ja ainult enda tagumikutunnetus.

Paratamatus on aga see, et neljasajase puhul peab olema neljakohalise summaga remondifond olemas ja elu lihtsustamiseks STARiga Diagnostik.Eusa_angel

Igasugused possianalooge pruukivad diakgnostigut tasub elektriautodest eemal hoida - endal pärast lihtsam. Ning neljasajane gee on juba elektriauto...
Vasta
#19
Njah... Üks automatas on 400cdi, ülejäänud kõik G55 ja muud isendid: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi
Vasta
#20
Tundub kangesti sedamoodi teema, et kodanikul on IDEE ja ootab lihtsalt heakskiitu/julgustamist kuigi ise teab ka, et idee pole päris hea...

Teistes foorumites kohtab pidevalt samalaadseid teemasid näiteks Chrysler/Jeep diiselmootorite kohta. Ka seal leidub alati julgustajaid, et ega ikka ei ole nii halb mootor. Näinud selliseid mehi mitmeid, pahatihti garaazhis autot remontimas.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 563 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,637 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 22,494 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas vito111 3 2,975 21-08-2019, 08:20 PM
Viimane postitus: stihl
  w210 e 270 cdi urkky 9 8,002 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W204, C 320 AMG 3.0 CDI 165kW ollibox 20 16,612 14-02-2018, 01:00 PM
Viimane postitus: ollibox
  W220 head ja vead? Egoolen 1 3,234 10-01-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  w164 head vead Helkur 0 3,112 03-01-2018, 05:40 PM
Viimane postitus: Helkur
  W 215 CL 600 Head ja vead siimruz 5 5,591 29-12-2017, 03:32 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,805 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne