Postitused: 35
Teemad: 8
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Mida arvata sellisest riistapuust?
Kas selline mootor on ka sama pikaealine, kui teised?
Millele peaks ostmisel rõhku pöörama?
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kuna tekst lubab, et auto ei roosteta, siis pööra pilk mootorile, täpsemalt karpale. Et ilusti käima läheks ja ilusti käiks. Kui ei käi, siis arvesta kas pideva peavalu või suht kuluka remondiga (tegelt muidugi maailmalõppu ei tule, ju ta kuidagi ikka käib :)
Teise asjana tseki pidureid, eriti tagumisi ja kässarit. Kui ei toimi, siis pole hullu, remont on odav.
Muu on siuke vana auto rutiin- hea oleks, kui kõik seadmed toimiks, kui ka ei, siis paras ise kodus nokkida-õppida.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
1. tüübi 123... Korralik selline hakkab juba päris haruldaseks asjaks saama, niiet kui viitsid päästa ja mitte lihtsalt niisama sõita sellega, siis oleks päris tore. Mina ei julge neid 123-sid vaatama minna üldse, sest kardan, et kui vähegi korralik, siis...
...teate isegi, autohullud.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Pealtnäha sile masin. Ehk siis rooste on hästi peidetud:flaming: Või polegi seda, mis oleks tegelikult tervitatav erand.:hump:
Kõige hullem on auto põhi. Tagaistme eest ja esiistme esitala alt. Altpoolt ei tohi kruvikeeraja ikka läbi minna. Näpuga katsumisest ei aita, mastiks on ise kuulikindel... Tõsteavade servad ja tiivaservad on reeglina näha. Veidi probleemne on sedaani tagaakna juures olevate roostekahjustuste leidmine, aga selle kohta on vanas foorumis paar teemat.
Üldiselt ei tohiks terve kerega autol põrand märg olla...
Muus osas erinevusi teistest vanadest autodest pole. Kõik, mis küljes, peab toimima. Kui ei toimi, siis peab hinnas seda arvestama. Enamasti on peetis seisupidur, suhteliselt tõenäoline on sillapukside kulumine. Need pole küll tasuta, kuid piisavalt odavad. Samas, kui ise teha ei oska/taha/saa, siis vahetus võib kalliks minna.
Karburaatoriga on keeruline lugu. Strömbergiga ei oska eriti keegi midagi ette võtta. Saabifoorumis siiski mõned tegelased on, kes selle loomaga rahus elada (ja ülevaatusi läbida) suudavad... Samas, kui külmast peast käivitub ja soojast peast ka viisakalt käib, siis võiks selles suhtes muretu olla.
Kokkuvõtteks: vaata üle. Kolksuda, ujuda, kigiseda ei tohi. 123 peab liikuma vaikselt ja pehmelt.
Postitused: 35
Teemad: 8
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Tsitaat:piduri klotsid on läbi aga uued on olemas juhipoolne sarniir õrnalt kolksub,uus olemas taga üks õõtsa puks läbi uus olemas,kere on korralik mootor on ka norm,käigud käivad ka
-
Saadeti siis selline meil mulle.
Loll küsimus veel. Kas see mootor on rihmaga või ketiga? Ise arvan 90% kindlusega, et rihm, aga mine tea
Ühesõnaga tasub päästa siis jah?
Ja siis, et kas romulates on vähe võimsamaid mootoreid ka sellele saada?
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Su 90% petab sind,Mersud ikka ketti tunnistavad (vanemad mudelid eriti).
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
19-01-2007, 04:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2007, 04:44 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Rain01 Kirjutas:Tsitaat:piduri klotsid on läbi aga uued on olemas juhipoolne sarniir õrnalt kolksub,uus olemas taga üks õõtsa puks läbi uus olemas,kere on korralik mootor on ka norm,käigud käivad ka
-
Saadeti siis selline meil mulle.
Loll küsimus veel. Kas see mootor on rihmaga või ketiga? Ise arvan 90% kindlusega, et rihm, aga mine tea
Ühesõnaga tasub päästa siis jah?
Ja siis, et kas romulates on vähe võimsamaid mootoreid ka sellele saada?
Mootor peaks olema ketiga. Kuna sellist mootorit ise näinud pole, siis kindel ei saa olla. Aga MB oli sel ajal üldiselt ketiga. Mis tuleks vahetada nii 250-400 kkm järel. Mida muidugi ei tehta, sest MB kestab
Millised klotsid on surnud? Klotside vahetus on väike töö, kuid kinnijäänud suport (mis on kahjuks liigagi tihti kulumise põhjuseks) oleks halb uudis.
Kui šarniir kolksub, siis kipub vahetamisega kiireks minema. Kui see muidugi on šarniir ja mitte rooliots ega järeljooksupadi või esiamort... Kolisejaid juba jätkub illy:
Tagumine õõtsapuks on lihtne vahetada, kuid tüütu. Eeldusel, et tagasillatala esimese padja lahti saad...
Mootor norm... See ei ütle midagi. Käikude käimine pole ka mingi näitaja (OK, hoobade pikkuse täpsust näitab). Häälitseda ei tohi, eriti 4. käik.
Mootoreid ikka leiab, aga kui hing püssi ihkab, siis pole 123 vist mitte kõige õigem valik...
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ei teagi et Mersul mõni mootor rihmaga oleks. Kõik ikka ketiga!!!!
OT: Isegi toboota(loe toyota) on hakanud ketti kasutama oma mootorites!
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
hammasrihma on ikka hea vahetada, 123 puhul ehk 1 miljoni km järel.... aga selle "korralise hoolduse" saab ka vahele jätta...
|