Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190E ei lähe pöördesse
#1
Tere ka siinsele rahvale.
Küsiks teie käest nõu ja arvamust.

MB 190E 2.6 automaat 1990.a
Ei taha pöördesse minna.
4000 - 4500 pöörde vahel tuleb nagu piiraja vastu.

Ehk oskate midagi soovitada mida kontrollida ja millist rada tallata ?



Tänud Eusa_angel
Vasta
#2
Või oskab keegi öelda kas automaat käigukastiga versioonil on neutraal ja park asendis pöörded piiratud või mitte ?

Kui nüüd N või P asendis gaasi tallata kas siis peaks pöörded ilusti lakke ronima (6000 - 7000 RPM) või on varm piiratud ?


Minu omal tuleb 4200 - 4500 RPM juures piiraja vastu.
Vasta
#3
N asendit pole proovinud kuid P asendis üle 4000 minu oma igastahes ei lähe, sõites asendis R läheb ilusti 6500 tegu w203 isendiga
Vasta
#4
Kontrolli kõik sisselaskes olevad kummidetailid üle, kaasa arvatud need, mis jäävad AFM plaadist allapoole. Suure tõenäosusega on ühes neist pragu ja kütusesegu läheb pöörete tõustes paigast ära. Kahtlustan enim just AFM plaadist allapoole jäävat kummidetaili.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
Werewolf palun räägi lähemalt mis on AFM plaat ?
Loodan et, mind mütsiga ei lööda selle küsimuse peale Eusa_angel

Nüüd sai ka avastatud et, sõites teeb sama nalja ehk siis pöörded tõusevad 4200 - 4500 vahele ja siis hakkab katkuma jõnksutama Eusa_think

Aga lisan ka ühe video siia...
Siin on täpsemalt näha ja kuulda mis ta teeb.

https://www.youtube.com/watch?v=R0eAlfdifRM
Vasta
#6
AFM plaat - Air Fuel Metering plate. KE-Jetronicu sisselaskes asuv klapp, mis toimib sisuliselt õhukulumõõtjana. Kui osa õhku pääseb mootorisse ilma sellest klapist läbi käimata, läheb kütusesegu lahjax.

Seega pead kogu pritsepea eemaldama (kuna AFM plaat on pritsepea osa), et näha, kas selle alla jäävad kummiosad on terved ega sisalda pragusid, millest mootor saax lisaõhku võtta.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#7
Suured tänud Werewolf.
Nüüd olen jälle targem Eusa_angel
Lähiajal kontrollin üle ja hoian teid ka asjaga kursis...
Vasta
#8
Nüüd sai natuke nokitud ja mõned asjad välistatud...
AFM plaadist allapoole jäävad asjad on ok ja kommutaator on ka korras.
Ehk on kellegil veel soovitusi ?
Vasta
#9
Kas kütuserõhk püsib ka pööretel?

Süüteosa on korras (juhtmed, kaas, rootor, küünlad)? Mis värvi on küünlad?
Vasta
#10
Kütuserõhku ei tea.
Ei oska seda mõõta ja ma arvan et, mul pole selleks vastavat tööriista Confused
Või on selleks mõni lihtsam viis ?

Süüde on üle vaadatud.
1. Juhtmed üle käidud ja testriga mõõdetud.
2. Küünlad on kõik vahetatud.
3. Jagaja kaas üle kontrollitud ja puhastatud.
4. Rootor üle kontrollitud ja testriga mõõdetud.

Julgeks väita et, küünlad olid natuke tahmased Confused
Üks tuttav julges väita et, ehk on käigukasti asendi andur.
Teine jälle väidab et, kui oleks asendi andur siis ei vahetaks käike ära...

Kuna ei ole enne Mercedesega kokku puutunud siis minul hakkab juba mõistus vaikselt otsa saama.

Vasta
#11
Tahmased küünlad - kütuseliig. Või kehva süüde. Mõlemad võimalikud.Crybaby

Multimeetriga ei ole kõrgepingeosade juures midagi mõõta. Midagi näitab see, kas palja käega saab juhtmeid ja kaant näppida...

KE-JETil peab kütuse rõhk olema 6 bar. Alla selle on pahasti. Koolev pump ei suuda rõhku hoida. Samuti tapab rõhu ummistuv filter.

Käigukastiga pole siin mingit pistmist - see on mehhaaniline. Ainus elekter on tagurpidikäigu tule ja starterikatkestuse tarbeks.

Kui tahad korda saada, mine Speedsterisse Hannese jutule. Või loe läbi siit foorumist KE-JETi kohta leiduv ja rakenda oma teadmisi loovalt.
Vasta
#12
Juhtmeid ja jagaja kaant on väga raske "üle käia" ning kontrollida ehk mida sa seal "käid" ja kontrollid. Ilmselt saab neid kontrollida katse eksituse meetodil samasuguse korras mootoriga auto peale ümber tõstes, aga katsu sa leida selline auto ja kas sel tööl on mõtet. Lihtsam on uued kaas, rootor ja süütejuhtmed osta.
Vasta
#13
Palja käega olen juba juhtmeid ja kaant näppinud.
Ma proovin Hannesega ühendust saada...
Aga suured tänud teile info eest Eusa_angel

Aga kui viga käes siis hoian teid ka asjaga kursis.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 55 23-11-2024, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,260 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  W201 190E Rajapäeva vedrustus. Agent007 5 5,718 04-02-2018, 05:10 PM
Viimane postitus: hents99
  W201 190E 1.8 1991a hooratas keegliveeretaja 3 3,577 01-02-2018, 02:46 PM
Viimane postitus: 124STD
  190E 1989 - Probleem soojalt käivitamisega l3gion 35 38,893 18-06-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: rayaju
  190e mootoriruum õline t2rn 6 4,976 20-02-2017, 11:06 PM
Viimane postitus: t2rn
  190E 1.8 80kw mootori hinnaklass Rainiskoop 3 2,890 26-12-2016, 01:40 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Paar küsimust seoses 190E S4BiT 4 4,131 04-12-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 190e käigud lähevad halvasti sisse t2rn 11 8,712 18-11-2016, 06:47 PM
Viimane postitus: t2rn
  W201, 190e Kaugtulede probleem. Light 2 3,501 29-09-2016, 08:49 AM
Viimane postitus: Light



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne