Postitused: 3,792
Teemad: 281
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
26-10-2013, 08:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2015, 11:10 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Körvalistuja kesklukk lakkas ühel hetkel toimimast st ei ava ega sulge puldiga nupust ust. Lingist käsitsi avades uks avaneb. Ülejäänud 3 ust töötavad hästi.
11/2006 mudel.
Enne kui töökotta jöuan oskab ehk keegi viga pakkuda?
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
11-03-2014, 04:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2014, 04:15 PM ja muutjaks oli Anis.)
Tered! Järgmistele sama probleemiga hädas olijatele siis mis oli vea põhjus? Kas CAN signaal ukse küljes olevale plokile tuli peale? Edasi pakuks ise välja kas ukse lüliti kuuletus selle avanemisele? Järgmiseks võib olla pistik ja tema positiivse otsa oksüdeerumine aja jooksul, mis jääb ukseposti sisse ja on 463 puhul täitsa tavaline selle väljalaske probleem??? Jään huviga ootama vastust mis oli probleemi lahendus... Esimese hooga lõpetavad töö selle ukse kesklukk ja aken kuna need ju otseselt seotud selle tugevama positiivse toitega!?
Postitused: 3,792
Teemad: 281
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Katsun kontrollida kas aken töötab.
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
14-03-2014, 07:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2014, 07:08 PM ja muutjaks oli Anis.)
Tered! Upitan siia siis lingi kus on minu pildid nendest eelpool juttu olnud sõlmedest mida võiks kontrollida ja profülaktika mõttes edaspidiste probleemide ärahoidmiseks ustega pisut hooldada, sest kogemused on näidanud, et keskkond kus nad asuvad ei ole nende pistikute elueale soosiv. http://imgur.com/a/HPFic
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Mina olen natuke vanemate G-de kesklukkudega hädas olnud. Nii '91 kui ka '97 aasta G-l keeldus üks kesklukkudest mingil hetkel töötamast. Probleemi lahendas tõmberelee vahetus. CANBUS-i seal muidugi ei olnud, vaid lihtsalt tuli pinge peale, kui pulti vajutada Kuna vool oli õigel hetkel olemas, siis järelikult viga tõmberelees (arvan, et asjal on selline nimi).
Kaur
Postitused: 3,792
Teemad: 281
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kontrollisin kõrvalistuja akent ehk sama mille ukse kesklukk jääb kinni. Aken töötab. Uksenupp jääb aga ukse seest lingist lahti tehes ülesse lahtiasendisse ja kui seest kinni vajutada siis kinniasendisse kuigi kõik ülejäänud 3 ust + luuk töötavad korralikult iseloomuliku valju laksuga.
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
18-03-2014, 12:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2014, 05:00 AM ja muutjaks oli Anis.)
Tered! Süüvime siis asjasse põhjalikumalt. Kui aken töötab siis vast jääb see minu pakutud uksepiidas oleva pistiku probleem ära ja CAN B (X30/4) on olemas. Ma ei saanud päris täpselt aru kas selle ukse kesklukk salongi armatuuris olevast (N72/1) nupust töötab ja ei tööta puldiga väljast või ei toimi üldse ei nupust ega puldist? Äkki jukerdab siis selle ukse juhtplokk või selle pistik vms. Paras lammutamine muidugi kuid tegelikult saaks antud ukse juhtploki tööd ilma arvutita ka kõrval ukses olevaga korraks asendades kontrollida, vasak ehk ploki peal suur L (N69/1) on väliselt teise poole peegelpilt tähega suur R (N69/2), vaja vaid pistikuid natuke väänata. Nii saaks teada kas selle ukse juhtplokk on korras. Või on üldse koostöö lõpetanud selle ukse keskluku mootor (M14/5), mis oleks vast muidugi viimane vea põhjus. Esmalt tulebki kogu puldilt saadud käsklus läbi RF (A2/65) antenni või infra (A26/1) ja-või (96/1)juhiukse ploki signaal tagumisele (N10/2) SAM plokile. Endal on esinenud ka selline keskluku lõppemine, et äkki ei suhtlenud pult enam eemalt ehk raadioteel esiklaasis oleva RF antenniga. Avas ja sulges osaliselt uksi vaid infrapuna teel puldi signaalisaatja otsa otsesel suunamisel juhiuksel olevale vastuvõtvale (A26/1) silmale. Ja rõhutan veel, et ei jäänut ka kohe paugust kõik vakka vaid osaliselt hakkas jukerdama, näiteks ühte sulges ja teist ei avanud. Esimese hooga arvasin, et kuna eemalt ei võta siis puldil patareid tühjad, vahetasin ära aga ei midagi. Edasi avastasin, et on läbi kõrvalistuja istme kõrval olevas (N10/2) kaitsmeplokis olev keskluku kaitse. Kuna olin eelnevalt avastanud signalisatsiooni pasunasse (ATA Siren) mineva pistiku oksüdeerumise sai asja edasi uuritud ja selgus, et ka sisemiselt oli skeem niiskusest kahjustatud. Ühesõnaga keskluku normaalse mittetöötamise põhjustas juhipoolse poritiiva logari taga oleva signalisatsiooni pasuna oksüdeerumine selle sisse tunginud niiskuse tagajärjel... On ju hea koht ka leitud oksiidi ära hoidmiseks sellisele niiiii keerulisele seadmele, kuna seadme lammutusel selgus, et seal sees on ju lausa autonoomne toide juhuks kui üritad akut eraldada ja seda ära petta... Kuid lõppkokkuvõttes soovitan Sul minna läbi Hort Autost kuna siis jääb Sul aega rohkem endale, kui neid igasugu vigasid minu jutu järgi ise otsides, sest need on lihtsalt luulud ja oletused. Soovitan Horti kuna ise tunnen sellest asutusest ühte asutaja liiget kellel isegi G klassi pisik küljes. Kunagise jutu käigus tuli üllatuseks välja ka see, et tunneb Nostromo Sinu auto eelmist omanikku, kuna varem töötas Silberis, sellepeale ütleks, et küll eesti on ikka väike. Panen siis jälle ka lingi mõnede juttu illustreerivate piltidega. http://imgur.com/a/bo8DP
Postitused: 3,792
Teemad: 281
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Eks peab töesti mingi aeg Horti aja kirja panema koos selle lävepaku valgustusega kuid tänan kaasamötlemast
Postitused: 3,792
Teemad: 281
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Täna Hortis tuvastati et elektrimootor läbi mis B-osana vaid 15.- kuid kahjuks see ei mahtunud G polstri alla. Seega tuleb A-osa ca 100.- tellida.
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
04-06-2014, 12:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2014, 06:42 AM ja muutjaks oli Anis.)
Tered! Jah Sult küsiti ilmselt terve tüki eest seda hinda aga seal sees kasutatakse Mabuchi firma mikromootoreid ja neid on võimalik eraldi vahetada kui pisut pusida. Rikked tekivad neil enamasti sellest, et niiskuse või vanaduse tõttu kaob ära rootori kontakt harjadega. Iseasi kust sellist väikest mootorit leida. Üritasin seda isegi kunagi kuid tulutult, sest kohalike elektroonika- ning mudelipoodide kataloogid neid ei pakkunud ja asendused olid suured või muidu mittesobilikud. Aga neid peaks saama näiteks ebay-st. Nii et lihtsam ongi vahetada ära kogu keskluku mootor, lisan siia ka mõne pildi sellest tegelasest. http://imgur.com/a/Gn5b2#1
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Mingi piirini on võimalik neid mootoreid ja uuesti elule ajada...Endal just sain 4 elektri akna mootorit ellu puhutut..
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Tered! Eks on jah neid turgutatud elule küll teatud piirini, kuid lõpuks pead ikka alla vanduma ja uutele investeerima. Eks see ole sihuke meiesuguste fännide agregaadi töös hoidmise pikendamine. MB kasutab aknatõstuki mootori juures vist minu kogemuste järgi Simensi käitust, lisan siia juurde ka mõne pildi sellest asjandusest. http://imgur.com/a/I23io
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Simensi teema jah.
Kuid olgem ausad, rikkus pole häbiasi ja G55 AMG pole selle suunitlusega toodetud ka
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,792
Teemad: 281
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
26-08-2014, 08:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2014, 08:37 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Anis kas saaksid oma tel nr anda (PS-iga kui avalikult ei soovi) uhuks kui midagi küsida vaja kuna paistad vist teadvat G kohta kõike? Hetkel ei saa kuidagi tagumisi peatugesid alla-nuppu selleks ju pole-peab lihtsalt tugevamalt suruma?
Või liiguvad mingi teatud nurga all ainult?
Oleks KIIREMAS KORRAS vaja kuna vaja üks asi ära vedada ja ilma tagaistmeid täielikult allalaskmata on see vist võimatu.
Postitused: 3,792
Teemad: 281
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Sai juba eelmisel suvel ostetud A-osa keskluku mootor veidi üle 100€ kuid vahetada pole jõudnud. Vahepeal seisis auto 4 kuud kuni aku sai täiesti tühjaks. Nüüd uue akuga töötab kõrvalistuja kesklukk taas ideaalselt. Kas asi polnudki siis ikkagi keskluku mootoris või on see lühiajaline turgutus ja sureb tõenäoliselt varsti jälle ära? Kuidagi imelik vahetada kuni töötab.
|