03-10-2013, 01:37 PM
Ise tehtud - hästi tehtud !
having trouble having fun...
"Eelsüüteküünalde" ehk hõõgküünalde kontrollimine
|
05-10-2013, 09:42 AM
(03-10-2013, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: ... ...veidi ot ka: ...esimest korda sai kasutatud Silberi teenust. Seda küll mitte Klubi mudelite, vaid seekord Mitsu puhul. Hämmastav lõpplahenduse Silberi tööde (mida iganes nad tegid või tegemata jätsid) üleandmise koha pealt tuli, kui Mitsule järgi läksin. Ei ühtegi dokumenti esitamist, allkirja või muud isiku tuvastust, kui ütlesin, et tulin sellele L200le järgi Võtmetega auto juurde jõudes sain sellise lahenduse üle tõsise peatäie naerda, enne kui sõitma sain hakata. ...seega kui kiirelt sõiduriista vaja, siis astuge Silberisse sisse, vaadake, mis kuskil laokil on ning küsige ja Teile antakse, tasuta
25-02-2014, 12:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2014, 12:46 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(03-10-2013, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: ... See küsimus sai reede õhtul lahenduse uute küünalde näol. Poest toodud pulgad kuumenesid helekollase hõõguseni 4 sekundiga Auto käivitub peale küünalde installi kombekalt ja ei lonka enam. Kui nüüd veel mõni PAKASELINE hommik ka tuleks... Kokkuvõtteks: testriga mõõtmine ei anna kindlust, et küünlad toimivad. Katkestuse ja lühise tuvastamiseks kõlbab küll.
20-05-2014, 01:38 PM
Kas keegi oskab ütelda, kus paikneb ML 400'2002 eelsoojendusküünalde moodul? Lesven'is üteldi, et moodulite/kaitsmete karbis kapotiall, kuid lähemal vaatlusel sealt sellist asja ei leidnud.
21-05-2014, 09:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2014, 09:24 AM ja muutjaks oli Treiku.)
Kiire google:
http://ww2.justanswer.com/uploads/eurote...sition.pdf Natuke lisainfot: http://www.benzworld.org/forums/w163-m-c...sue-2.html
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
30-05-2014, 08:04 PM
Veelkord tuhlasin selle moodulite karbi läbi ja ei ole seal sellist asja. Ilmselt siis 2,7 ja 4,0 erinevalt ehitatud ses suhtes. Ehk on kellelgi ideid, kus see moodul olla võiks?
31-05-2014, 01:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2014, 01:17 AM ja muutjaks oli ferdinand.)
Tänks. Nüüd lõpuks leidsin mooduli üles, käisin taskulambiga kapotiall piilumas. Tõepoolest on paremal pool sisselasketorude küljes, mismoodi selle sealt kätte saab, praegu pimedas välja ei raalinud. Igal juhul paljusoovitatud asukoht elektrijoobinate kastis on täielikult vale, imelik, et isegi diagnostik lesvenist seda väitis?!
26-02-2016, 12:42 PM
Selle küünalde kontrollimise kohta aku pealt. Teatavasti on eelsüüte küünal mõeldud toimima 11.5V pingega ja on olnud juhtumeid kus käivad korralikud tulekerad 12V peale andmisega. Seega kindlasti olge ettevaatlikud sellise kontrollimisega ja kindlasti ärge tehke seda aku läheduses!
26-02-2016, 01:17 PM
(26-02-2016, 12:42 PM)fubuq Kirjutas: ... Teatavasti on eelsüüte küünal mõeldud toimima 11.5V pingega ja on olnud juhtumeid kus käivad korralikud tulekerad 12V peale andmisega. Seega kindlasti olge ettevaatlikud sellise kontrollimisega ja kindlasti ärge tehke seda aku läheduses! Kui 11,5 V peal töötama mõeldud küünal ei talu küünla järgiühendamisel heal juhul 12 V peale (enamasti siiski 11, midagi) kukkuvat pinget, siis ei oleks säärane asi ka mootoris kuigi kaua töötanud. Praaki juhtub kõigil. Ma hea meelega soetaks endale mõne säärase otsast mahapõlenu mõistliku hinna eest õppematerjaliks. Küll lendavad sädemed, kui aku klemmid räpaka ühendamisega lühistada või niisama lolli mängida. Loll murrab riista ka ära, selle vastu ei aita miskit. Ettevaatlik peab muidugi olema, ega ma päris ilmaasjata punast rasvast teksti kirjutanud. Siit jõuame küsimuseni: minu jutt käib lihtsate takistuselementide kohta. Kõlakad käivad, et on hakatud küünlasse elektroonikat pistma. Teab keegi sellest lähemalt pajatada?
26-02-2016, 01:38 PM
(26-02-2016, 01:17 PM)v6sa Kirjutas: Siit jõuame küsimuseni: minu jutt käib lihtsate takistuselementide kohta. Kõlakad käivad, et on hakatud küünlasse elektroonikat pistma. Teab keegi sellest lähemalt pajatada? Küünla sisse pole kuulnud. Uuemaid 5V. hõõgküünlaid tüüritakse elektooniliselt PWM´iga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
26-02-2016, 01:56 PM
(26-02-2016, 12:42 PM)fubuq Kirjutas: Selle küünalde kontrollimise kohta aku pealt. Teatavasti on eelsüüte küünal mõeldud toimima 11.5V pingega Mitte päris, praegu kasutab BOSCH 4,4 5 7 11 V süsteeme, Ning hõõgküünalde juhtimis loogika on ka palju keerulisem, kui nende lülitamine peale märgitud pingega. Nt 4.4V lahendus: Ei pruugi kõikidel tootjatel nii olla. Ning nende hõõgküünalde elueaks on märgitud 100'000 lülitust
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
26-02-2016, 02:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2016, 02:13 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-02-2016, 01:38 PM)Laur Kirjutas: ... Kusjuures see "5V" on ju vale: reaalselt ei tee keegi 5V alalispinget selle küünla jaoks. Plokk annab pasliku aja 12 V peale ja seejärel võtab pinge maha. Seda PWM ju tähendab - pulsi laiuse modulatsiooni... Hõõgküünla sees olev kuumustraat on sedapalju juhm ja aeglane tegelane, et jupikaupa toites "näib" tõepoolest 5 V käivat Vaadates graafikut, siis "viievoldised" peaks hõõgumiseni kuumenema KAHE sekundiga.
09-01-2024, 11:48 PM
2.2 CDI kõik küünlad olid lühises. Esimese hooga muidugi sai juhtrelee välja vahetatud ja kui see esimese käivitamise järel enam voolu läbi ei lasknud tundus asi kahtlane. Karbi kiskusi lahti ja olidki kõik sillad maha põlenud.
Mille tõttu hõõgküünlad lühisesse lähevad- vanuse? Välimuse järgi olid viisakad, isegi originaal MB kirjad peal ja seetõttu kahtlustan et viimast vahetusest on liigagi palju aega möödas. Tegu siis 2005 aasta masinaga. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|