Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
millised amordid SECile?
#1
Milliseid esiamorte soovitaksite kui 560'l on esiots HRi madaldusvedrudega alla lastud?
Mõtlesin Bilstein B8, aga ega need liiga jäigad pole?
Tahaotsa jääb nivoo...
Vasta
#2
(27-04-2014, 10:39 PM)Blue Chip Kirjutas: Milliseid esiamorte soovitaksite kui 560'l on esiots HRi madaldusvedrudega alla lastud?
Mõtlesin Bilstein B8, aga ega need liiga jäigad pole?
Tahaotsa jääb nivoo...

Kui ette paned jäigad vedrud ja pumbad, pead ka tagaosaga midagi ette võtma. Muidu saab väga ebameeldiv kooslus olema...
Vasta
#3
Soovitan terve ringi bilstein b8 ja h&R.
Jäigaks küll ei jäänud, kartsin ka ise seda algul. Originaal vedrude ja amortidega oli natuke liiga pehme ja nüüd täpselt paras.
[Pilt: 33853-DSC_0329.JPG]

[Pilt: 63772-DSC_0326.JPG]

Olen super rahul tulemusega!
Vasta
#4
(13-08-2014, 12:13 PM)sabbath Kirjutas: Soovitan terve ringi bilstein b8 ja h&R.
Jäigaks küll ei jäänud, kartsin ka ise seda algul. Originaal vedrude ja amortidega oli natuke liiga pehme ja nüüd täpselt paras.
[Pilt: 33853-DSC_0329.JPG]

[Pilt: 63772-DSC_0326.JPG]

Olen super rahul tulemusega!

Näeb kena välja, aga mis sa tagumise otsaga tegid, seal ju nivooamordid?
Vasta
#5
Mul I gen SEC. Seal on tavalised.
Välismaa foorumites on kõvasti sel teemal arutletud.
Natuke sain ka nõu Hents99 käest.
Vasta
#6
Nonii. B8'd all ja esmamulje on väga hea Eusa_dance Ebamäärasust on juhitavuses palju vähem samas jäigemaks/põrutavamaks pole midagi teinud, seega super. Ainult nüüd tahaks hüdraulilise tagaotsa kuidagi esiotsaga samasse konditsiooni saada. Ei tea, kas kõrgusregulaatoriga mängimisest oleks abi?
Vasta
#7
(24-08-2014, 10:08 PM)Blue Chip Kirjutas: ...
Ainult nüüd tahaks hüdraulilise tagaotsa kuidagi esiotsaga samasse konditsiooni saada. Ei tea, kas kõrgusregulaatoriga mängimisest oleks abi?

Kui tahad ainult langetada ja vedrud on piisavalt lühieksed, siis kindlasti on. Katseta, ega muidu teada ei saa. Vaata ainult, et auto ei jääks ainult vedrudele kandma - rõhuta amordid kaotavad summutusvõime.

Kui aga tahad jäigemaks, siis seda saaks teoreetiliselt teha viskoossema vedeliku kasutamisega, kuid praktikas ei ole ühtegi edulugu teada. Kardetavasti ei õnnestu kolviavadega mängimisega jäikust tõsta, kuigi ka see oleks teoreetiline võimalus. Läheb katsetamiseksWink
Vasta
#8
(25-08-2014, 08:31 AM)v6sa Kirjutas: Katseta, ega muidu teada ei saa. Vaata ainult, et auto ei jääks ainult vedrudele kandma - rõhuta amordid kaotavad summutusvõime.
See meeletuletus oli praegu väga abiks! Thumbsup

Kõrgus on hetkel tipp-topp, selles pole probleemi. Samas äkki olen eelevalt kraani madaldamismaanias liiga alla lasknud, et seisabki ainult vedrude peal.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas valida amordid vastavalt vedrule!? Nookur 1 2,328 18-04-2011, 11:59 AM
Viimane postitus: joristaja
  tagumised amordid tokintmash 10 5,577 08-03-2007, 11:07 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne