Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault Safrane 2000a 3.0 V6 Fulloption cobra.
#21
(19-03-2014, 11:13 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Mulle meeldib see auto. Prantslaste tippmudelid on läbi aegade olnud tehnoloogiliselt põnevad ja silmale kenad vaadata. Tänaste tõeskpidamiste juures meeldib mulle veel friikim Renault 25 isegi rohkem. Aga omal ajal kui Safrane' veel uuena müüdi, tundus see auto nõukogude ühiskonnast välja kasvanud lapsele ikka täiesti kosmos. Mul töötas sel ajal üks tuttav Renault keskuses ja kutsus ekstra vaatama kui esimene selline nende majja jõudis. Ebareaalne maailm. Aasta võis olla siis äkki 1993 ja meie pere sõitis lihtsakoelise Vaz 21063-ga.

Ühte suurt prantsuse autot tahaks millalgi ikka omada. Kõikidest valikutest kisub ennast vist kõige enam ikkagi Citroen XM poole. Need esimese otsa autod oma topelt tagaklaasi ja nurgelise interjööriga on ka ikka väga ajatud tükid.

offtopic: XM-e on mul õuepeal olnud kõige rohkem 4tk korraga. Mul nende kohta päris kõvasti infot kogutud, kolme paksu tehase remondimanuaalini välja. Kui kunagi vaja on midagi, võta ühendust. Üks tähelepanuväärsemaid omadusi - XMi V6 peal kasutatav diravi roolisüsteem keeras ise rooli keskele tagasi kui roolist lahti lasid.
ootan diskussiooni
Vasta
#22
XM on üks autosid, mille võtaks isegi heameelega ligi kui kuskilt korraliku mõistliku raha eest leiaks.
Mingi diisel isegi oli vahepeal eestis müügil kui ma õigesti mäletan, aga magasin maha ja tol hetkel kulus raha ka rohkem siia ja mõnele teisele nn "projektile".

Nüüd veeres üks 2011a berlingo ka hoovi (pereautoks ja suvisteks ehitus ettevõtmisteks) ideaalne ma loodan oma säästliku diiselmootoriga.

Igaljuhul siin foorumis patt öelda, aga hakkab vaikselt prantsuse autode kogu suurenema jubaEusa_doh
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#23
Ma oli kunagi au nädalaks omada Renault 25- te(oli vaja korraks yks reis teha ja kuna parajasti autot polnud, siis sai köige odavam ylevaatusega auto ostetud). Oli päris omamoodi riistapuu- 2,2 bensukas liigutas teda pärist kenasti, 140-ga trassi anda oli igati ok, istmed olid mugavad ja salong oli suur.Friigiauto oli seetöttu, et tal oli "hääljuhendamine"- ehk siis mingi tädi kogu aeg raporteeris mis autol viga ja mida tuleks teha(vähemalt ma eeldan nii, sest kogu tekst oli prantsuse keeles)Kuna auto oli päris rape, siis igas kurvis, igal pidurdamisel, igal kiirendamisel oli tädil midagi kommenteerida.Nende veateadete raporteerimiseks oli suisa eraldi kölar kuskil rooli all.Minu närvid pidasid 2 päeva enne vastu kui selle kölari sealt kruvikeeraja ja jalaga lahti löin ning koos juhtmetega ära rebisin.Kahjuks oli nendel veateadetel ka mingi raadio "mute toiming"- ehk kuigi veateateid enam kuulama ei pidanud, siis raadio muusikasse tulid kiirendamisel, pidurdamisel ja keeramisel ikkagi pausid sisse.
Pärast 600km läks miski lyhisesse ja söidu ajal hakkas salongi korralikku suitsu ja kärsakat tulema- pidasin kinni ja tuvastasin, et raadio juhtmed olid korralikult pölenud.Kui raadiot tööle ei pannud, siis ei kärssanud ja sai ilusti söita. Autot maha myyes sain vist isegi 500 eeki vaheltkasu...
Seega minul seoses Renaultiga ainult head mälestused(sai "pulli" ja löpuks jäin veel kasumisse) ning söita oli mugav.

Vasta
#24
No mugavad on nad tõesti.
Möliseb ka minul saksakeeles vigu ja asju.
Küll, tänu sellele, et vead likvideeritud on võrdlemisi vait see hääl pandud va. aknapesu vedelik.

Homme peaks auto justkui kätte saama maalri käest.
Loodan, et võib rahule jääda tulemusega..Eusa_drool
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#25
No nii, auto värvitud ja tehtud ja sain ka kätte täna.
Paraku aga pean ütlema, et ei ole tööga siiski rahul. Seedin nädalavahetuse ja mõtlen, mismoodi see asi ära klaarida, aga sellise töö eest ma väga midagi maksta küll ei soovi.
Koopaservad on "näritud", pahteldatud kohad on halvasti lihvitud (sooned sees), ukseliistud on värviga koos ja ka pole ilusti külge tagasi pandud (otsad lahti).
Rehvid on värvised jne.
Homme päevavalges vaatan uuesti üle ja teen pidlid, siis pesen ära ja teen pildid ja siis vaatan ja mõtlen..Angry

Stiilinäide koopaservast: (pilt viltu, vabandust).
[Pilt: aaa.jpg]
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#26
Kas sellise kvaliteedi eest küsiti ka uskumatult vähe raha? Kas jääb saladuseks kus sellist pornot tehti? Tundub küll nagu pime oleks tööd teinud.

Vasta
#27
Icon_sad Kus kohas sellist "tööd" tehakse???????? Eusa_wall
Vasta
#28
No pidi värvima vaid uste alumised servad ja koopad + üks tiib .
Mina ütlesin, et tehku mulle hinnapakkumine. Selleks oli 400€
Ei olnud juttu, et maalriks osutub pime ja joobes tegelane, kes sellest tööst ei tea aad ega ood. Samuti tegi tööd minu jaoks ju firma.

Tulemus on aga selline, et selle töö eest keeldusin igasugustest maksmistest, kuna mina näen, et rohkem on hetkel mulle tehtud kahju kui kasu.
Eks uuel nädalal mõtlen ja arutan nendega asja, kuidas nad näevad asja lahenemist, sest selliseks ma seda ka jätta ei soovi. Puke

espaada oü
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#29
Krt selle kahju eest peavad nemad auto omanikule maksta need 400eur..
Edu tulevikus, ja loodan, et saab auto korda!
Vasta
#30
No hetkel näengi mina selle asja edasist kulgu sellisena, et nad võtavad auto tagasi ja teevad selle ilma mingit raha küsimata korda.
Sellega pesevad nad vaid omaenda maine puhtamaks tagasi.
Kuna minujaoks on järjekordne seisaks see, kui auto järgmised 2 nädalat peab nendejuures lihtsalt seisma.
Igaljuhul ootame homse kõne ära, mis lubati teha ja vaatab, kuhu sellega jõuab.

Ma saaks isegi aru, kui oleks kogematta hooletusest paar viga olnud, siin või seal, aga, et kõik võimalikud kohad, mida nad katsusid muutusid hullemaks, siis paraku selline ebaproffesionaalsus ajab mind lausa marru.


Samuti ma ei tea, kas nad on seal töökojas auto aku piiks keeranud muusikakuulamisega vms, igaljuhul kui ennem auto aku oli normaalne ja töötas ilusti, siis nüüd ta voolu sisse ei võta.
Võtsin woofrid ja võimud ka täna välja, et kui tagasi peaks minema nende kätte, siis ei ole seal peale auto enam midagi.


Et teema ainult nuttu täis ei oleks, siis paar kaugelt tehtud klõpsu ka. Kaugelt pole hullugi.
[Pilt: 01059514593aef5.jpg]

[Pilt: 01059514656673a.jpg]

[Pilt: 01059514754443d.jpg]

[Pilt: 010595147995860.jpg]
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#31
No see on täpselt see, et sinule on tegemist autoga, millesse oled panustanud ja mis on ideaalses korras, aga remonditöökoda vaatab, et vana auto aastast 2000 ja liigitab selle koheselt rondiks, millega vöib ymberkäia nii nagu tuju on...
Ja kui midagi kommenteerid, siis vaadatakse sind kui lolli ja öeldakse, et mis vahet nii vana auto puhul enam on....
Vasta
#32
Auto sai tänase seisuga omale uue peremehe. Loodan, et vähemalt samahoolsa.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  BMW 530d aut touring 2000a Joonas Joonas 2 11,212 21-01-2014, 08:32 PM
Viimane postitus: Cobra



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne