Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump
#1
w124 e500 kere. mootor ootab paigaldamist om606 300turbodiesel mehaniline pump 7.5mm.
Esimene mootori kaivitumine uue pumbaga.
[Pilt: photo.php?fbid=681518851905098&l=cf23681038]
Vasta
#2
Väga lahe! Rohkem pilte ja videosi Thumbsup
Vasta
#3
Super! Eks ma hakkan sinu tööd reklaamima.
Minult on väga palju sellist asja küsitud, aga siiani pole saanud aidata.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
see on esimene mootori kaivitumine,pump oli tehtud 6 kuud tagasi.
oli raske leda mootorit.tulevikus provin rohkem piltid teha

[Pilt: 58548-e5002.jpg]
Vasta
#5
Vägev värk. Mootor aistevahel ja sõidab võiks ka mõne video teha.
Naftapress.
Vasta
#6
Natuke segaseks jääb et mis on siin eestis ehitatud, auto, mootor, pump või kõik kolm on tehtud eestis? Teil siis on oma stend pumba jaoks? Kust pärinevad 7.5mm elemendid?
Vasta
#7
Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump !!!
Eestis ehitatud pump(MEHANILINE) kuhu pantud elemendid 7.5mm.kere ka natukene umberehitatud siin ,mootor tegi mercedes kuskilt saksamalt )))Mootor Original w210 kere
Pumba ja pihustite ehitamise jaoks kqik on olemas - Bosch stendid uema tuubi (digitalsed)
Elemendid on meie saladus - vabandust,aga aitan kqikidele kes selles teemas huvitanud on.
Loodan et mittu inimesed saavad teha rohkem kui uks
Vasta
#8
[Pilt: 27769-1653576_682618548461795_997425960_n.jpg]
[Pilt: 79657-1779912_682618051795178_1349687997_n.jpg]
[Pilt: 67668-1780842_682618541795129_409452938_n.jpg]
[Pilt: 83269-1962713_682618061795177_246507919_n.jpg]
[Pilt: 32375-1925053_682618055128511_1926200525_n.jpg][Pilt: 62935-1966780_682618058461844_1443303234_n.jpg]
Vasta
#9
(02-03-2014, 11:00 AM)griffins Kirjutas: ....
Esimene mootori kaivitumine uue pumbaga.
...

Kui see oli esmakäivitus, siis on meie solgipangest tõusmas esimene asjalike diiselistide päikesekiirEusa_clapEusa_dance Ammu oli aeg, et keegi karladele konkurentsi pakkuma hakkaks.Ninja

Palju teil praegu mootorist pumba alusel loota on?

Kas muudate ka regulaatorit, tõstes vedavaid pöördeid?
Või jätate selle paika ja lihtsalt panete suuremad elemendid pumpa?
Kui ühtlaseks etteanded tasandate? Ehk kui kaua viitsite nokerdada enne, kui pumba reguleerituks loete?

Palju teenuse hinnaks tuleb, kui tuua oma R6 pump ja tahta 7,5 elementidele tehtuna konservatiivses seadistuses etteannet?
Vasta
#10
praegu regulator on originalne
praegu pump seadistatud 400hp
oli vqimalik veel mangida aga juuba praegu kardan mis tulevikus tuleb
pump seadistatud minimalselt
gowernor rsf 315/2300right
now 1000rpm -140cc,2500rpm-80cc
2650 rack travel 8mm

Vasta
#11
Need siis pumba pöörded?

Ilmselt ei pruugi eesti keelt igapäevaselt, seega küsin sedasi:
fuel cutoff rpm?

Olete sõita ka saanud selle seadega juba?
Vasta
#12
mootor veel stendi peal ,otsin turbot ja valjalaske kolektorit
Vasta
#13
small turbo [Pilt: 65468-1779872_684006101656373_1197148547_n.jpg]
[Pilt: 77544-dogleg.JPG]
Vasta
#14
loll nagu ma olen aga järelikult peaks sellest elajas tulema ? kas OM 606 on 3 td 108 kw mootor ? palju sinna juurde annab siis kruttida,et laiali ei jookseks ? ma oleks nõus teenusena ostma küll jõudu juurde ! palju see umbkaudu maksab?see originaal 300td108kw ei käi ei peast ega pe..sest(võrreldes 3.6td 200kw RangeRover sport-iga muidugi),võid privasse pakkumise teha saaks sinna 40-50kw juurde oleks lõbus küll Eusa_dance
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#15
Neil on OM606, mis on 130kw originaalis. Sinul on OM603, mida annab ka väga edukalt tuunida.
Vasta
#16
Austrias tehtud auto
Vasta
#17
(05-03-2014, 09:03 PM)arcar Kirjutas: loll nagu ma olen aga järelikult peaks sellest elajas tulema ? kas OM 606 on 3 td 108 kw mootor ?

606.961 on originaalis 130kW turbo diisel
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#18
[Pilt: 45599-1620944_685145401542443_191716436_n.jpg]
Vasta
#19
loll küsib veel,arutasin seda asja karla vendadega ja nemad sellepeale,et kui7.5 plunserid panna siis tänavale sellega väga ei lähe ja ülevaatusest ametlike kanaleid pidi võid vaid und näha Confused viimasega pole probleeme aga kui plunserid vahetada siis 7.5 vastu siis surub kütet rohkem peale ja sumpast pidi korralik must lont väljas olema,kas see vastab tõele ?
kui ainult pumpa peale keerata ? siis peaks veel tänaval ka liigelda saama ? suht tuhm olen ise kogu selles diisli värgis,äkki viitsib keegi seletada lollile kuidas saaks minekut ja sumpast väljuv jääks normide piiridesse,väiksed pahmakud musta vast ei tee midagi
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#20
Kui sa tahad ainult 40-50 kw siis pole sul 7,5 plunsereid vaja, nendega saab juba 500+ hp. Piisab kui keerata pumbast küttet peale, ja turbo rõhku tõsta. Vahe jahuti ka ei teeks paha. Olen kuulnud et originaal juppidega saab 200hp vabalt kätte. Nii väkeste võimsuste juures peaks saama õhu ja kütuse koguse niimodi paika panna et tuleks hp-sid juurde ja ei suitseks ka.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  OM617 vabalthingava pump w123fagon 0 446 30-06-2021, 11:19 PM
Viimane postitus: w123fagon
  w201 tagasilla suure puksi polt murdus ära roxie 0 1,738 09-08-2017, 11:12 AM
Viimane postitus: roxie
  bensiini pump raulitow126 0 2,097 29-04-2012, 03:52 PM
Viimane postitus: raulitow126
  Roolivõimendi PUMP Scratch 10 11,142 24-01-2009, 12:21 AM
Viimane postitus: scrat
  kütuse pump? Hydroid 42 28,345 20-05-2008, 09:52 PM
Viimane postitus: Shmel
  diislile nivoo pump vaatamind 7 6,078 13-03-2007, 06:36 PM
Viimane postitus: vaatamind
  Velje polt pooleks 123kupee 13 9,211 09-11-2006, 12:35 AM
Viimane postitus: Heinar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne