Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C vs Octavia
#1
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-...07835.html

Ma ise keelt ei sprechi, kuid intrigeeriv võrdlus.

Keegi võiks ehk kokkuvõtte teha?
Vasta
#2
Sõnasõnalt ei hakka tõlkima. Aga pisike ülevaade.
Esimene lõik:
Siiani on iseenesest mõistetavalt müüdavam auto olnud C, nüüd aga on Audi VW mehed mersust müügis mööda läinud. Viimase 10-ne aasta jooksul on Mercedes-Benz müüginumbrid 50% langenud ja ilmselt C müük paremaks ei lähe. 2001 a. müüdi 120 000 ja 2012 70 000. Jutt siis saksas müüdud autodest.

Teine lõik:
Kolmanda generatsiooni tulekuga hakkab skoda vaikselt C-d troonilt tõukama, seda siis nii sisemuse kui ka välimuse poolest. Ja kuna hinnavahe on 12000 euri, siis auto maine pole väga määrav enam.
Räägitakse veel, et octavia on küll 5 cm pikem, aga oskab ruumi paremini ära kasutada. Sama jutt pagassi suuruse kohta, skoda 610L, Mercedes-Benz 485.

Kolmas lõik:
Taevani kiidetakse octavia sisustust. Kvaliteet on tunduvalt paranenud ja kõik on viimase peal. Muidugi öeldakse ka, et Mercedes-Benz on natuke elegantsem ikka Eusa_angel
Vahe on ikkagi sees, C on juba 5a teedel, aga octavia on täiesti uuel platformil. Lisaks on skoda 200 kg kergem kui Mercedes-Benz. Et tänu sellele on skoda ka parema minekuga ja ökom.
Lõpus veel kiidetakse ka vedrustust ja sõiduomadusi. Ja kokkuvõttes on skoda moodsam ja soodsam jne.Eusa_angel

Selline lühike kokkuvõte. Midagi väga põnevat seal ei ole ka, et kõik võiks ära tõlkida.

Nii et võsa mine osta skoda endale, saad hea autoEusa_angel
Vasta
#3
Noh jah....

Ega müüginumbrid ei näita auto headust ja mugavust. Müüginumbrid on siiski sõltuvad hinnast. C klass on Octaviast 2-3 korda kallim ja sealt see huvi tulebki.

Octavia on hea auto, tõesti on - selle hinna eest. Aga julgen vabalt väita, et meie 2002 aasta C klass on ikka veel mugavam sõita. Uuematest üldse ei räägi.

204 kerega C klass on ikka väga hea auto, mitte suurepärane, aga väga hea, uus C klass saab olema minu jaoks suurepärane ja sinna oleme perega juba praegu oma mõtted suunanud. Meil juba aasta tagasi oli plaan soetada uuem C klass, saime Silberautost ka proovika, kahjuks oli neil bensiinimootoriga ja see ei jätnud nii hiilgavat muljet, nagu oleks soovinud ja kuna kohe kohe tuleb siiski Uus C klass, siis olemegi hetkel pigem ootereziimil.

Skoda on hea auto siis, kui sa tahad head ja uut autot, ning raha palju kulutada pole. Tõepoolest on tegu vastupidava, natuke isegi mugava ja väga soliidse välimusega sõidukiga. Aga vaat Euroopa tripile ma ei läheks. Minu selg kannatab Skodas ainult Eesti piires liigelda.

Skodilakkidega puutun üsna palju ikka kokku, seega tean täpselt, mida räägin, tegu pole pelgalt paari proovisõiduga. Arvan, et Skoda on teisel kohal läbisõidu poolest minu käes, peale Mercedest.

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4


skoda saab 4,5 tärni C saab 4 tärni
ja lõppude lõpuks on ikkagi kõik maitse asi.
Vasta
#5
(28-01-2014, 03:34 PM)indrek Kirjutas: ...
Skoda on hea auto siis, kui sa tahad head ja uut autot, ning raha palju kulutada pole. Tõepoolest on tegu vastupidava, natuke isegi mugava ja väga soliidse välimusega sõidukiga.
...

Sestap ma igale küsijale Ocut pakungiIcon_lol. Auto pole ju paha. Aga pole seal SEDA tunnetEusa_angel. Samas - enamusel polegi vaja. Peaasi, et odavalt edasi saab ja oleks uuem, kui naabrimehel.

Maha on MB käinud turunduse survel... Või siiski Euroopa üldise degenereerumise taustal.Paranoid
Vasta
#6
Sõidan minagi igapäevaselt vag grupi autoga. Põhiliselt ongi asi hinnas ja hoolduses. MB iga töökoda vastu ei võta, volkariga pole probleemi ja no mis seal salata, nii tihti ei tule töökodasi kasutada ka..
Vag on kõva konkurent ka nii MB kui ka BMW jaoks. Mõlemad ajavad vaikselt oma rida, vag kasutab samu sõlmesi 4 erineval margil, sealt ka need hinna erinevused.

Kuigi kui peaksin autot vahetama siis lähen proovin ikka mõne mb ka jälle ära Big Grin
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
(28-01-2014, 03:04 PM)igiliikur Kirjutas: Kolmas lõik:
Taevani kiidetakse octavia sisustust. Kvaliteet on tunduvalt paranenud ja kõik on viimase peal. Muidugi öeldakse ka, et Mercedes-Benz on natuke elegantsem ikka Eusa_angel
Vahe on ikkagi sees, C on juba 5a teedel, aga octavia on täiesti uuel platformil. Lisaks on skoda 200 kg kergem kui Mercedes-Benz. Et tänu sellele on skoda ka parema minekuga ja ökom.
Lõpus veel kiidetakse ka vedrustust ja sõiduomadusi. Ja kokkuvõttes on skoda moodsam ja soodsam jne.Eusa_angel

Täpselt nii ongi, Skoda sisustus on hea, võrreldes eelmise Skodaga, kuid Mercedesega seal küll mina midagi ei võrdleks. Istumisasend, keskkonsool, juhitavus, sellele Octavia ikka ligidale ei saa.
Suuremates müüginumbrites ei ole ka midagi imestada, osalt tuleb see hulgimüükides erinevatele firmadele kasutusrenti, osalt tuleb see sellest, et Skoda kvaliteet on niipalju paranenud ja seda tasub eelistada kasutatud auto ostule. Eelistada Skodat kallimale VW pole mingi häbiasi. Mis Octaviat minu silmis iselomustab on "tavaline, lihtne"
Kui Octavia kõrvale midagi veel valida oleks, see võtaks esmalt Ford Focuse... Ja ega midagi muud ei olegi...
Mul on hea võrdlus sellepärast, et istun tihti Octaviast mõnda teist marki autosse ja tihti ka C Mercedesesse.

Üks suur viga on ainult nende Skodadega. Uue mudelina on nad kõik ilusad aga kui tuleb järgmine mudel, siis eelmine mudel tundub kuidagi eriti vanana.

Vasta
#8
Tean inimesi, kes ka Superbi võrdlevad seitsmese bemmi või Maybachiga- mulle tundub, et siin on ikka mingi kompleks küljes.
Vasta
#9
MB on tagaveoline, Skoda esiveoline - rohkem polegi midagi rääkida. Smile
Vasta
#10
(28-01-2014, 11:19 PM)ville Kirjutas: Tean inimesi, kes ka Superbi võrdlevad seitsmese bemmi või Maybachiga- mulle tundub, et siin on ikka mingi kompleks küljes.

Tagaistmel on tõesti absurdselt palju ruumi, kuid... Icon_rolleyes Mis seal ikka, nalja peab ka saama.
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#11
(28-01-2014, 11:46 PM)Uku Kirjutas:
(28-01-2014, 11:19 PM)ville Kirjutas: Tean inimesi, kes ka Superbi võrdlevad seitsmese bemmi või Maybachiga- mulle tundub, et siin on ikka mingi kompleks küljes.

Tagaistmel on tõesti absurdselt palju ruumi, kuid... Icon_rolleyes Mis seal ikka, nalja peab ka saama.

Ideaalne takso, kus taga istuda Smile

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
(29-01-2014, 01:47 AM)Rolz Kirjutas:
(28-01-2014, 11:46 PM)Uku Kirjutas:
(28-01-2014, 11:19 PM)ville Kirjutas: Tean inimesi, kes ka Superbi võrdlevad seitsmese bemmi või Maybachiga- mulle tundub, et siin on ikka mingi kompleks küljes.

Tagaistmel on tõesti absurdselt palju ruumi, kuid... Icon_rolleyes Mis seal ikka, nalja peab ka saama.

Ideaalne takso, kus taga istuda Smile

Olen korra takso Superbiga sõitnud...

...ning istusin ette. Eusa_doh

1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#13
(29-01-2014, 02:07 AM)Uku Kirjutas:
(29-01-2014, 01:47 AM)Rolz Kirjutas:
(28-01-2014, 11:46 PM)Uku Kirjutas:
(28-01-2014, 11:19 PM)ville Kirjutas: Tean inimesi, kes ka Superbi võrdlevad seitsmese bemmi või Maybachiga- mulle tundub, et siin on ikka mingi kompleks küljes.

Tagaistmel on tõesti absurdselt palju ruumi, kuid... Icon_rolleyes Mis seal ikka, nalja peab ka saama.

Ideaalne takso, kus taga istuda Smile

Olen korra takso Superbiga sõitnud...

...ning istusin ette. Eusa_doh

Jah, minu jaoks kvalifitseeruvad ka sellised asjad masinate, mitte autode alla. Tööloomaks ostaksin, aga isiklikku tarbimisse mitte.
Vasta
#14
Noh Superb on üsna huvitav masin, aga seda ei saa tänu suurusele võtta, kui luksusmasinat. Ei ole tal aktiivvedrustust, ega korralikku heliisolatsiooni jne jne. Hea auto, aga ei ole luksusmasin, ehkki mõõtmed nagu juba loovad.

Tallinna aukudes ikka veermik kolistab korralikult, ei ole siukest pehmet mugavust.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#15
(28-01-2014, 11:25 PM)marek Kirjutas: MB on tagaveoline, Skoda esiveoline - rohkem polegi midagi rääkida. Smile

Täpselt +1. Vedavsild lõpetab antud teema, vähemalt minu jaoks Eusa_angel

Vasta
#16
Tabeleid võib võrdlema jäädagi, kuid ühest autost teise istudes saab kohe selgeks miks Mercedes on 12000 kallim. Skodat ja Mercedest 10a vanusena võrreldes on vahe veelgi selgem.


Vasta
#17
Skodat ja MB'd võib tõesti paberi peal võrrelda, aga reaalselt sõiduomaduste ja ergonoomika koha pealt on nad hoopis erinev klass.

Vahet tunneb siis kui sõita vähemalt paarsada kilomeetrit mõlema autoga. MB's on tunne ikka hoopis teine ja sõit ei väsita.

Hinnaklass on ka loomulikult teine, aga hetkel on Silberautos w204 viimastele erimudelitele päris korralik allahindlus: http://www.silberauto.ee/mercedes-benz/e.../editionc/


W205 kerega C-klassi saab tegelikult ka juba tellida ja märtsis-aprillis jõuavad esimesed autod ka Eestisse. Siis on võimalik uut mudelit proovida.
Vasta
#18
(29-01-2014, 11:15 AM)mait Kirjutas: Tabeleid võib võrdlema jäädagi, kuid ühest autost teise istudes saab kohe selgeks miks Mercedes on 12000 kallim. Skodat ja Mercedest 10a vanusena võrreldes on vahe veelgi selgem.

Vat tegelikult ei saa... Kui kolmeharulise tähega prillid eest võtta.Eusa_think Mida aasta edasi, seda vähem on uutes MB mudelites SEDA, mille pärast mina oma vanakesi pruugin...Crybaby

Õigustatud hinnavahe oleks pool sellest summast. Ning sedagi vaid materjalikasutuse eest.

Eesti oludes paneb tõsiselt MB soetamise mõttekuses kahtlema esinduse suutmatus vähegi keerukama probleemiga hakkama saada.

Tagavedu vs. esivedu on pigem maitseküsimus. Ning tavalisele inimesele on jummala savi, kummast otsast auto veab. Kuniks seda vedu on...
Vasta
#19
Auto headust ei saa ju kajastada selle hinnas. Hind on lihtsalt see, millega keegi kas on nõus ostma, või mitte.

Kui me võrdleme vana Krakovi vorsti mõnusalt mahlase ja suitsuka singiga, siis neil on ka hinnavahe kolmekordne, aga see ei tee krakovi vorsti singist paremaks. Jah see soodne Krakovi vorst kärab küll, paljalt ei hammustaks, aga no saia peale paneks ikka. Maksab ka vähe ju. Aga siuke korralik suitsusink - soolakas, hõrk ja mahlane, siuke õige suitsuse maitsega. Seda ei tahaks leiva või saiaga rikkudagi ju, võist rääkimata. Aga see maksab, maksab ikka kolm korda rohkem kui krakov.

Aga kumb siis parem on?
Aga kumba me ostame?

Mina ostan sinki, sest ma jaksan seda osta ja kui ma jaksaksin osta ka uut C klassi, siis ma ka ostaksin, ehkki tean ka, et ka skoda täidaks mu vajadused. Aga gurmaanitsemine teebki meid sellisteks, nagu me kõik oleme.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#20
(30-01-2014, 11:42 AM)indrek Kirjutas: Auto headust ei saa ju kajastada selle hinnas. Hind on lihtsalt see, millega keegi kas on nõus ostma, või mitte.

Kui me võrdleme vana Krakovi vorsti mõnusalt mahlase ja suitsuka singiga, siis neil on ka hinnavahe kolmekordne, aga see ei tee krakovi vorsti singist paremaks. Jah see soodne Krakovi vorst kärab küll, paljalt ei hammustaks, aga no saia peale paneks ikka. Maksab ka vähe ju. Aga siuke korralik suitsusink - soolakas, hõrk ja mahlane, siuke õige suitsuse maitsega. Seda ei tahaks leiva või saiaga rikkudagi ju, võist rääkimata. Aga see maksab, maksab ikka kolm korda rohkem kui krakov.

Aga kumb siis parem on?
Aga kumba me ostame?

Mina ostan sinki, sest ma jaksan seda osta ja kui ma jaksaksin osta ka uut C klassi, siis ma ka ostaksin, ehkki tean ka, et ka skoda täidaks mu vajadused. Aga gurmaanitsemine teebki meid sellisteks, nagu me kõik oleme.

Jep.Eusa_angel

Kahjuks (või õnneks) ostab enamus kraakovit ja on sigarahul, et odavalt sai.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne