Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V 230 bens.1997 müstika aut.kastiga
#1
Olen selle veaga nüüd maadelnud juba pool aastat, asi järgmine
Kast vahetab käike normaalselt aga kui ilmad palavad või tipptunnil linnas liigelda, siis momendil kui peaks lülitama neljanda lööb kasti turvareziimi ja armatuuril hakkab tuluke ka põlema (kõige parempoolsem) Kui pool tundi jahtub, siis jälle kõik normis. Olen käinud mitmeid kordi diagnostikas ja see näitab viga kasti küljes asuval käikude lugejal. Soetasin kasutatud lüliti ja sama jama, lõpuks tellisin uue ja see toimis paar nädalat hästi. Muidugi ei käinud ka tipptunnil linnas. Täna sattusin aga just kõige halvamal ajal linna ja mootori temp. tõusis aeg-ajalt suht kõrgeks (hakkas tööle jahutus ventikas ehk siis temp. näitas veidi üle saja kraadi). Kast lülitas ka neljanda normaalselt sisse, kuid kui oli vaja uuesti alla vahetada, siis pani jälle kasti turvasse.
Nüüd mõistus otsas. Kas keegi targem oskab öelda milles probleem või on ise sama jamaga kokku puutunud.
Oleksin väga tänulik, kui saaksin aimu, kustkohast viga otsida.
Vasta
#2
(03-10-2013, 06:30 PM)JüriS Kirjutas: Olen selle veaga nüüd maadelnud juba pool aastat, asi järgmine
Kast vahetab käike normaalselt aga kui ilmad palavad või tipptunnil linnas liigelda, siis momendil kui peaks lülitama neljanda lööb kasti turvareziimi ja armatuuril hakkab tuluke ka põlema (kõige parempoolsem) Kui pool tundi jahtub, siis jälle kõik normis. Olen käinud mitmeid kordi diagnostikas ja see näitab viga kasti küljes asuval käikude lugejal. Soetasin kasutatud lüliti ja sama jama, lõpuks tellisin uue ja see toimis paar nädalat hästi. Muidugi ei käinud ka tipptunnil linnas. Täna sattusin aga just kõige halvamal ajal linna ja mootori temp. tõusis aeg-ajalt suht kõrgeks (hakkas tööle jahutus ventikas ehk siis temp. näitas veidi üle saja kraadi). Kast lülitas ka neljanda normaalselt sisse, kuid kui oli vaja uuesti alla vahetada, siis pani jälle kasti turvasse.
Nüüd mõistus otsas. Kas keegi targem oskab öelda milles probleem või on ise sama jamaga kokku puutunud.
Oleksin väga tänulik, kui saaksin aimu, kustkohast viga otsida.
kas kõik on kuiv,kuskilt ei leki,ehk on õli vähe sees...sest kast vajab ka jahutust ju,kui õli liiga vähe siis see kogus ei suuda kasti piisavalt jahutada ja vb seepärast viskab kuumaga avarii reziimi.
Vasta
#3
Kõik on kuiv ja õli värske ning seda on piisavalt. Arvasin ka ise, et asi jahutuses, nüüdseks peal uus radikas, samuti teine temp. andur, mis lülitab jahutusventika madalama temperatuuriga taha.
Kahjuks külmade ilmadega ei saa tulemust kontrollida (või saab?), pean suve ära ootama ja siis ummikus istudes lootma, et tehtud asjadest ka kasu oli.

Jüri

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB Spriter 1997 2.9 ei käivitu mulkk 6 220 04-11-2024, 11:03 PM
Viimane postitus: v6sa
  V-230 1997. bens. aut. JüriS 2 2,841 26-01-2015, 07:47 PM
Viimane postitus: allan23
  V 230 bens.2000 tormi25 1 2,202 25-02-2014, 11:19 AM
Viimane postitus: v6sa
  vito 110 2.3d 74kw probleem aut.käigukastiga mersue300 6 6,256 25-01-2014, 04:52 PM
Viimane postitus: marco505
  MB Vito -98 2,0 bens käivitusprobleem Mel321 1 2,091 02-01-2014, 03:34 PM
Viimane postitus: äll
  V220 aut. veovoll undu 0 1,719 21-12-2013, 09:45 PM
Viimane postitus: undu
  vito 115 cdi 2005 aut. käigukast kristjan1979 2 3,248 01-06-2013, 09:51 PM
Viimane postitus: kristjan1979
  probleem V-230 1997.a. jahutusventikaga JüriS 4 3,949 23-05-2013, 09:23 AM
Viimane postitus: JüriS
  mercedes v220 CDI aut.kastig jama Cusmu 4 5,684 06-11-2012, 12:47 AM
Viimane postitus: R129
  v 230 kaitsmed ewig 3 4,763 08-08-2011, 08:15 PM
Viimane postitus: ewig



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne