23-01-2014, 06:00 PM
Nüüdseks on antud eksemplar minu käes olnud peaaegu 5 aastat ning selle ajaga üsna armsaks saanud.
Tekst pärineb soetamise ajast - märts 2009:
Minu cabrio fantaasia sai ilmselt alguse ülemöödunud suvel, kui satusin Risti tanklas kokku ühe sõbraga, kes oli endale Audi B4 Cabrio soetanud. Peale väikest ilusa ilma ja avakatusega jäi pisik külge... Eelmisel suvel käisin päris mitut erinevad MB toodangu masinat proovimas eesmärgiga oma igapäevasõiduk cabrioks vahetada. Takistuseks jäi kasin ostuhuvi minu enda auto vastu ja mitut paarisajatuhandest masinat nagu liisingus ka ei tahaks pidada.
Cabrio mõte lükkus edasi ja ärkas üles uuesti selle kevade esimeste päikeseliste ilmadega. Paar korda jäi pilk püsima Viljandi autoaias olevale Baur-ile, aga nagu ei tekkinud viitsimist nii kaugele vaatama seda sõita. Kuid siis ühe eriti päikesepaistelise ilmaga ma murdusin ja laupäeva varahommikul asusin mulgimaale teele. Kuulutuse pildid olid ise-enesest paljulubavad ja jutt ka juures, et masin väga korralik. Mõtlesin, et kui auto on poolt ka nii korralik, kui pildid ja tekst lubasid, siis toon ta koju.
Kohale jõudes ei pidanud aga õnneks pettuma. Punane maasikas säras keset autoplatsi, nagu oleks alles tehasest välja veerenud. Värvkatte praktiliselt veatu. Õnneks on korrosioon sellest masinast kaarega mööda läinud. Vaid paar üksikut täppi tuleks enne sügist korda teha. Eriti hea nägi välja salong - kõik detailid kenasti olemas ja paigal ning esmasel ülevaatusel ei suutnud tuvastada ühtegi defekti. Uskumatu, et nii vana masin sellises seisukorras Viljandi autoplatsile oli eksinud. Mootor pisut küll puterdas, aga see mind enam ei häirinud - tehniline pool on kõik kergesti tehtav ning vana bemari jubinad suurt midagi ei maksa. Peaasi, et kere ja katus korralikud.
Niisiis sai tehtud väike tiir Viljandi linnas ning tagasitulles juba müüjaga käed löödud. Kuna masin polnud veel Eestis arvel, rääkimata ülevaatusest, siis lubasin järgmine nädalavahetus alles autole järele tulla ning müüa omakorda ülevaatuse ära teha ja masina arvele võtta.
Oli väga pikk nädal... Aga taas üks varajane laupäeva hommik ja suundusin sõbraga Viljandi poole cabrio järele. Masin seisis jälle kenasti keset müügiplatsi aga seekord juba registreerimisnumbrid küljes.
Müüjal õnnestus päris kena number autole külge saada, millega ma olen eriti rahul.
Esimene pikem sõit andis auto seisukorrast vaikselt juba aimu. Sportistmed on väga mugavad, ning ei väsita üldse selga. Mingil põhjusel ei tööta temperatuuriandur ja tundus, et ega ka auto väga soojaks seest ei läinud. Tõenäoliselt tuleks ka üle vaadata lamda-andur mootori ebaühtlase töö ja suure kütusekulu pärast. Ka oleks mõistlik vahetada kogu puksiring sildades. Sõit ise läks sujuvalt ja nii vana auto juhitavus ning käitumine jätsid eeskujuliku mulje.
Pisut tehnilisi andmeid:
BMW 318i
Esmane registreerimine: 17.04.1985
Registreerimine Eestis: 24.03.2009
Sõiduki värv: Punane
Kere tüüp: kupee (?)
Mootori töömaht: 1754cm3
Võimsus: 77kw
Tühimass: 1020kg
Märkused: Mitmevärviline
Pildid:
Tekst pärineb soetamise ajast - märts 2009:
Minu cabrio fantaasia sai ilmselt alguse ülemöödunud suvel, kui satusin Risti tanklas kokku ühe sõbraga, kes oli endale Audi B4 Cabrio soetanud. Peale väikest ilusa ilma ja avakatusega jäi pisik külge... Eelmisel suvel käisin päris mitut erinevad MB toodangu masinat proovimas eesmärgiga oma igapäevasõiduk cabrioks vahetada. Takistuseks jäi kasin ostuhuvi minu enda auto vastu ja mitut paarisajatuhandest masinat nagu liisingus ka ei tahaks pidada.
Cabrio mõte lükkus edasi ja ärkas üles uuesti selle kevade esimeste päikeseliste ilmadega. Paar korda jäi pilk püsima Viljandi autoaias olevale Baur-ile, aga nagu ei tekkinud viitsimist nii kaugele vaatama seda sõita. Kuid siis ühe eriti päikesepaistelise ilmaga ma murdusin ja laupäeva varahommikul asusin mulgimaale teele. Kuulutuse pildid olid ise-enesest paljulubavad ja jutt ka juures, et masin väga korralik. Mõtlesin, et kui auto on poolt ka nii korralik, kui pildid ja tekst lubasid, siis toon ta koju.
Kohale jõudes ei pidanud aga õnneks pettuma. Punane maasikas säras keset autoplatsi, nagu oleks alles tehasest välja veerenud. Värvkatte praktiliselt veatu. Õnneks on korrosioon sellest masinast kaarega mööda läinud. Vaid paar üksikut täppi tuleks enne sügist korda teha. Eriti hea nägi välja salong - kõik detailid kenasti olemas ja paigal ning esmasel ülevaatusel ei suutnud tuvastada ühtegi defekti. Uskumatu, et nii vana masin sellises seisukorras Viljandi autoplatsile oli eksinud. Mootor pisut küll puterdas, aga see mind enam ei häirinud - tehniline pool on kõik kergesti tehtav ning vana bemari jubinad suurt midagi ei maksa. Peaasi, et kere ja katus korralikud.
Niisiis sai tehtud väike tiir Viljandi linnas ning tagasitulles juba müüjaga käed löödud. Kuna masin polnud veel Eestis arvel, rääkimata ülevaatusest, siis lubasin järgmine nädalavahetus alles autole järele tulla ning müüa omakorda ülevaatuse ära teha ja masina arvele võtta.
Oli väga pikk nädal... Aga taas üks varajane laupäeva hommik ja suundusin sõbraga Viljandi poole cabrio järele. Masin seisis jälle kenasti keset müügiplatsi aga seekord juba registreerimisnumbrid küljes.
Müüjal õnnestus päris kena number autole külge saada, millega ma olen eriti rahul.
Esimene pikem sõit andis auto seisukorrast vaikselt juba aimu. Sportistmed on väga mugavad, ning ei väsita üldse selga. Mingil põhjusel ei tööta temperatuuriandur ja tundus, et ega ka auto väga soojaks seest ei läinud. Tõenäoliselt tuleks ka üle vaadata lamda-andur mootori ebaühtlase töö ja suure kütusekulu pärast. Ka oleks mõistlik vahetada kogu puksiring sildades. Sõit ise läks sujuvalt ja nii vana auto juhitavus ning käitumine jätsid eeskujuliku mulje.
Pisut tehnilisi andmeid:
BMW 318i
Esmane registreerimine: 17.04.1985
Registreerimine Eestis: 24.03.2009
Sõiduki värv: Punane
Kere tüüp: kupee (?)
Mootori töömaht: 1754cm3
Võimsus: 77kw
Tühimass: 1020kg
Märkused: Mitmevärviline
Pildid: