Kuna suht palju küsitakse mu käest siis teen "puust ja punaseks"
1. võtad metallist võtme seest välja
2. vajutad sellega väikse nupu metallist võtme pesas alla
3. samal ajal tõmbad võtmel sisu välja
4. pataka pinge peaks olema vähemalt 3,0V kokku siis min. 6,0V (uue CR2025 pataka pinge on väheamlt 3,2V!)
Abistavad pildid ka juurde:
Lisaks veel juurde, et kui patakad saavad tühjaks saab metallist võtmega ukse avada ja smarkey'ga auto käivitada. Kui signa hakkab karjuma, siis süütega peaks vait jääma. Sama lugu on tagavaravõtmega mida pole ammu kasutatud, sest sellel on ilmselt raadio osa deaktiveeritud (kuna pole pikalt kasutatud). Auto käivitamisega "tutvustatakse" autole pult uuesti ja hakkab tööle (seda loomulikult kui patakad on täis).
Kas on võimalik auto tööle saada kui on ainult metallist võti? (ilmselt mitte). Mul on 3. võti ainult see metallist, muu otstarve, kui selline, tal puudub, kui, et ainult ukse ja kindalaeka lahti saad?
voodoo Kirjutas:Kas on võimalik auto tööle saada kui on ainult metallist võti? (ilmselt mitte). Mul on 3. võti ainult see metallist, muu otstarve, kui selline, tal puudub, kui, et ainult ukse ja kindalaeka lahti saad?
Mõnikord ei ava võti uksi ning ei võta signalisatsiooni maha, siis saab metallist abimehega autosse, ning võimalus et süütevõtme sisestamisel süütlukku hakkab asi jälle toimima (niiöelda tunneb võtme uuesti ära).
***
Problem was the membrane on the key for my W203 was breaking up but its the same key on many MB models.
£200 for a new MB one or DIY was the dilemma.
Tried my luck and bought a virtually new fob from eBay for £11.00 including postage.
Decided to swap the electronics from duff key to replacement which took exactly 30 seconds and I have not done this before.
All you need is a lipped small screwdriver as found in those "sets of small tools" many DIY stores for working on mobile phones etc.
Process is take out the battery section of the key.
Push in your lipped screw driver as shown in the picture and using only moderate pressure to push back the white tab on the white plastic locking spacer just pull and out comes the whole PCB.
Do the same on your original key and push into replacement key and battery and off you go.
No programming, no expensive trip to a MB dealer.
Pictures explain it visually.
***
Tuttaval oli patareide vahetamisega mure. Rääkis, et üle poole tunni proovis aru saada kuidas neid vahetada. Lõpuks ei saanudki ja viis esindusse. Saatsin talle selle lingi mille peale ta kirus, et kuidas ta ikkagi patareide vahetamisega hakkama ei saanud. Tegelikult tundub ju imelihtne.
Ja kellel on uus võti, kandilise oleku/nuppudega, siis sellel on sees ainult 1x patarei.
Teadmiseks, kui vahetate.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Nõus, enamus kellaseppadel on olemas ka mingi kataloog, kus kõikide autode mudelite patareide vahetusõpetus olemas.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
(23-01-2014, 05:59 PM)Rolz Kirjutas: Ja kellel on uus võti, kandilise oleku/nuppudega, siis sellel on sees ainult 1x patarei.
Teadmiseks, kui vahetate.
(23-01-2014, 05:59 PM)Rolz Kirjutas: Ja kellel on uus võti, kandilise oleku/nuppudega, siis sellel on sees ainult 1x patarei.
Teadmiseks, kui vahetate.
Parempoolsel ongi üks patarei.
Kui esimest korda seda kasutasin, arvasin,et on mingi hiina korpus
See on siis smartkey nn IV gen ju kui nii öelda võib.?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”