Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW 530d aut touring 2000a Joonas
#1
Teeks ka siis siia teema, kuna paljud niikuinii teavad, et ma juba aastaid olen igapäeva sõidukiks kasutanud Bayeri mitte Stuttgarti toodangut. Ehk natuke vabandab välja, et ma igapäev sõidan ka paljude Mercedestega.
Tüük aega sai muidugi oldud bensukate peal, kuid peale viimast Leedus käiku sai peaaegu terve tagasi tee Diisliga tuldud, siis hakkas ikka meeldima küll. Seega sai otsustatud, et 2,8 läheb müüki ja asemele peab tulema diisel. Praktiliselt kogu kuulutse aja ei tulnud ühtegi kõne kes oleks tahtnud autot osta(ainult vahetused , millest üks hullem variant kui teine), tuli kuulutuse viimastel päevadel mulle üks kõne, kes ka peale auto esmast ja baiermotorsis ostueelset kontrolli mult auto ära ostis. Kuna auto müük tundus juba päris kindel, siis sai hakatud koheselt auto 24-ja ja teisi müügiportaale läbi kammima. Kuna kahjuks Punni enam ei taha oma rooste probleemide tõttu ja W211 mulle lihtsalt ei sümpatiseeri ning esimene E- klass mida tahaks on W212 siis pidi ikka uuesti otsima BMW-d Lisaks oli kõige olulisem see, et saaks seekord heledat tooni auto, millele võiks ja peaks olema, miinimum varustusena katuseluuk ja elektri nahkistmed soojendustega. Kuna hetkel ainuke, mis mulle hinnapoolest võimalikuks oli ,osutus auto pärnust, millel oli mind rahuldav varustus ja rohkemgi veel. Kutsusin siis auto Tallinna, et saaks teha täis ostu eelne kontroll enda tööjuures. Esimene emotsioon oli küll selline, et mis asja ma sellest raipest kontrolli kutsusin ja mitu korda tuli mõte, et jääb vist see auto ostmata, kuna vigasid oli ikka väga palju ja auto üldiselt ka suht nukras seisus. Kuid kuna mulle auto varustus meeldis, siis sai hetkel neist vigadest mööda vaadatud ning otsutatud, et vähemalt on tal olemas selline baas mille peale hakata ehitama, lisaks teised sama väärse varustusega autod maksid vähemalt 1200€ rohkem. Seega sai natuke tingitud ja auto endale soetatud.
Auto on toodud suvel saksast, kus igast paberite järgi, mis ma autost leidsin oli umbes pool aastat platsil seisunud ja olnud ühe naisterahva käes.

Siin siis vead, mis autol oli ja osaliselt juba ka tehtud asjad.
1: ABS aju (Remonditud)
2: mõlemad mootoripadjad pooleks (vahetatud, vasak uus ja parem kasutatud)
3: esi stabika kondid ja puksid (kondid tehtud, puksid veel vaja)
4: Esitulede regull vardad ja tuleklaasid (vardad uued ja klaasid puhastatud ja lakitud)
5: juhiistme nahk mõne koha pealt katki ( õmmeldud ja värvitud)
6: juhistme regull nupp katki
7: juhiistme põhja kõrgus mootori plokk katki (sai kasutatu)
8: tagakojamees ei tööta ( juhtmed ja luugi regull ja mehanismi puhastus ninig määrimine)
9: taga osad tuled ei tööta ( juhtmed lapitud)
10:juhiuks roostene
11: tagaluuk ja klaasi raam roostene
12: esi stange katki
13: esimesed udutuled puuduvad
14: välis temp andur puudub (uus koos Mercedes-Benz pistikuga)
15: esimesed logari otsad katki
16: mootori vaakumvoolikd mõralised ( vahetatud)
17: peeglite klapimine ja isetumenemine ei tööta
18: webasto ei tööta ja lööb kaitset välja( vaja leida teine Webasto kuna praegune on maha põlenud)
19: radika alumine kinnitus katki
20:esimesed piduriklotsid ( vahetatud)
21: teisaldatav konks ei eemaldu( roostesurmaga leotatud ja liikuma pandud)
22: cd-box ei tööta (sai lahti võetud ja puhastud)

Alguses sai kohe tehtud auto suur puhastus ning lisaks sai ka keskkonsool maha võetud ja sealt alt ca 1cm paks suitsu tuha kiht eemaldatud ja muu kultuurikiht. Pärast puhastust läks tuju vähe rõõmsamaks ja peale seda kui sai veel natuke rohkem autosse süvenetud ja nähtud mida tal on paari aasta jooksul ennem seisma panemist tehtud ei tundunud asi enam nii lootusetu.Väike varustuse list ka, millest kõige rohkem kahju on sellest, et puudub ESP/DSC, mis eelmisel autol oli ning tegi ikka talvel sõidu väga mugavaks.

VIN WBADP81090GS88292
Type code DP81
Type 530D (EUR)
E series E39 (2)
Series 5
Type TOUR
Steering LL
Doors 5
Engine M57
Displacement 3.00
Power 135kw
Drive HECK
Transmission AUT
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
Prod.date 2000-01-26

Close Options
Code

Description (interface)

Description (EPC)
S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S227A Sport suspension+lowered+ride-height
S235A Towing hitch, detachable
S320A Deleted, model lettering
S339A Shadow-Line
S386A Roof railingS403A Glass roof, electrical
S413A Trunk room net
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S441A Smoker package
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S473A Armrest front
S481A Sports seat
Code

Description (interface)

Description (EPC)
S494A Seat heating driver/passenger
S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S508A Park Distance Control (PDC)
S522A Xenon Light
S534A Automatic air conditioning
S536A Auxiliary heating
S540A Cruise control
S555A On-board computer V with remote control
S672A CD changer for 6 CDs
L801A National version Germany/AustriaS863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S915A Delete clear coat
S970A Business Package
S980A Exclusive package

Close Standard equipment
Code

Description (interface)

Description (EPC)
S202A Steptronic
S283A BMW LA wheel, BMW Styling II
S520A Fog lights
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S665A Radio BMW Business RDS

Close Information
Code

Description (interface)

Description (EPC)
S220A Self-levelling suspension
S431A Interior mirror with automatic-dip
S694A Provisions for BMW 6 CD changer

Lisaks sai tehtud mõned uuendused, siis autoga seoses, sai auto vähe võimsamaks tehtud aju chipimise näol, seega peaks hetkel kuskil 165KW-d ja 500nm olema, olen ka mõne samaväärse auto vastu proovinud ning tundub, et nii ka on. Lisaks sai kinni pandud EGR ja välja visatud kõik neli katti. Lisaks tegin ära ka hoolduse ja ka karterituulutuse filtri, mis välja nägemise järgi oli ikka väga kaua vahetamata olnud. Kõige suurem üllatus ja väljaminek juhtus , kui kodu poole sõites hakkasin järsku kuulma, et miski nagu põhja all klopsib ja muutub kiiruse tõustes. Kui alguses arvasin ja lootsin, et järsku on tegu kardaani leevendiga millelt mõni kiud lahti tulnud ja vastu kardaani tunnelit klopsib. Kahjuks osutus aga tõstuki peal kuulates, et vigane on hoopis kasti tagumine planetaar, mis oli töölepingu lõpetanud. Kiirelt sai helistatud härrale, kes meie firmale tihti kaste remondib ja pakkus mulle välja, et tal on remonditud ja kontrollitud kast kohe võtta. seega umbes poole tunni pärast oli kast kohal ja ca 3h pärast kast vahetatud millesse sai otseloomulikult uus õli. Seega sai ka kasti õli vahetud, millega muidu oleks alles pari kuu pärast tegelema hakanud. positiivne on see, et vanal kastil olid ka mitmed muud sõlmed väsinud ja taastada oleks olnud mõttetu. Peale esimest paagitäit selle autoga läbi sõites ja huvitaval kombel on kompuutri näidatud küttekulu umbes liitri võrra suurem tegelikusega. Veel sai natukene tegeletud ka webastoga. Kuna webasto kaitse lõi kohe läbi kui sisse panna, siis sai logar maha võetud ja webasto maha katkutud, et kontrollida, mis seal juhtunud on. resultaat oli sellinne, et webasto aju on täielikult maha põlenud ja taastamisest ei ole juttugi, kuid kuna ta nii kõvasti haises seal, siis sai voolikud kõrvalt ühendtatud ja kogu kompott maha võetud. Üks õhtu peale ostu sai ka esi klotsid üle kontrollitud ning kui klotsid maha said oli olukord ikka nii hull, et edasi sõita oleks ikka väga ohtlik olla. Kuna tegu oli õhtuse ajaga ja kõik poed olid kinni, siis sai natuke meie varuosa riiulit uuritud ning tuli välja, et meil oli sellised klotsid isegi sees, muidugi mitte BMW koodidega vaid täpselt samad klotsid on ka W202 C36 AMG-l, välja arvatud piduriklotsi andur, mis ei sobi.
Mõned pildid ka kuulutusest
[Pilt: bmweest.jpg]
[Pilt: bmweest2.jpg]
[Pilt: bmwtagant.jpg]
[Pilt: bmwseest.jpg]
[Pilt: bmwmootor.jpg]
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#2
Peretuttaval on selline 530d , noo maitea endal tõmbas hinge kinni kui gaasi vajutas Eusa_dance Kena on küll.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#3
No see 3.0 diisel on tõesti päris hea minekuga, samas on ka väga ökonoomne.
Küll aga leiab selle auto hädad alles siis, kui mootoris miskit minema hakkab.
Kunagi ühe kolmesega kus sama mootor ei jõudnud pead ära valutada.. e38 sama teema..
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  BMW 335i E93 & Daimler Super V8 python 8 5,490 09-12-2020, 03:13 PM
Viimane postitus: arcar
  Ktmduke- Bmw 730 IL 1996 ktmduke 1 7,455 09-05-2017, 10:30 AM
Viimane postitus: icecube
  BMW e36 328 Coupe 1997 tns-one 1 7,793 31-08-2015, 12:51 PM
Viimane postitus: MBW126
  Renault Safrane 2000a 3.0 V6 Fulloption cobra. Cobra 31 40,828 02-04-2014, 09:22 PM
Viimane postitus: Cobra
  BMW 318i Baur TC '85 - soo soo 12 21,534 27-01-2014, 04:11 PM
Viimane postitus: zum
Wink BMW 324D - kodutu kodutu 4 9,665 20-01-2014, 06:06 PM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne