Postitused: 43
Teemad: 19
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
18-01-2014, 11:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2014, 11:10 PM ja muutjaks oli KasVaru.)
Enda autost videot ei jõudnud kahjuks teha, aga leidsin samasuguse lagina.:
http://www.youtube.com/watch?v=SrzunhtQeNY
Otsinud netist kasulikke viiteid ei viita ükski kinidlale lahendusele.
Selleks ootangi teie arvamusi ja kogemusi diisli lagina kohta.
MInul on 99a e klass 3.0L TD 130kw (OM 606.962 )
Kõikides teemades on lagin kuni 1400rpm.- minul sama asi.
Ise olen pihustiotsad vahetanud ja stendinud. Ei muutunud midagi.
Soonrihma pinguti amort kipub ka plärisema diislitel. aga see pole see hääl.
Kett? pole vahetanud 400K kellal ja vaevalt keegi on vahetanud. Üks teooria on see et kett veninud ja süütenurk muutub varasemaks ja plagin sees.
Kui ongi kett veninud natuke siis aitab ainuüksi keti pingutist et rohkem pingule vedada ja süütenurk paremaks seada? Või saab arvutiga süütenurka parandada nagu vanematel audi diislitel?
Tean et keti pingsust annab mõõta kui nukad lukku panna süüteasendis ja väntvõlli rihmaseibilt vaadat kui palju annab kett järgi. Ei tee enne kui olen natuke muid muljeid kuulnud.
Plunsereid pole vahetanud sellel autol. ja plunserid välistaks(kogemus olemas uute ja vanadega ja see hääl pole see..vanad plunserid tegid häält hoopis külma mootoriga kui õli oli plunseritest maha vajunud) Sest külma mootoriga ei ole laginat. Soojenedes umbes 5 minuti jooksul tuleb lagin sisse.
Kolvigrupp peaks olema hea, käima läheb praeguste -16 kraadiga laksust käima ja kõik silindrid järgi. ning ülevaatuse lehel lausa märge "ei suitse".
Vaakumpump? Pidid mingid seibid taga olema mis paigast ära või mis iganes.
Kett õle ei ole visanud nuka pealt...olen kuulnud et lõdva ketiga viskab nuka pealt üle...aga nukad olid nagu uued...
Igatahes kui oled kuulnud midagi millel on tõepõhi all . Või on sul endal hoopis kogemusi anna teada.
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
18-01-2014, 11:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2014, 11:39 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Endal sama jama 2.0 diiselmootoriga, pihustid sammuti stenditud, filtrid, eel-süüteküünlad, hüdrotõukurid vahetatud ja plagiseb/koliseb kohapeal. Mootor vaadati üle, nii alt kui ka ülevalt poolt kõik oli korras, mul muidugi selline probleem, et jube halvasti käivitub - kuigi kõik peamised mureallikad on likvideeritud ja probleem on ikka alles. Süüde sai ka ära kontrollitud ja see on ka paigas.
Vaikselt liiguvad mõtted uue mootori suunas. Aga ehk teie masinal pole asjalood nii hullud, kui poolest pöördest käivitub siis ei ole vast muretsemiseks eriti põhjust aga ekspert peaks siiski põhjalikult üle vaatama.
Postitused: 27
Teemad: 6
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Äkki viga kütuses? mida tangitakse? Mis mul vähendas laginat oli 2-taktilise õli lisamine küttesse. Tangin ka korralikku kütet (Soomes).
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mismoodi see plagin kostub? Kas toon muutub mootori soojenedes?
Soonrihma mahavõtmisel jääb plagin alles?
Ketipinguti on automaatne, seda reguleerida ei saa.
Postitused: 43
Teemad: 19
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
(19-01-2014, 09:44 AM)v6sa Kirjutas: Mismoodi see plagin kostub? Kas toon muutub mootori soojenedes?
Soonrihma mahavõtmisel jääb plagin alles?
Ketipinguti on automaatne, seda reguleerida ei saa.
Soonrihma mahavõtmisel jääb plagin alles.
Peale poole tunnist sõitu on lagin pehmem. Seda kuidas ta kostub on raske seletada, ma katsun õhtuks video saada.
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
mul sama probleem. 100kw d. vahetanud nii pihusti otsad kui ka keti koos pingutiga aga natuke pehmemaks sain. plagin siis soojamootoriga natuke pehmem. kulmaga on hästi kuulda ei ole ka jagu saanud veel sellest. suvel jãllegi sooja mootoriga sober utles, et nii vaikne nii, et jaab moistatuseks mulle kus see tuleb
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-01-2014, 11:40 AM)KasVaru Kirjutas: ...
Peale poole tunnist sõitu on lagin pehmem.
Kas plagin kaob, kui töötaval mootoril keerata süüde hetkeks välja ja kohe sisse tagasi nii, et mootor ei jõuaks seiskuda, kuid hõõgküünlad uuesti rakenduks?
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
mul on nii, et kui uuesti kuunlaid anda siis jälle vaiksem ja mone aja parast lagiseb jalle kovemini
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-01-2014, 10:17 AM)Polaruz Kirjutas: mul on nii, et kui uuesti kuunlaid anda siis jälle vaiksem ja mone aja parast lagiseb jalle kovemini
Põlemine ühes (või paaris) silindris kole äkiline.
2T õli pruugid?
Kas pihustid on asjatundja juures stenditud? Mootori surved mõõdetud ja tõdetud võrdselt kõrgeteks igas silindris?
KSP reaalsed etteanderõhud ja -kogused on kõigis silindrites ikka võrdsed?
Hõõgküünlad tõstavad temperatuuri silindris, mistõttu kütus süttib varem ja põlemine on ettenähtule lähemal. Eelpõlemiskambriga diiselmootori plagisev tööhääl tuleb diisli hilisemast süttimisest ja kiiremast põlemisest töötakti jooksul. MB vanadel padadel pole see tegelikult mureks, sest mootorid on päri kõva varuga. Aga pikas plaanis see muidugi head ei tee ja paari miljonit säärane mootor avamata ära ei sõida. Siinkohal on paslik meelde tuletada, et esimene on reeglina täis sõidetud juba Saksas...
Süttimisviive on seda suurem, mida kehvem on surve silindris ja ebaühtlasem pihustuskvaliteet (mida omakorda võivad rikkuda nii pihusti, trassi surveklapid või KSP täppispaar). Tüüpiline on sellisel juhul plagisemise märgatav vähenemine kuni kadumine Tõsiselt Kuuma mootori puhul.
Tõenäoliselt on võimalik plagin välja ravida, kui vaadata kõik sõlmed ükshaaval üle ja ajada timmi. Iseasi, et igapäevaautol see kulu ei vääri kulutatud ressurssi (aeg, raha) ja mingit märgatavat kasu peale veidi mahedama tööhääle ei too.
Ülelakirjutatu käis siis selle plagina kohta, mida hõõgküünalde uuestirakendamine mõjutab. Pidevalt plagiseval mootoril võib seda häält teha ka kolvigrupp (eriti kepsu ülemine pea) ja hüdrotõukurid - mõlemad kilisevad-plagisevad kenasti mootori ülaosas...
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Mina olen enda jaoks aru saanud, et see on teema, millega pole mõtet tegeleda, niikuinii üles ei leia ja sõitmist ei sega.
Mul on pihustiotsad (Bosch) vahetatud ja stenditud, kett vahetatud, süütenurk paigas, surved võrdsed, ülevaatuse näitajad väga head, kütusekulu madal. Külmalt ikkagi, kui eelsüüde järelt ära kaob, kirjeldatud lagin kuni ca 1300-1500 rpm, edasi käib nagu bensukas. Sooja mootoriga seda laginat praktiliselt pole, kuid mootori töö on õrnalt ebaühtlane, kui sellele tugevat tähelepanu pöörata. Võib-olla on pump kulunud, võib-olla mitte, niisama igaks juhuks ei näe pointi vahetada. 2T õli võtab ka mootori hääle oluliselt pehmemaks. Samas 2T paneb lekkima sealt, kus puhas kütus ei leki, nt KSpumba küljel võlliotsad võivad muutuda märjaks jms).
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-01-2014, 12:02 PM)Priit Kirjutas: ...
Külmalt ikkagi, kui eelsüüde järelt ära kaob, kirjeldatud lagin kuni ca 1300-1500 rpm, edasi käib nagu bensukas.
...
Huvitav, et samamoodi käitub ka Kaubalifti doonorsüda...
Postitused: 69
Teemad: 14
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
mul on jäänud selline teadmine et mida rohkem diisel lagiseb seda parem ta on, kui käib vaikselt nagu bensukas siis hakkab kohviks jääma.
diiselmootori eripära peaks see olemagi
CL500 ´95 , MB s210 E320 CDI
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Õigust räägid, Õigust räägid!!!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(20-01-2014, 03:25 PM)veixmbs Kirjutas: mul on jäänud selline teadmine et mida rohkem diisel lagiseb seda parem ta on, kui käib vaikselt nagu bensukas siis hakkab kohviks jääma.
diiselmootori eripära peaks see olemagi
Loll jutt suhu tagasi. Ei tulnud tehasest ükski 606 mootor lagisevana välja.
Minu omal tekkis ka kergelt, aga kui sai kütuselisandit panin juurde, siis kadus ära, samuti kahetakti õli.
Üldjuhul on lagina probleemideks olnud ikka pump
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Aitab ka kui uued pihustiotsad stenditakse madalamale rõhule (100-105bar) mitte nagu korpusel kirjas on (115bar). Pumbad on juba vanad.
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Oli ka 3.0L TD 130kw täpselt samad sümptomid. Meenub veel, et peale mootori õlivahetust läks heli tugevamaks ja enne õlivahetust vaiksemaks.. Müstika? Talvel tugevam, suvel soojaga vaiksem.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-01-2014, 03:46 PM)hannes_s Kirjutas: Aitab ka kui uued pihustiotsad stenditakse madalamale rõhule (100-105bar) mitte nagu korpusel kirjas on (115bar). Pumbad on juba vanad.
Õige soovitus. Ühtlasi võib nii paraneda külmkäivitus.
Paraku tähendab see ka seda, et pihustuskvaliteet ajas langeb kiiremini. Ehk mootor kaotab varem võimsust ja tekivad teised halvenenud pihustuskvaliteedi ilmingud. Aga nagu me teame, siis kvaliteet pole oluline, vaid Avanti!....kuniks veel liigub.
Postitused: 69
Teemad: 14
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
kulla indrek-lagina põhjustab ikka mootoris toimuv plahvatus-mida kõrgem on kompressioon (mida uuem parem mootor seda parem kompressioon) , mida väiksem kompressioon seda väiksem-vaiksem hääl on. olen sedasi aru saanud,
lolliks sõimamine jäta endale, kas foorum polegi arutluse koht ?
CL500 ´95 , MB s210 E320 CDI
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
22-01-2014, 11:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2014, 11:59 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-01-2014, 11:38 AM)veixmbs Kirjutas: kulla indrek-lagina põhjustab ikka mootoris toimuv plahvatus-mida kõrgem on kompressioon (mida uuem parem mootor seda parem kompressioon) , mida väiksem kompressioon seda väiksem-vaiksem hääl on. olen sedasi aru saanud,
lolliks sõimamine jäta endale, kas foorum polegi arutluse koht ?
Töötaktil toimuv plahvatus pole ainus lagina põhjus. Kuigi üks valjemaid.
Lagisevad ka kulunud pumbad (ning enamus meil sõitvaid on kulunud), klõbisevad tõukurid, plagisevad ketid ja rihmapingutid - neid häälitsejaid ikka jätkub.
Seega ei ole väide, et korras mootor peabki plagisema, kohe kindlasti õige. Küll on õige öelda, et iga plaks pole veel rikke tunnus.
EDIT: Ning CL omamine iseenesest ei anna veel alust teistesse üleolevalt suhtuda. Kogu postitusi ja näita end asjaliku inimesena, saad rohkem keelevääratusi andeks. Praegune postitus tõmbas karva turri...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Keegi võiks oma pumba kuskile stendi saata (karla auto, oisu vms) ja tulemused ka siia kirja panna.
|