16-01-2014, 07:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2014, 08:12 PM ja muutjaks oli danil523.)
Mootoriks cdi 3,2 145kw,r6, diisel, 2001.
Mõte oli natuke testida seda mootoritükki! Enne kui lähen asjale kallale-ehk leiab mõne vastuse.
Turborõhk:
Palju on rõhk tühikäigul, sõites 100kmh sirgel teel, kiiredades rõhk lõdvikutes? (küsin enne kui hakkan aretama sinna manomeetreid)
On ehk mõni tabel- bar/psi arvudega kus on lubatud ja veel ok turbo tulemused.
Kui kiiresti peaks rõhk tõusma lõdvikutes ajaliselt- starudes mõõdukalt asendis?
Turbo kontrollimine:
Kas turbo kontrollimisel võivad olla lõtkud- või asi peab olema suht jäigalt pöörlema? Mis asendis võib olla lõtk ja palju?
On alust arvata et turbo ei pöörle nii nagu peaks- vähemalt kuulda väga ei ole... Seisma jääb kohaselt kui pedaal vabastada.
Sümptomid:
Nimelt kuidas peaks õige turbo toimima- kas kohalt minnes - peaks rakenduma kohe max asendis turbo ning akna lahti tegemisel peaks kuulma kuidas rõhk tõuseb- ning gaasi vabastamisel - mõnda aega üleval olema? Või on Mb teinud programmis nii et normaalses rahulikus mootoritöös turbo ei puhu ja labad kinnises asendis- nagu turbota mootor?
Arvan et see küsimus on päris mitmel eelkäijal ning ka järeltulijatel...
Mõte oli natuke testida seda mootoritükki! Enne kui lähen asjale kallale-ehk leiab mõne vastuse.
Turborõhk:
Palju on rõhk tühikäigul, sõites 100kmh sirgel teel, kiiredades rõhk lõdvikutes? (küsin enne kui hakkan aretama sinna manomeetreid)
On ehk mõni tabel- bar/psi arvudega kus on lubatud ja veel ok turbo tulemused.
Kui kiiresti peaks rõhk tõusma lõdvikutes ajaliselt- starudes mõõdukalt asendis?
Turbo kontrollimine:
Kas turbo kontrollimisel võivad olla lõtkud- või asi peab olema suht jäigalt pöörlema? Mis asendis võib olla lõtk ja palju?
On alust arvata et turbo ei pöörle nii nagu peaks- vähemalt kuulda väga ei ole... Seisma jääb kohaselt kui pedaal vabastada.
Sümptomid:
Nimelt kuidas peaks õige turbo toimima- kas kohalt minnes - peaks rakenduma kohe max asendis turbo ning akna lahti tegemisel peaks kuulma kuidas rõhk tõuseb- ning gaasi vabastamisel - mõnda aega üleval olema? Või on Mb teinud programmis nii et normaalses rahulikus mootoritöös turbo ei puhu ja labad kinnises asendis- nagu turbota mootor?
Arvan et see küsimus on päris mitmel eelkäijal ning ka järeltulijatel...