Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
13-01-2014, 08:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2014, 09:26 AM ja muutjaks oli mersue300.)
Täna -7 kraadi ja ei luba ka mitte käima minna. Kuu tagasi küünlad igastahes toimisid veel.. kust peaks veel viga otsima?
Samas eelsüüte tuli nagu ei tahtnudki ära kustuda.. sellest võiks ikka eeldada et küünlad läbi?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Loe foorumi vanemaid teemasid.
Liigsed ülevoolud, õhulekked, vahetamata filtrid, mittetoimivad hõõgküünlad - auto kõrval peab neid asju vaatama. Kui ise ei oska, siis töökojal laskma külma auto kalla nõiduda.
Muide, -7 pole veel kellegi külm...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
pakun et pihusti tagasivool liiga suur. Lesven testib, aga kui ei raatsi ja tahad kindel olla, saad ka ise käepärastest vahenditest selle kontrollasja luua.
Vaatad poest läbipaistvaid voolikuid, mis saab pihusti otsa torgata, mingi suurem anum peale ja kõikidele korraga, sii annad starterit ja kui näed ilmselgelt ühel seda kütet rohkem välja tuleb, kui teistel, siis viga teada. Muidugi ei pruugi ainult ühe viga olla, vahetad selle ära ja siis ka ei lähe, siis proovid uuesti.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Ei saa päris aru millest selline suurem tagasivool tekib üleöö? Õhtul oli pmst paugupill ja hommikul mitte midagi..
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Ega see ülemäärane tagasivool üleöö tekigi, lihtsalt mingi hetk langevad asjaolud kokku (piisavalt külma jms) ning kõrgsurvepump ei suuda enam käivitumiseks piisavat rõhku tekitada.
Profülaktika mõttes võid ju muidugi kütusefiltri ja kütusetrassi rõngastihendid ära vahetada. Aga edasi võta Võsa pakutud list ette..
P.S. Kui on autot hädasti vaja käima saada, siis pista soojapuhur kapoti alla
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-01-2014, 01:18 PM)mersue300 Kirjutas: Ei saa päris aru millest selline suurem tagasivool tekib üleöö? Õhtul oli pmst paugupill ja hommikul mitte midagi..
Ega see liigne tagasivool üksi mittekäivitumist põhjusta.
CDI kontrollib enne pihustite avamist, kas anumasurve tekib piisavalt kiiresti. Kui ei teki, pihusteid ei avata. Kulunud pihustid ja kulunud pump koos jaksitu starteri ja lahja akuga loovadki olukorra, kus ühel hommikul enam piirväärtust ei saavutata ja mootor ei käivitu.
Miks, oh miks, ei sütti säärasel juhul veatuli...
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
13-01-2014, 09:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2014, 09:25 PM ja muutjaks oli mersue300.)
viga oligi ainult eelsüüte küünaldes... 3 küünalt täiesti kutud. Aga nüüd avastasin hoopis uue vea. See kõrgsurvepump mis on mootori otsa peal. Sellel tuleb selle väikese kaane vahelt kütust. 10 minutiga oli päris suur loik all juba. Küsimus ongi siis selles et kas võib selle kaane lahti võtta ja kasvõi silikoni vahele panna? Kui selle kaane ära võtan, siis kas sealt midagi välja ei karga?
selgituseks väike pilt ka .. See väike kaan mis on 4 torx poldiga kinni
pump
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
13-01-2014, 09:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2014, 09:59 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
(13-01-2014, 09:23 PM)mersue300 Kirjutas: viga oligi ainult eelsüüte küünaldes... 3 küünalt täiesti kutud. Aga nüüd avastasin hoopis uue vea. See kõrgsurvepump mis on mootori otsa peal. Sellel tuleb selle väikese kaane vahelt kütust. 10 minutiga oli päris suur loik all juba. Küsimus ongi siis selles et kas võib selle kaane lahti võtta ja kasvõi silikoni vahele panna? Kui selle kaane ära võtan, siis kas sealt midagi välja ei karga?
selgituseks väike pilt ka .. See väike kaan mis on 4 torx poldiga kinni
pump
Miks peab kaane vahele silikooni toppima, kui pumba jaoks on olemas tihendite komplekt
Kas sealt midagi välja kargab, ei oska öelda.
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Ei kujutanud ennem ette milline tihend seal on aga nüüdvaatasin jah et seal mingi rõngastihendi taoline asi... huvitav kas neid on autopoodidest kohe võtta? Nüüd jookseb sealt nii palju et käima enam jälle ei lähe.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
14-01-2014, 09:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2014, 11:34 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Suvalisest ilmselt ei ole. Tellitav on kindlasti.
Silberis võib ka koha peal olla...
Too pump tekitab süsteemi töörõhu, mis võib ületada 1000 bar. Mingi silikooniga seal mäkerdada ei ole mingit mõtet.
Lugedes Su postitusi, siis näib olevat tavaline juhtum: hooldamata masin, mis esimeste miinuskraadidega hooletut omanikku koolitama asub.
Ennetamaks järgmist küsimust: meil on teemad nii asjalike remondikohtade, mõistlike diagnostikapakkujate kui asisemate variosade tarnijate kohta. Sirvi neid ja vali suhtlemiseks sobivaim. Profiili järgi paraku suurt valikut ei ole...
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Küsimus ongi ainult selle, et kas ma saaks ise tehtud selle tihendi vahetuse..st kui kaane lahti võtan siis midagi paigast ära ei või minna?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
14-01-2014, 11:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2014, 11:35 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Täpselt 4 minutit ja 18 sekundit googeldamist:
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=91314
Jah, võll võib välja hüpata ja siis läheb elu huvitavaks.
EDIT: Krt, jälle tõin kandikul kätte
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(14-01-2014, 11:58 AM)siimruz Kirjutas: Võsa: Aga see ju foorumi mõte ongi et abi leida
OT on/
Ja usinaid lolle, kes laisa eest googeldaksid, leitu maakeelde paneksid ja ideaaljuhul ka tasuta ellu viiksid
OT off/
Mis puudutab teemaks oleva pumba leket, siis välise lekke korral soovitatakse väga kriitiliselt tudeerida ka mootoriõli. Kui selles on diislit, siis on leke ka täppispaaride vahelt ja välise lekke kaotamine on vaid sanitaarremont vältimatu pumbavahetuse edasilükkamiseks.
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Uskumatu kaagutamine käib foorumites niikui tahad abi küsida.targem on vist vait olla kui siia küsima midagi tulla!
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Pärnus võid pöörduda sellise firma poole nagu Dieselland Service Pärnu. Asukoht Savi 3. Googeldades leiad infot. Tihendikomplekt ei ole midagi eksootilist, tegu Boschi pumbaga. Tihendikomplekti tootekood võiks olla kas F01M101454 või F01M101455. Ei maksa ka väga palju.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Ja vahetamine on imelihtne. Ei ole sellel vedrul seal nii suurt survet, et miski asi kosmosesse lendaks.
Kurjajuur
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Vahetamine oli tõesti lihtne..maks tunni aja töö kõikide tihendite vahetus..kõige odavama hinnapakkumise sain 200.- tihendite vahetus. Ostsin 35.- uue komplekti ja tegin ise..esinduses öeldi kohe ära et ise pole võimalik teha seda
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-01-2014, 01:36 PM)mersue300 Kirjutas: Vahetamine oli tõesti lihtne..maks tunni aja töö kõikide tihendite vahetus..
...
Tubli!
Praegu käivitub probleemideta?
Tahad mingeid sooviusi/nõuandeid järgmisele hädalisele jätta?
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Praegu käivitub ilusti..igaljuhul kui keegi kavatseb selle töö ette võtta siis võin jagada pildimaterjali ja kindlasti mõne soovituse ka
|