Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 250D Külmkäivitus
#1
Tere,

Mure selline ,et täna -7C enam käima ei läinud. Ostsin kõik viis uut hõõgküünalt ja vahetasin ära. Käima ikka ei läind. Küünaldele tuleb vool peale.
Siiamaani polnud käivitamisega probleeme. Teada on ,et keege on seda pumpa näppind/lahti võtnud. Sellega kaasnebki küsimus ,et kas sealt võib midagi paigast ära olla? Kas vanal mehaanilisel pumbal reguleerib miski külmkäivitust? Käivitades viskab musta tagant aga käima ei lähe.
Pihusti otsad on augustis vahetatud boschi omade vastu. Kompressioon on hea - mootor töötas väga ühtlaselt ja ei klõgisend.

Tänud kaasamõtlejatele
Vasta
#2
Kui see on Sul mehh. juhtmisega ridapump, siis see ei tea külmast-soojast miskit muud, kui veidi kõrgemat tühikäiku mootori soojenemiseni. Aga ka see ei takista käivitumist, kuna niikuinii on etteanne üsna lahke.

Jaotuskett/ajam paigast?
Kui kiiresti mootor käivitades pöörleb? Teeb ikka 1+ pööret sekundis?

Kas midagi hakkab toimuma, kui starterit veidi pikemalt anda (nii kümmekond sekundit?)

Päris nii hulluks ei tasu minna, kuid kas kerimise ajal hakkab elu ka sisse tulema?
http://www.youtube.com/watch?v=3lLK86DxeAY

Äkki ei tohiks seal midagi juhtuda...
Vasta
#3
Keti märgid ei ole kindlasti paigast ära.
Starter veab mootorit päris tugevalt, seal ei tohiks probleem olla.
Pikemalt käivitades ja gaasiga mängides nagu tahaks hakata aga käima ikkagi ei lähe. Eile, kui juba ilm natuke jahedam oli, käivitus kahtlaselt aga siiski probleemivabalt. Sooja mootoriga oli tühikäik väga hea ja ühtlane. Ilmselt ikkagi seal kütusesüsteemis midagi paigast ära. Kui esimesed külmad siin olid paar nädalat tagasi siis hommikuti pidi veidi gaasi peal hoidma veidike ca 2minutit, siis jäi käima. Arvasin ,et vanadest hõõgküünaldest tuleb see.
Vasta
#4
Filtrid on puhtad? Etteanne paagist vaba? Õhumulle kütusetorustikus ei paista?

Palju mootori surve on?
(13-01-2014, 04:58 PM)l3gion Kirjutas: ...
Kui esimesed külmad siin olid paar nädalat tagasi siis hommikuti pidi veidi gaasi peal hoidma veidike ca 2minutit, siis jäi käima. Arvasin ,et vanadest hõõgküünaldest tuleb see.

Kas heitgaas oli hapukas, põlemata kütuse lõhnaga?
Kas süüte korraks välja ja kohe sisse (enne, kui mootor seiskuda jõuab) keeramine tegi käimise paremaks?
Vasta
#5
Kõik filtrid ja õlid on ennem talve vahetatud sh ka kütusefilter. Paagis on talvine tankla kütus. Õhumulle ei ole.
Mootoris survet sai mõõdetud viimati suvel, kui see mootor auto peale tõstetud sai. Kui õigesti mäletan siis igas silindris jäi 20+bari.

Heitegaasi lõhna kohta ei oska kommenteerida. Arvasin ,et viga eelsüütes sest kui relee küünlad tagant ära võttis siis pöörded langesid vähe.
Kütusekulu oli autol väga hea koguaeg. Pärnu-Tallinn-Pärnu tuli keskmine suvel 5.6l / 100km.
Nüüd aastavahetus sai veedetud Poolas ja 2300km ringi kütuse kuluks tuli 6.5l / 100km.
Vasta
#6
(13-01-2014, 05:26 PM)l3gion Kirjutas: ...
Mootoris survet sai mõõdetud viimati suvel, kui see mootor auto peale tõstetud sai. Kui õigesti mäletan siis igas silindris jäi 20+bari.
...

Diiselmootoriga on see häda, et kuskiltmaalt hakkab hõre mootor probleeme tekitama. 20+ on sihuke remondieelne seisund. 25 hakkab juba looma, 30 on väga hea.

Lisa siia veidi hiline pritse ja veidi kehvasti pihustavad otsad ning ongi probleem kohal.

Eks võimalikke kohti on ju veelgi: korrektorivedrude purunemine, KSP regulaatori purunemine, viimatitangitud kütuse probleem...

Kas soojenenud auto käivitub?
Vasta
#7
Sooja mootoriga käivitus eile väga hästi. Ei oskagi siit väga kuskile edasi liikuda. Võiks ju süüdet natuke varasemaks panna aga kas on mõtet näppida? Ilmselt vist mitte. Ketitallad on vahetatud, ketil polnud häda midagi.
Vasta
#8
(13-01-2014, 05:41 PM)l3gion Kirjutas: Sooja mootoriga käivitus eile väga hästi. Ei oskagi siit väga kuskile edasi liikuda. Võiks ju süüdet natuke varasemaks panna aga kas on mõtet näppida? Ilmselt vist mitte. Ketitallad on vahetatud, ketil polnud häda midagi.
Siis võta õhufilter maha ja anna käivitamise ajal tõrvikut v fööni-kui siis käima läheb on viga ikka soojendusküünla osas-tõrviku saad traadist ja vanast sokist v muust kaltsust-kastad süütevedelikku paned tikust tuld ja lased ´´sulasel´´ imupoole ees hoida kui käivitad-sügaval veneajal ärkasid dinosaurused suvekütusega ka niimoodi ellu-muidugi võis mõnikord ka valge aeg otsa ennem lõppeda kui eluvaimu sisse sai.

Vasta
#9
Olen kaks päeva nüüd edukalt sõitnud. Panin süüdet väheke varasemaks. Käivitub nüüd hästi ja mootor töötab töösoojana nüüd ka palju paremini.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele.
Vasta
#10
(13-01-2014, 05:26 PM)l3gion Kirjutas: Kõik filtrid ja õlid on ennem talve vahetatud sh ka kütusefilter. Paagis on talvine tankla kütus. Õhumulle ei ole.
Mootoris survet sai mõõdetud viimati suvel, kui see mootor auto peale tõstetud sai. Kui õigesti mäletan siis igas silindris jäi 20+bari.

Heitegaasi lõhna kohta ei oska kommenteerida. Arvasin ,et viga eelsüütes sest kui relee küünlad tagant ära võttis siis pöörded langesid vähe.
Kütusekulu oli autol väga hea koguaeg. Pärnu-Tallinn-Pärnu tuli keskmine suvel 5.6l / 100km.
Nüüd aastavahetus sai veedetud Poolas ja 2300km ringi kütuse kuluks tuli 6.5l / 100km.

Mul oli samuti käivitamisega jama nende külmadega. Kuidagimoodi sain auto sooja garaazi ja seal ta käivitus järgmine päeval probleemideta. Läksin siis heas usus sõitma, et vb. autol oli lihtsalt eelmisel päeval halb päev, aga pidin seda kohe hiljem raskelt kahetsema. Mingil hetkel hakkas auto sõidu ajal plirtsuma ja plärstuma ja lõpuks suri hoopis välja. Kütet paagis oli piisavalt, nii näitaja järgi, kui teadmise järgi,et kütet peaks paagis olema piisavalt. Õnneks suri auto välja Statoili tankla sissesõidul. Starteriga venitasin auto tankuri juurde ja panin seal paagi korralikult täis. Peale mõningat punnimist käivitus auto normaalselt ja töötab siiani probleemideta. Sellest tegin järelduse, et igast tanklast ikka korralikku talvediislit küll ei saa .Olin siiani ühe väiksema, maapiirkonnas asuva tanklaketi klient. Aga tundub,et neil on sellega tõsiseid probleeme. Seega,kui ei taha talvel külmaga omale tõsiseid jamasi , siis tankige diislit tuntud -teatud firmade tanklates. Need ei või omale lubada solgi müümist.
Vasta
#11
(20-01-2014, 02:56 PM)V@hh Kirjutas: ...
Suveküttega algavad probleemid kui temperatuur langeb alla - 15-18 kraadi. Ja ka siis on piisanud jäätumisvastase lisandi lisamine küttele, vähemalt minul.

Seda ainult juhul, kui autol on termostaat korras ja kütuse soojusvaheti toimib viisakalt.Unibrow

Külma suvekütust filtrisse pumbates on see üsna kiiresti parafiini täis.Crybaby

Kütusevõtturi sõela ummistumisest annab märku see, et paaki ei saa enam tühjaks sõita, vaid mootor seiskub enne. Lapiku paagiga universaali puhul võib umbes sõel juba veerand paagi pealt auto tee äärde jätta...Eusa_doh
Vasta
#12
Kribaks oma mure ka siia teemasse.Mootoriks on 2,5l d 66kw w124 94a
Autol näitasid väsimus eelsüüte küünlad...(-10 sain käima ainult plokisoendusega)nii ostin korralikud uued ja ikka mure täpselt sama.Lihtsalt toon juhusliku näite..Väljas oli -22 käiasin hommikul lolliks ennem kui lubama hakkas...nii järgmine hommik -25 ja poolestpöördest käis.Ja nii kummitab vahelduva eduga.Oskab keegi midagi huvitavat pakkuda?
Vasta
#13
Kütusefiltri oled ikka ära vahetanud? Alati alusta filtrite vahetusest.
Vasta
#14
(24-01-2014, 08:35 PM)freddy21 Kirjutas: ...
Oskab keegi midagi huvitavat pakkuda?

Otsinguga vanade teemade mõttega lugemine oleks vast liiga palju tahetud?

Filter või paagisõel umbes, mõni liitekoht lekib - pagan seda teab, miks konkreetne auto ei käivitu.Paranoid

Kas küünlad ikka voolu saavad?

Samuti on võimalikud ekstsessid erinevate tanklate kütustega, rääkimatra ise paaki valatud lisanditest.
Vasta
#15
Elementaarsed asjad nagu filtrid jne on kõik korrapäraselt vahetatud.Paagi sõela info sain juba eelnevalt foorumist ja see oli küll kergelt sodine aga peale seda muutusi ei old.
Sügisel pumbalt lekked eemaldatud(plunseri tihendid ja vaskseibid)
Kütusesõlmed kõik kontrollitud ja kuivad.Hetkel ootan millal jälle trikikatama hakkab ja saan kontrollida kas seehetk küünaldele vool tuleb v mitte.

Vasta
#16
Mul oli mingil talvel ka jama. Sõidu ajal hakkas jõud ära kaduma ja suri välja. Sai põhjuseid otsitud kütustest ja mujalt. Lõpuks oli süüdi kütusesõel, mis asub kütuse peenfiltri juures.

[Pilt: Pre-filter.jpg]

Nägi välja selline

[Pilt: aS5000453.jpg]
Vasta
#17
(20-01-2014, 02:56 PM)V@hh Kirjutas:
(20-01-2014, 02:32 PM)märt1 Kirjutas:
(13-01-2014, 05:26 PM)l3gion Kirjutas: Kõik filtrid ja õlid on ennem talve vahetatud sh ka kütusefilter. Paagis on talvine tankla kütus. Õhumulle ei ole.
Mootoris survet sai mõõdetud viimati suvel, kui see mootor auto peale tõstetud sai. Kui õigesti mäletan siis igas silindris jäi 20+bari.

Heitegaasi lõhna kohta ei oska kommenteerida. Arvasin ,et viga eelsüütes sest kui relee küünlad tagant ära võttis siis pöörded langesid vähe.
Kütusekulu oli autol väga hea koguaeg. Pärnu-Tallinn-Pärnu tuli keskmine suvel 5.6l / 100km.
Nüüd aastavahetus sai veedetud Poolas ja 2300km ringi kütuse kuluks tuli 6.5l / 100km.

Mul oli samuti käivitamisega jama nende külmadega. Kuidagimoodi sain auto sooja garaazi ja seal ta käivitus järgmine päeval probleemideta. Läksin siis heas usus sõitma, et vb. autol oli lihtsalt eelmisel päeval halb päev, aga pidin seda kohe hiljem raskelt kahetsema. Mingil hetkel hakkas auto sõidu ajal plirtsuma ja plärstuma ja lõpuks suri hoopis välja. Kütet paagis oli piisavalt, nii näitaja järgi, kui teadmise järgi,et kütet peaks paagis olema piisavalt. Õnneks suri auto välja Statoili tankla sissesõidul. Starteriga venitasin auto tankuri juurde ja panin seal paagi korralikult täis. Peale mõningat punnimist käivitus auto normaalselt ja töötab siiani probleemideta. Sellest tegin järelduse, et igast tanklast ikka korralikku talvediislit küll ei saa .Olin siiani ühe väiksema, maapiirkonnas asuva tanklaketi klient. Aga tundub,et neil on sellega tõsiseid probleeme. Seega,kui ei taha talvel külmaga omale tõsiseid jamasi , siis tankige diislit tuntud -teatud firmade tanklates. Need ei või omale lubada solgi müümist.

Praeguste ca -10 temperatuuridega ei mängi küte küll mingit rolli. Sinu autol on paagisisene sõel s...a täis. On seda üldse kunagi puhastatud?
Suveküttega algavad probleemid kui temperatuur langeb alla - 15-18 kraadi. Ja ka siis on piisanud jäätumisvastase lisandi lisamine küttele, vähemalt minul.

Mis selle jäätumisvastase lisandi nimetus võiks olla ja kust ostsid? Endal ka vist suvekütus paagis.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,960 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  230CE Külmkäivitus ktmduke 25 3,324 14-04-2022, 04:31 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 965 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne