Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w203 270 cdi ei lähe käima esimese külmaga
#1
Täna -7 kraadi ja ei luba ka mitte käima minna. Kuu tagasi küünlad igastahes toimisid veel.. kust peaks veel viga otsima?
Samas eelsüüte tuli nagu ei tahtnudki ära kustuda.. sellest võiks ikka eeldada et küünlad läbi?
Vasta
#2
Loe foorumi vanemaid teemasid.

Liigsed ülevoolud, õhulekked, vahetamata filtrid, mittetoimivad hõõgküünlad - auto kõrval peab neid asju vaatama. Kui ise ei oska, siis töökojal laskma külma auto kalla nõiduda.

Muide, -7 pole veel kellegi külm...
Vasta
#3
pakun et pihusti tagasivool liiga suur. Lesven testib, aga kui ei raatsi ja tahad kindel olla, saad ka ise käepärastest vahenditest selle kontrollasja luua.

Vaatad poest läbipaistvaid voolikuid, mis saab pihusti otsa torgata, mingi suurem anum peale ja kõikidele korraga, sii annad starterit ja kui näed ilmselgelt ühel seda kütet rohkem välja tuleb, kui teistel, siis viga teada. Muidugi ei pruugi ainult ühe viga olla, vahetad selle ära ja siis ka ei lähe, siis proovid uuesti.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
Ei saa päris aru millest selline suurem tagasivool tekib üleöö? Õhtul oli pmst paugupill ja hommikul mitte midagi..
Vasta
#5
Ega see ülemäärane tagasivool üleöö tekigi, lihtsalt mingi hetk langevad asjaolud kokku (piisavalt külma jms) ning kõrgsurvepump ei suuda enam käivitumiseks piisavat rõhku tekitada.
Profülaktika mõttes võid ju muidugi kütusefiltri ja kütusetrassi rõngastihendid ära vahetada. Aga edasi võta Võsa pakutud list ette..

P.S. Kui on autot hädasti vaja käima saada, siis pista soojapuhur kapoti alla Wink
Vasta
#6
(13-01-2014, 01:18 PM)mersue300 Kirjutas: Ei saa päris aru millest selline suurem tagasivool tekib üleöö? Õhtul oli pmst paugupill ja hommikul mitte midagi..

Ega see liigne tagasivool üksi mittekäivitumist põhjusta.

CDI kontrollib enne pihustite avamist, kas anumasurve tekib piisavalt kiiresti. Kui ei teki, pihusteid ei avata. Kulunud pihustid ja kulunud pump koos jaksitu starteri ja lahja akuga loovadki olukorra, kus ühel hommikul enam piirväärtust ei saavutata ja mootor ei käivitu.

Miks, oh miks, ei sütti säärasel juhul veatuli...Crybaby
Vasta
#7
viga oligi ainult eelsüüte küünaldes... 3 küünalt täiesti kutud. Aga nüüd avastasin hoopis uue vea. See kõrgsurvepump mis on mootori otsa peal. Sellel tuleb selle väikese kaane vahelt kütust. 10 minutiga oli päris suur loik all juba. Küsimus ongi siis selles et kas võib selle kaane lahti võtta ja kasvõi silikoni vahele panna? Kui selle kaane ära võtan, siis kas sealt midagi välja ei karga?
selgituseks väike pilt ka .. See väike kaan mis on 4 torx poldiga kinni

pump
Vasta
#8
(13-01-2014, 09:23 PM)mersue300 Kirjutas: viga oligi ainult eelsüüte küünaldes... 3 küünalt täiesti kutud. Aga nüüd avastasin hoopis uue vea. See kõrgsurvepump mis on mootori otsa peal. Sellel tuleb selle väikese kaane vahelt kütust. 10 minutiga oli päris suur loik all juba. Küsimus ongi siis selles et kas võib selle kaane lahti võtta ja kasvõi silikoni vahele panna? Kui selle kaane ära võtan, siis kas sealt midagi välja ei karga?
selgituseks väike pilt ka .. See väike kaan mis on 4 torx poldiga kinni

pump

Miks peab kaane vahele silikooni toppima, kui pumba jaoks on olemas tihendite komplektSmile
Kas sealt midagi välja kargab, ei oska öelda.

Vasta
#9
Ei kujutanud ennem ette milline tihend seal on aga nüüdvaatasin jah et seal mingi rõngastihendi taoline asi... huvitav kas neid on autopoodidest kohe võtta? Nüüd jookseb sealt nii palju et käima enam jälle ei lähe.
Vasta
#10
Suvalisest ilmselt ei ole. Tellitav on kindlasti.

Silberis võib ka koha peal olla...Icon_rolleyes

Too pump tekitab süsteemi töörõhu, mis võib ületada 1000 bar. Mingi silikooniga seal mäkerdada ei ole mingit mõtet.

Lugedes Su postitusi, siis näib olevat tavaline juhtum: hooldamata masin, mis esimeste miinuskraadidega hooletut omanikku koolitama asub.Eusa_whistle

Ennetamaks järgmist küsimust: meil on teemad nii asjalike remondikohtade, mõistlike diagnostikapakkujate kui asisemate variosade tarnijate kohta. Sirvi neid ja vali suhtlemiseks sobivaim. Profiili järgi paraku suurt valikut ei ole...
Vasta
#11
Küsimus ongi ainult selle, et kas ma saaks ise tehtud selle tihendi vahetuse..st kui kaane lahti võtan siis midagi paigast ära ei või minna?
Vasta
#12
Täpselt 4 minutit ja 18 sekundit googeldamist:
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=91314

Jah, võll võib välja hüpata ja siis läheb elu huvitavaks.

EDIT: Krt, jälle tõin kandikul kätte Eusa_doh
Eusa_shifty
Vasta
#13
Võsa: Aga see ju foorumi mõte ongi et abi leida SmileSmileSmile
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#14
(14-01-2014, 11:58 AM)siimruz Kirjutas: Võsa: Aga see ju foorumi mõte ongi et abi leida SmileSmileSmile

OT on/
Ja usinaid lolle, kes laisa eest googeldaksid, leitu maakeelde paneksid ja ideaaljuhul ka tasuta ellu viiksidEusa_pray
OT off/

Mis puudutab teemaks oleva pumba leket, siis välise lekke korral soovitatakse väga kriitiliselt tudeerida ka mootoriõli. Kui selles on diislit, siis on leke ka täppispaaride vahelt ja välise lekke kaotamine on vaid sanitaarremont vältimatu pumbavahetuse edasilükkamiseks.
Vasta
#15
Uskumatu kaagutamine käib foorumites niikui tahad abi küsida.targem on vist vait olla kui siia küsima midagi tulla!
Vasta
#16
Pärnus võid pöörduda sellise firma poole nagu Dieselland Service Pärnu. Asukoht Savi 3. Googeldades leiad infot. Tihendikomplekt ei ole midagi eksootilist, tegu Boschi pumbaga. Tihendikomplekti tootekood võiks olla kas F01M101454 või F01M101455. Ei maksa ka väga palju.
Vasta
#17
Ja vahetamine on imelihtne. Ei ole sellel vedrul seal nii suurt survet, et miski asi kosmosesse lendaks.
Kurjajuur
Vasta
#18
Vahetamine oli tõesti lihtne..maks tunni aja töö kõikide tihendite vahetus..kõige odavama hinnapakkumise sain 200.- tihendite vahetus. Ostsin 35.- uue komplekti ja tegin ise..esinduses öeldi kohe ära et ise pole võimalik teha seda Big Grin
Vasta
#19
(20-01-2014, 01:36 PM)mersue300 Kirjutas: Vahetamine oli tõesti lihtne..maks tunni aja töö kõikide tihendite vahetus..
...

Tubli!Eusa_angel

Praegu käivitub probleemideta?

Tahad mingeid sooviusi/nõuandeid järgmisele hädalisele jätta?
Vasta
#20
Praegu käivitub ilusti..igaljuhul kui keegi kavatseb selle töö ette võtta siis võin jagada pildimaterjali ja kindlasti mõne soovituse ka Wink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 152 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,791 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 544 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 441 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 327 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 358 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 610 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  autoks c220 cdi 2011 ets1 16 1,940 01-03-2023, 08:40 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w203 kontrollid maha merce 3 744 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 919 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne