28-12-2013, 05:15 PM 
	
	
	
		Tere,oman manuaal kastiga 98a w210 om605 110kw mootoriga masinat  robleem seles,et  neljanda käiguga ei lähe üle 4k pöörde ja viiendaga natuke peale 3k.1-3 käik kiirendab enamvähem,võrdlusmomenti pole,kuna esimene Mercedes-Benz.Turbo on suht kasine ja hea lõtkuga,kas sellest tingituna võib koormuse alla turbo tootlikus niivõrd langeda?Kõik filtrid vahetatud ja turbo torud ja lõdvikud lekkevabad.Kellegil ideid,milles asi võib olla?
robleem seles,et  neljanda käiguga ei lähe üle 4k pöörde ja viiendaga natuke peale 3k.1-3 käik kiirendab enamvähem,võrdlusmomenti pole,kuna esimene Mercedes-Benz.Turbo on suht kasine ja hea lõtkuga,kas sellest tingituna võib koormuse alla turbo tootlikus niivõrd langeda?Kõik filtrid vahetatud ja turbo torud ja lõdvikud lekkevabad.Kellegil ideid,milles asi võib olla?
	
	
	
	
	
 robleem seles,et  neljanda käiguga ei lähe üle 4k pöörde ja viiendaga natuke peale 3k.1-3 käik kiirendab enamvähem,võrdlusmomenti pole,kuna esimene Mercedes-Benz.Turbo on suht kasine ja hea lõtkuga,kas sellest tingituna võib koormuse alla turbo tootlikus niivõrd langeda?Kõik filtrid vahetatud ja turbo torud ja lõdvikud lekkevabad.Kellegil ideid,milles asi võib olla?
robleem seles,et  neljanda käiguga ei lähe üle 4k pöörde ja viiendaga natuke peale 3k.1-3 käik kiirendab enamvähem,võrdlusmomenti pole,kuna esimene Mercedes-Benz.Turbo on suht kasine ja hea lõtkuga,kas sellest tingituna võib koormuse alla turbo tootlikus niivõrd langeda?Kõik filtrid vahetatud ja turbo torud ja lõdvikud lekkevabad.Kellegil ideid,milles asi võib olla?
	

 
 

