Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kui sul on IR puldiga vóti ehk siis ka tootmisaasta on 94, siis on immo süsa ka vahel. Mingi relee "kusagil" ja juhtplokk taga paremal pool, istme all. Jeblada voib ka lukupóhi. Mul endal on viimasel ajal sama viga, aga pole aega süveneda. Kindlasti vaata üle kaitsmed kaitsmeplokis, immo ja starter olid mälu järgi eraldi kaitsmete all.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
18-07-2013, 12:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2013, 12:30 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Automaatkastiga isendil on veel kangiasendi lüliti kasti küljes. Selle pistik on juhi jalgade all, sealt saab sillata.
Süüteluku põhi on võimalik, kuid vähetõenäoline põhjus.
Starteri tõmbereleele läheb vool läbi vasakpoolse amordipüstakul oleva kolmeklemmilise pistiku. Keskmisele klemmile voolu andes peab starter lülituma....
Siin arutletakse selle pistiku üle
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
14-08-2013, 09:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2013, 09:57 PM ja muutjaks oli MantaOwner.)
Immot autol ei ole. Autole on kunagi paigaldatud kiviaegne Cobra alarm (vähemalt ca 15 aastat vana, millele ei saa varuosigi enam), ent see on hetkel võtmest välja lülitatud (mingi asi võtab autos voolu seisva mootori korral, viga otsin), seega autot käivitan ja avan uksi võtmega.
Hannese jutust saan aru, et starterisse minev juhe läheb läbi kaitsme, millise?
Too kangiasendi lüliti pistik on ikka salongis, mitte auto põhja all?
Tõnu
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Süüde sisse, natuke ukerdamist, kruvikeeraja tõmberelee klemmide vahele ja naksti muidugi kui leiad võsa mainitud pistiku, siis saab sealt ka, voolu tuleb sel juhul anda sellele pistiku poolele mis tulemüüri külge jääb (ja eelpool mainitud keskmine klemm siis).
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
mul endal sama viga , süüteluku põhja olen ära vahetanud aga ikka jamab , kas keegi on vea teada saanud ?
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
18-10-2013, 04:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2013, 04:49 PM ja muutjaks oli MantaOwner.)
Autol lakkasid pm niisama sõidu pealt suunatuled töötamast, samuti kojamehed esimeses ehk katkendlikus režiimis, lisaks ei toimi armatuuris enam ohutulede ja tagaakna soojenduse lülitid. Varasemast ajast ei tööta juhi poolel armatuuri valgustus, samuti el. peeglid ning salongivalgustus, kui mõni esiuks avada. Soovitage Mustamäe-Õismäe-Laagri-Tabasalu kandis mõnda elektrikku, kes MB elektrit jagab. Lesven jääb liiga kaugeks.
Tõnu
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
22-10-2013, 11:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2013, 11:25 AM ja muutjaks oli MantaOwner.)
Nüüd siis niipalju on selgunud, et armatuuris näidikuploki taga olev (tõenäoliselt) kombirelee (mis juhib mitut eri asja nagu suunatuled, kojamehed katkendlikus režiimis, tagaklaasi soojendus jm) plõksub kuuldavalt ning kord annab ühendust, kord mitte. Eks peab hakkama armatuuri lammutama ning näidikuploki välja võtma.
Kas järgneval lehel olevad el. skeemid kehtivad ka E220 -94 kohta? Viga tekitav vidin peaks olema Combination Relay ehk nr 60 diagrammil nr 7:
http://www.mbclub.co.uk/forums/electroni...grams.html
Kas on kellelgi käepärast E220 el. skeemi? Siin lehel leiab ainult E320 oma, aga see pole päris 100% õige tõenäoliselt:
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede...20DIAGRAMS
Tõnu
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Jätkame monoloogiga. Kombirelee asub siiski kapoti all (ehkki häält teeb küll nagu oleks armatuuris kohe näidikute taga, petab väga hästi ära) kaitsmekarbi taga releede plokis ja ei olegi kõige suurem relee, vaid suuruselt teine. Minu relee on ise töökorras - kui kätt kergelt peal hoida ehk suruda oma pessa, siis töötab 100%. Kummaline ongi see, et see relee on justkui lahti kergelt ja ei kinnitu oma pessa tihkelt nagu peaks, ei oska midagi mõistlikku ette ka võtta. Kinnitub see oma pessa ainult oma ümmarguste pulgakujuliste klemmide abil, mida on ca 10-12tk kokku ning on ca 1cm pikkused. Klemmid ise on üsna puhtad, jälgi korrodeerumisest pole.
Eks peab mõne elektriku juurde viima.
Tõnu
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-10-2013, 12:29 AM)MantaOwner Kirjutas: Jätkame monoloogiga. Kombirelee asub siiski kapoti all (ehkki häält teeb küll nagu oleks armatuuris kohe näidikute taga, petab väga hästi ära) kaitsmekarbi taga releede plokis ja ei olegi kõige suurem relee, vaid suuruselt teine. Minu relee on ise töökorras - kui kätt kergelt peal hoida ehk suruda oma pessa, siis töötab 100%. Kummaline ongi see, et see relee on justkui lahti kergelt ja ei kinnitu oma pessa tihkelt nagu peaks, ei oska midagi mõistlikku ette ka võtta. Kinnitub see oma pessa ainult oma ümmarguste pulgakujuliste klemmide abil, mida on ca 10-12tk kokku ning on ca 1cm pikkused. Klemmid ise on üsna puhtad, jälgi korrodeerumisest pole.
Eks peab mõne elektriku juurde viima.
Tõnu
Vaata pesa hoolega üle - kui peale surudes toimib, võib mõni juhtmehülss pesas nihkunud olla. Ühesõnaga - otsi anomaaliaid.
Kuigi külmjoode relees (jala kinnitus plaadile) on tõenäolisem, aganii labast asja vast juba kontrollisid...
Katkestus juhtmes on ka võimalik, kuid selle leidmine saab huvitav olema.
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
25-10-2013, 10:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2013, 10:57 AM ja muutjaks oli MantaOwner.)
Eks see lõplik vea leidmine jääb mõne elektriku teha.
Kas armatuuris oleva 3 nö pliidinupu kolmnurgad peavad originaalis põlema või mitte (suvaline pilt netist)?
Tõnu
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Jah, peavad. Vähemalt minu 124-del põlesid.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-10-2013, 10:50 AM)MantaOwner Kirjutas: Kas armatuuris oleva 3 nö pliidinupu kolmnurgad peavad originaalis põlema või mitte (suvaline pilt netist)?
Ventilaatori ja õhusuunaja nupul jah. 0,4 W siis
Tulede lülitil põleb taust, nupus olev pirn näitav tagumise usutule süttimist.
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Kombirelee sai vahetatud teise kasutatud relee vastu, 5 eurot ja asi korras.
Starteri jama ka lõpuks korras, viga oli hoopis kiviaegses signalisatsioonis, mis küll võtmest välja lülitatud ja ei ole enam kasutuses, ent mingil põhjusel katkestas aeg-ajalt starteri ahelat.
Tõnu
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Mis võib sellist häält teha?
https://www.youtube.com/watch?v=tOKM200tBJ4
Tekkis eile ilma põhjuseta, klõbin kostab klapikambri kaane alt mootori esiotsast nii külma kui sooja mootoriga.
Võimalusel juba õhtul viin auto töökotta.
Tõnu
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas mahavõetud rihmaga hääl on?
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Kui oleks omal soe garaaž olemas, siis nokitseks hea meelega, praegusel juhul jään vastuse võlgu.
Tõnu
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Kas sellised ümmarguste otstega tagumised numbrituled sobivad W124-le?
http://www.starpartz.co.uk/products/w124...-lamp.html
Autol originaalis kandilised tuled:
Tõnu
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Kui augud klapivad, siis läheb.... Arvatavasti ka klapivad
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Pagasniku luuk on hakanud raskesti sulguma, kas luku juures annab midagi reguleerida ka või tuleb romulast uus lukk tuua? Luku õlitamine ei muutnud midagi. Google ka suurt midagi ei anna.
Tõnu
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(02-01-2014, 04:10 PM)MantaOwner Kirjutas: Pagasniku luuk on hakanud raskesti sulguma, kas luku juures annab midagi reguleerida ka või tuleb romulast uus lukk tuua? Luku õlitamine ei muutnud midagi. Google ka suurt midagi ei anna.
Tõnu
Ei lukustu/põrkab lahti? Või ei keera südamik?
|