Postitused: 12
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Tere,
Veidi võhiklik küsimus ehk, kuid loodan kergemale karistusele- nimelt on mulle silma jäänud oma praeguses asukohas üks veetlev MB W123 200D. Auto on päris aastast 1976, mis teeb selle masina küllaltki rariteetseks, kuid samas ka varuosade saamise ilmselt raskmaks. Kere on küllaltki talutavas seisukorras, juhiuks on ära käidud, siin-seal on ikka korrosiooni ka, aeg on oma töö teinud, kuid minu võhikusilmale küllaltki heas korras oma vanuse kohta. Läbisõit jääb 200 tuhande alla, praeguse omaniku käes on olnud viimased 10 aastat, tema kinnitab läbisõidu õigsust. On olnud peres n-ö varuauto, igapäevast sõitmist pole temaga olnud. Mootor on küllaltki heas korras, külmalt käivitub küll pisut kehvalt, pakun, et viga eelsüüteküünaldes, aga ei või kindlalt öelda. Omanik, kuuldes mu huvist vanade autode vastu pakkus seda soodsa hinnaga, kuna tal endal pole hetkel aega tegeleda vajalike iluraviprotseduuridega ja praeguse seisuga olen otsustanud maksku mis maksab tuleval suvel selle iluduse siit Eestisse viia. Tahtsin siiski küsida ka targemate inimeste nõu, kuidas tundub, kas oleks mõistlik ost? Lisan veel ka, et vanust on mul 22 ja naissoost olen ka veel kõigele lisaks.
Paar pilti ka asja illustreerimiseks:
Tervitades Belgiast,
Meren
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Loomulikult võta ühes - 123 pole kunagi liga palju. Valgeid eriti.
Kuluosade saadavus on veel mõnda aega hea. Plekke veel liigub, kuid mõistlikum on vajalikud lapid ruutmeetritahvlist teha.
Probleemiks võib saada plastosade saadavus: juurde neid ei tehta ja olemasolevaid jääb järjest vähemaks. Polstrid ja tihendid on nutune koht, kuid usin otsija leiab
Loe siit foorumist 123-omanike lugusid ja mõtiskle. Kas Sul on piisavalt suured ja karvased munad (soost sõltumata ), et tavapärasest erinevat autot tarbida.
Olematu mootorivõimsusega raske ja roostealti auto pruukimine on niikuinii kaheldava mõistlikkusega tegevus, kuid iseloomude sobivuse korral on rahulolu garanteeritud.
Kui vastav puue ikka olemas on...
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Julge pealehakkamine on juba pool võitu!
Varuosade saadavuse koha pealt ei ole üldse mõtet muret tunda, tegu on väga lihtsakoelise ning väga-väga lollikindla Mercedesega.
Võiks öelda, et lausa ühe lollikindlama/lihtsama kere/mootori/veermiku sümbioosiga.
Ja antud generatsioon, ehk siis Mercedes-Benz keretähisega W123, on täna ajas vaikselt väga väärtuslikuks muutuv auto.
Kindlasti on tegu ka investeeringuga tulevikku, kui olla suuteline seda origaalkonditsioonis nn hobbi auto tasandil hoidma.
Samas igapäeva liikuriks väga ökonoomne ning lihtne kulgemisvahend, mis pakub selle kõige juures omamoodi erilist naudinguhõngu.
Korraliku isendit mina isiklikult igapäevaseks sõitmiseks meie soolases kliimas kasutada ei raatsiks
PS. Väga hea on vahelduseks lugeda taas inimese kirja, kes teab, mis on õigekiri
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(30-11-2013, 01:49 PM)Meren Kirjutas: Tere,
Veidi võhiklik küsimus ehk, kuid loodan kergemale karistusele- nimelt on mulle silma jäänud oma praeguses asukohas üks veetlev MB W123 200D. Auto on päris aastast 1976,............................ Tahtsin siiski küsida ka targemate inimeste nõu, kuidas tundub, kas oleks mõistlik ost? Lisan veel ka, et vanust on mul 22 ja naissoost olen ka veel kõigele lisaks.
Tervitades Belgiast,
Meren
Igapäevasteks sõitudeks võrreldes tänapäevaste autodega on ta kindlasti ebamugav jne. Pühapäevasteks kulgemisteks väga hea.
Aga kui tundub, et ei ole ikka see pärsis see mida tahaks....ma olen nõus ära ostma...
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Oleme isaga pikka aega olnud huvitatud DIISEL W123-st kuid pole enam-vähem korras isendit möistliku summa eest leidnud. Ehk too kindlasti Eestisse ja küll ostja leiad kui endale ei peaks siiski meeldima
Postitused: 160
Teemad: 15
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Mmm..veidike aukartust tekitav.. naine, belgia ja 123.. tuleb eesti
Ei, aga miks mitte, ei ole nende varuosadega ka midagi keerulist. On oluliselt hullema tarnevõimalusega autosid, millele juppe pead tikutulega taga ajama, aga ikka leiad.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Postitused: 12
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Igapäevaseks sõitmiseks seda kasutada ei plaanigi, selle tarbeks on praegu olemas praktilisem masin. Selle pärast ei hakka seda ka talvel Eestisse tooma, et masin soola ei saaks. Vastasel juhul võin kevadel seda garaažist välja ajades ainult roostetolmu kokku pühkida. Ikka suvel, kui on mõnusam need kaks ja pool tuhat kilomeetrit vaikselt kodu poole kruiisida.
Omanik pakub kaasa ka mõningaid varuosi, nagu uksed, esituled, mõned tihendid ja iluliistud. Praegu leppisime kokku, et kui ta suveks seda ära müünud pole, võtan auto ära, sest ta ei tegele aktiivselt müügiga, vaid lihtsalt mõtles, et ehk oleks aeg see auto n-ö edasi anda kellelegi kes tahab tegeleda. Kasutab seda hea meelega edaspidigi varuautona, sest oldtimerit on siin riigis odavam pidada kui mingit keskklassi säästumasinat (automaks ja kindlustus on madalamad).
Ma ikka arvan, et mulle see auto sobib, olen sellega ka siin päris palju ringi sõitnud juba, tee peal on sujuv ja pehme, parklas on ainult rooliväänamine raskem, aga lõpuks harjub ära, et roolivõimu pole. Tööd temaga ju on ja mul on ka veel palju õppida, aga kusagilt peab alustama.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-11-2013, 01:49 PM)Meren Kirjutas: ...
Auto on päris aastast 1976, mis teeb selle masina küllaltki rariteetseks
...
Kas tootmise/esmaregistreerimise kuupäev on teada? Võimalikke huvilisi võib mitu olla...
Saad VIN üles riputada?
Postitused: 12
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Ei oska praegu esmaregistreerimise kuupäeva sulle öelda, VIN koodi ka mitte.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Noor 22 aastane neiu ja diisel W123 on huvitav kooslus
Minu arvates igapäevasõidukiks täna enam W123 paslik polegi, aga hobiautona täitsa omal kohal. Mulle on küll sümpaatsemad bensiinimootori ja automaatkastiga isendid, aga eks ta maitse asi ole. Kõige olulisem on, et kere oleks korras, selle roostetava kere korda tegemine on aeganõudev ja kulukas rahakotile. Muu peaks sel autol olema töökindel.
Ise oman hobiautona 9 aastat bensiinimootori ja atm kastiga W123 sedaani ja ülalpidamiskulud ei ole tõesti suured (sõidan aastas umbes 2000 km). Sõita on temaga teistmoodi tunne, kuid igapäevaliikuriks on mugavamaid autosid täna juba olemas.
Kui sa tunned autosse istudes, et tekkis õige tunne (mõni kasutab väljendit "klikkas"), siis osta auto ära ja too kodumaale.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Kui auto läbisõitu uskuda, siis on tegemist ju peaaegu uue autoga. Eriti MB mõistes, kus 1M läbisõidud ilma suurema remondita on täiesti tavalised. Ehk siis tehnikapool ja salong võiksid olla enam-vähem uueväärsed. Muidugi tuleb arvestada ajaga tekkinud kummidetailide, tihendite jms väsimisega.
Seega kõige suuremaks mureks peaks olema rooste, mida esmapilgul mõne koha peal ikka paistab (koopaääred). Lisaks tasub piiluda ka auto põhja alla, et pärast üllatusi ei oleks. Kuigi Eesti mõistes Belgias talve ei ole, ei tähenda see, et siin lund ei sajaks ja teedele soola ei puistataks (Vahemärkusena, et Belgias on pärast lumesadu teed paar nädalat valged. Mitte selle pärast, et lumi maha jääks, vaid soolast ). Ning niiskust on vihmasel talveperioodil vaat et veel rohkemgi kui Eestis. See mängib rolli just siis, kui autot väljas hoitakse.
Roolivõimuta auto puhul tasub meelde tuletada tolleaegseid sõiduvõtteid, siis ei tohiks probleeme tekkida. Maanteesõidul ei tohiks olulist vahet olla, kui just VAG grupi ülevõimendatud rooliga harjunud pole. Ja nt manööverdamisel tuleks rooli keerata ainult siis, kui auto liigub
|