Postitused: 59
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Palju saate sõita paagitäie kütusega, eelkätt mõeldud just w126 280se bensukad. Ise sain sõita 90l ~500km. Sellepärast küsingi on see normaalne, või on ikka võimalik saada paremaid tulemusi ja kui palju paremaid tulemusi ???
Tean et hakkate rääkima, kõik oleneb sõidustiilist, linnast ja maantee värgist. Ei harrasta just erilist gaasipõhja surumist. Palju on siis üldse reaalne maksimum kilomeetrid saada täispaagiga ???
Tänud kes teavad ja oskavad aidata
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
E 220 Diisel sõitis 65l paagiga üle 700 linnas. Ei viitsinudki eriti arvutada ega maks. ls välja venitada, kulu oli selleks liiga väike.
...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Vilumaa Kirjutas:Palju saate sõita paagitäie kütusega, eelkätt mõeldud just w126 280se bensukad. Ise sain sõita 90l ~500km. Sellepärast küsingi on see normaalne, või on ikka võimalik saada paremaid tulemusi ja kui palju paremaid tulemusi ???
Tean et hakkate rääkima, kõik oleneb sõidustiilist, linnast ja maantee värgist. Ei harrasta just erilist gaasipõhja surumist. Palju on siis üldse reaalne maksimum kilomeetrid saada täispaagiga ???
Tänud kes teavad ja oskavad aidata
see on ikka ju krdima vähe... paagis auku pole? :evil: mul on tunne et sul juhtrõhuregulaator otsad andnud. siis võib küll 18L/100km saada. panid kõrini täis ja sõitsid täiesti kuivaks?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
No vaevalt just juhtrõhu regullaator asja muudab - kui see peetis on, siis teeb kõike muud, kui kütusekulu. Mul sama jama, et paagitäiega 500 KM.
Vahetasin jubina ära, kyttekulu ikka sama, ehkki uus jubin ka kalab, sest külmalt käivitades ei taha töötada - gaasi andes sureb välja. Jõulude ajal proovin kolmandat juppi peale panna.
Kui aga juhtrõhu regullaatror läbi on, siis mõjutab see käivitust erinevail temperatuuridel, mootori tööd külmalt jne jne.
Kütusekulule ta vaevalt mõjub ja kui mõjubki, siis sel juhul, kui ka muud anomaaliad sellega seotud on
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kodanik "TNX"'le(tal oli 280SE M110) sai sebitud 3 erinevat ja 1 toimis, külmast peale käima ei läind(pika käiamise peale ikka läks) ja kütusekulu oli mingi 20'ne kanti! pärast vahetust kõik ok.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Indrek Kirjutas:No vaevalt just juhtrõhu regullaator asja muudab - kui see peetis on, siis teeb kõike muud, kui kütusekulu. Mul sama jama, et paagitäiega 500 KM.
No peetis juhtrõhuregulaator teeb just metsiku kütusekulu. Plus veel muidugi see, et külmast käima ei lähe, nagu marek mainis.
Üldiselt 126.022 võiks minu kogemuste järgi täis paagiga (st paak tilgatumaks) sõita ikka 700 kilti ära.
Kisu oma regulaator maha, asub mootori ploki vasakul pool taga, umbes roolikarbi juures, ja mõõta üle kas mähis on terve (kaks otsa pistikus) mähise takistus peab miski 20 oomi olema.
BTW miks kurdai pärst peab uue postituse tegemiel nende emoktionide laadimine nii kuradi faking kauaaega võtma ???? Ma ei tee ju ometi postitust seepärast, et emtioone kasutada, teen selleks et on ytlemine ära öelda, miks ma pen siis nende tõmblevate idiootsuste taga nii kaua ootama ? Kas neid personaalselt välja lylitada ei anna ?
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
22-12-2005, 08:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2005, 08:47 AM ja muutjaks oli jaaniuss.)
Mina ei saa üldse sellel võistlusel osaleda sest 600 pool paaki on tehtud suusakotiks - aga enam vähem bensujaamast bensujaamani- metsa vahel pole veel kunagi tankinud.:biggrin:
Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
22-12-2005, 01:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2005, 01:12 PM ja muutjaks oli Rando.)
Kusjuures mul ka 280se ja ka 500km, 90L kuskil.Aga noh mul oli ju mootor ka hõre, täna saan remondist kätte, eks siis näis kas on kütusekulu langenud.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Rando Kirjutas:Kusjuures mul ka 280se ja ka 500km, 90L kuskil.Aga noh mul oli ju mootor ka hõre, täna saan remondist kätte, eks siis näis kas on kütusekulu langenud.
Sorry OT,kas kunni vana auto? Avatarilt tundub küll sedamoodi.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
22-12-2005, 05:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2005, 05:24 PM ja muutjaks oli Rando.)
Karl Kirjutas:Rando Kirjutas:Kusjuures mul ka 280se ja ka 500km, 90L kuskil.Aga noh mul oli ju mootor ka hõre, täna saan remondist kätte, eks siis näis kas on kütusekulu langenud.
Sorry OT,kas kunni vana auto? Avatarilt tundub küll sedamoodi. Ei ole, vähemalt minu arust küll mitte.Ostsin ta aasta tagasi.
Postitused: 59
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Selge, üritan selle juhtrõhuregulaatori mähise ära mõõta aga käima läheb auto küll väga hästi külmaga.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
22-12-2005, 06:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2005, 06:45 PM ja muutjaks oli ralak.)
Vilumaa Kirjutas:Palju saate sõita paagitäie kütusega, eelkätt mõeldud just w126 280se bensukad. Ise sain sõita 90l ~500km. Sellepärast küsingi on see normaalne, või on ikka võimalik saada paremaid tulemusi ja kui palju paremaid tulemusi ???
Tean et hakkate rääkima, kõik oleneb sõidustiilist, linnast ja maantee värgist. Ei harrasta just erilist gaasipõhja surumist. Palju on siis üldse reaalne maksimum kilomeetrid saada täispaagiga ???
Tänud kes teavad ja oskavad aidata
Niisis, minu naabrimehel oli 2,8_SE Mercedes-Benz välja lastud aastal 1983. Korralik aparaat, mootor nurrus väga ilusti ühtlaselt, käivitamisega probleeme polnud ning õli ei manustanud samuti. Aga küttekulu...konkreetselt 20L sajale ja rohkemgi, masendav, iga päev tankis nagu õnnetu, kuna sõitmist hulga. Lõpuks viskas koblaka ette ning vahetas mootori diisli vastu välja ning müüs maha 1500 krooniga. Ostja oli liigsest kulust samuti informeeritud, mõõtis surved silindrites ära - korras, lammutas mootori ka pulkadeks - seest nagu tutikas, vahetas veel kõiksugu pihusteid ja jullasid ning saavutas lõpuks a la 15L 100km-le.
Lõpuks tegid vennad järelduse, et eks see olegi lagi "norm" mis sellest mootorist välja pigistab, sry aga arvame siiani et Mercedes-Benz üks õnnetumaid leiutisi on 2,8 illy: ...tegu oli loomulikult ka automaticuga.
setud sõitsid seciga
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
no minu kunagine 280SE('83a ja oli ta mul 90ndate lõpus.) võttis 13-14 keskmiselt ja olen ikka keskmisest raskest jalast raskmaga. :evil:
mnt.'l sai vabalt alla 10 hakkama kui kuni 100km/h sõitsin, kui kiirus kasvas, siis kasvas TÄPSELT sama moodi ka kütusekulu, a'la 120km/h - 12L/100, 140km/h - 14L/100km jne. 220 jooksis spido järgi välja.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Samuti ei olnud lood kõige hullemad 2,8-ga, talvel oli 15 mudu ikka alla selle.... Kui mudugi võrrelda kasvõi 3,8 v8 siis jah, üsna mõttetuks võib seda r6 pidada....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Rolz Kirjutas:Samuti ei olnud lood kõige hullemad 2,8-ga, talvel oli 15 mudu ikka alla selle.... Kui mudugi võrrelda kasvõi 3,8 v8 siis jah, üsna mõttetuks võib seda r6 pidada....
No eks 380 ole ka omajagu probleeme. Nagu hetkel minu omal - Co ja muud gaasid paigas, aga kyttekulu ikka pea 20 ja rohkem. Mine sa võta, kus viga on.
Tundub, et mersudega ongi nii, et kui mootor hakkabki kalama, siis viga jube jube raske avastada
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Pane endale ükskord terve juhtrõhuregulaator peale ja juhtmed ka uued ja su probleemid on lännud.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Rolz Kirjutas:Pane endale ükskord terve juhtrõhuregulaator peale .....
ilgelt palju on neid muidugi valida . . . kõik muidkui pakuvad neid jubinaid :bash:
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Truck Kirjutas:Rolz Kirjutas:Pane endale ükskord terve juhtrõhuregulaator peale .....
ilgelt palju on neid muidugi valida . . . kõik muidkui pakuvad neid jubinaid :bash:
LAupäeval proovin järgmist
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 444
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Indrek Kirjutas:Truck Kirjutas:Rolz Kirjutas:Pane endale ükskord terve juhtrõhuregulaator peale .....
ilgelt palju on neid muidugi valida . . . kõik muidkui pakuvad neid jubinaid :bash:
LAupäeval proovin järgmist
Ei ole midagi indrek, tuleb see ka traktoriks teha:bigsmile: ja küttekülu ei ületa 10L/100.le piiri:hump:
Postitused: 59
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Asi praeguseks siis nii et auto käima ei lähe, kuna aku oli nõrk ja natukene sain käijatud ja kooles üldse ära. Ennist küll ütlesin et läheb ilusti tööle aga kuni senimaani, ja nüüd kaput!
Üritasin seda regulaatorit otsida aga lol nagu ma olen, seda üles ei leidnud:help:
Kas kellelgi mingit pilti selle kohta pole ???
|