Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
oskab keegi öelda mis viga võib olla ? , mootoris on klõbin sees , kui sõidad väikestel pööretel ei ole nii suur klõbin aga kui sõidad 90km/h on klõbin suurem ,õli on normi peal .
äkki keegi oskab aidata.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Kas tühikäigul käies mingi aja möödudes tuleb ka klõbin?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
kohe kui tööle paned tuleb sisse.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mootori aeg vaikselt ümber saanud vist. Mis see õlisurve sul ka näitab?
Naftapress.
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
kui gaasi annad 3 aga koha peal 1 .
Postitused: 72
Teemad: 21
Liitus: May 2008
Maine:
0
Mul oli sama lugu 2.3 mootoril. Mitte klõbin, aga pigem nagu pidev stopperi tiksumine, mootori pööretega täpselt samas taktis. Lasin Imre juures hüdrotõukurid ära vahetada, peale seda polnud enam mingit klõbinat.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Noo aga vaata mis õlirõhk tal on. Seal pole enam vast midagi imestada, et kolksub.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 72
Teemad: 21
Liitus: May 2008
Maine:
0
08-11-2013, 05:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2013, 05:21 PM ja muutjaks oli Atman67.)
Kui õlipuudusest kepsu saaled maas ja kolisevad, siis on selline massiivsem kolin, kui hüdrotõukurid siis kerge sirin. Õlirõhk kipub tühikäigul alla minema ka siis kui poolsünt 10W40 õli asemel kasutada täis-sünt 5W30, mis on palju vedelam, väiksema viskoossusega. Kui mootor külm, siis alguses näitab täis-sündiga tühikäigul õlirõhku 2.7..3, aga sooja mootoriga võib näidata umbes 2.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Seltsimehed, ma ütleks oma aastakümnete pikkuse igasugurondikogemuse põhjal, et 1.0 õlirõhk tühikäigul on täiesti ok veel ja ei midagi hullu ning sellest ei saa kolina kohta midagi järeldada.
Saalekolks võib tulla sisse ka täitsa korraliku õlirõhu puhul ja samas sõidavad need mootorid ka siis enamasti vaikselt kui tühikäigul mingit õlirõhku peaaegu polegi. Saalekolksu olen bensiinimootoriga M103 mootoril kuulnud üldiselt hästi madalal pöördel järsku natuke korraks gaasi andes.
Ühtlaselt sõites mingi kolin on sageli ikka midagi ägedamat - näiteks tõukurid, veninud kett ja kulunud pingutustallad või midagi veel huvitavamat (nt 95 oktaanarvuga bensiini asemel 92-ga sõites ja kapoti alt seadistamata võivad klapid kolisema hakata jne).
Igal juhul tähendab kolin remonti ja peaaegu ühelgi juhul pole sellise vana mootori lahti võtmisel üliodavalt pääsemise lootust, sest ta on nagunii igalt poolt kulunud.
Edu autoga maadlemisel.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
sain juba vea teada , võtsin kambrikaane maha ja seal oli näha et kolmandas kambris oli valed poldid sisse keeratud ja üks polt pooleks läinud , ja keermed tuksi keeeratud , reedel saab näha äkki saab uued keermed sisse teha ,ehk ei pea uut plokikaant ostma , aga tänan vastuste eest .