Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
08-09-2013, 10:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2013, 10:37 PM ja muutjaks oli stern100.)
Tere!
Autoks MB c220 diisel, 70kw, automaat, 1996.
Kuna olen omanud nimetatud mersut lühikest aega, ei ole Mercedes-Benz eluga ka väga kursis. Vabandan kui võhiklikud küsimused, kuid siit nat tulevad:
Kas maanteekiirusel, 90km / h ongi automaatkastiga normaalne pööre 2600-2700 kanti?
Samuti pilt kui gps järgi kiirus umbes 113.
Tundub kuida jõle suur pööre diisli kohta...oskab keegi nõu anda või peabki asi nii olema? Või on võimalik näiteks tagareduktor vähe parema ülekande vastu vahetada? Ei tea mis ülekande arv hetkel on ja mida äkki kuskilt saada?
Teiseks, linnas küttekulu 9 liitri kanti ikka, maanteel (ostes öeldi et maanteel 5) ikka 7 võtab vist ära. All 16 tollised ja mitte väga madalad rehvid, ei tule täpne mõõt hetkel meelde. On see mõistlik kulu?
Kolmandaks, mis õli soovitate mootorisse panna? Poolsünt, täissünt?
Hetkel rohkem meelde ei tulegi. Muidu nagu ikka, natuke roostetab, aga käima läheb iga kell silmapilk. Tänud kui keegi võtab viitsimist aidata ning vastata.
EDIT: kas kickdowni tehes ei peagi käiku alla vahetama ega piirajasse laskma mootorit? naljakas küsimus kuid nii ta teeb.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
09-09-2013, 09:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2013, 09:02 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(08-09-2013, 10:29 PM)stern100 Kirjutas: Autoks MB c220 diisel, 70kw, automaat, 1996.
Kas maanteekiirusel, 90km / h ongi automaatkastiga normaalne pööre 2600-2700 kanti?
Teiseks, linnas küttekulu 9 liitri kanti ikka, maanteel (ostes öeldi et maanteel 5) ikka 7 võtab vist ära. All 16 tollised ja mitte väga madalad rehvid, ei tule täpne mõõt hetkel meelde. On see mõistlik kulu?
Kolmandaks, mis õli soovitate mootorisse panna? Poolsünt, täissünt?
EDIT: kas kickdowni tehes ei peagi käiku alla vahetama ega piirajasse laskma mootorit? naljakas küsimus kuid nii ta teeb.
4-käigulise kasti korral ongi pöörded üleval.
Kütusekulu sõltub juhist enam, kui autost.
See mootor ei ole õlile kuigi tundlik. Peaasi, et õli oleks. Parem oleks muidugi kvaliteetsem (mis reeglina on ka sünteetilist päritolu).
KD puhul peab ikka lõpuni kerima. Käigu vahetab veidi enne piirajat ära. Lüliti ikka toimib?
Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
09-09-2013, 09:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2013, 09:21 AM ja muutjaks oli stern100.)
Ei oska öelda kas toimib. Kus too üldse asub ja kas mingil lihtmeetodil kontrollida ka saab seda?
4-käiguline kast tõesti, aga kas diffrit ei anna parema, kiirema vastu vahetada?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-09-2013, 09:17 AM)stern100 Kirjutas: Ei oska öelda kas toimib. Kus too üldse asub ja kas mingil lihtmeetodil kontrollida ka saab seda?
4-käiguline kast tõesti, aga kas diffrit ei anna parema, kiirema vastu vahetada?
Lüliti on gaasipedaali all. Kusagil võiks olla ka pistik, millest saab kontaktide sulgumist tuvastada. Kas pedaali lõpuni vajutades klõps käib?
Difrit saab vahetada, kuid siis kannatab dünaamika ja võivad tekkida ekstsessid kiiruse tajumisega (ka ABSi jms elektroonikaga). Samas on sobiva difri leidmine oluliselt keerukam protsess, kui KDlüliti defekteerimine
Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
(09-09-2013, 09:42 AM)v6sa Kirjutas: (09-09-2013, 09:17 AM)stern100 Kirjutas: Ei oska öelda kas toimib. Kus too üldse asub ja kas mingil lihtmeetodil kontrollida ka saab seda?
4-käiguline kast tõesti, aga kas diffrit ei anna parema, kiirema vastu vahetada?
Lüliti on gaasipedaali all. Kusagil võiks olla ka pistik, millest saab kontaktide sulgumist tuvastada. Kas pedaali lõpuni vajutades klõps käib?
Difrit saab vahetada, kuid siis kannatab dünaamika ja võivad tekkida ekstsessid kiiruse tajumisega (ka ABSi jms elektroonikaga). Samas on sobiva difri leidmine oluliselt keerukam protsess, kui KDlüliti defekteerimine
Klõps käib, eks siis pean lüliti maha kiskuma ja kontrollima. Differ just sp, et ühel tuttaval on samal mersul mingi teine diffu all ja pööre maanteel madalam. Saaks küttekulu veel alla. Aga tänud!
Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
Veel paar küsimust:
Nimelt autol all siis neljakäiguline automaatkast...külmast peast vahetab käike natuke järsult. Aga küsimus just see, kas sinna võib kollase õli asemele panna tavalise punase ATF õli ka? Peaks seda minema sinna miski 5.5 või 6.6 liitrit, ei saanudki täpselt aru...ja samuti vahetaks käigukastiõli filtri ära siis. Aga kas mersul käib täitmine/ õli lisamine mõõtevardast?
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Antud pillil peaks ikka 5-ne kast olema. Enda oma puhul on 90 km/h natsa üle 2000 pöörde. Tundub, et sinu autol on 4ne kast vahele sutsatud .... või on miskit muud viga ....
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(16-10-2013, 08:56 PM)stern100 Kirjutas: Veel paar küsimust:
Nimelt autol all siis neljakäiguline automaatkast...külmast peast vahetab käike natuke järsult. Aga küsimus just see, kas sinna võib kollase õli asemele panna tavalise punase ATF õli ka? Peaks seda minema sinna miski 5.5 või 6.6 liitrit, ei saanudki täpselt aru...ja samuti vahetaks käigukastiõli filtri ära siis. Aga kas mersul käib täitmine/ õli lisamine mõõtevardast?
"Punane ATF " on liig üldine. Enne ise vahetama asumist loe läbi R129 postitused käigukasti teemal, saad paljudele oma küsimustele vastused kätte.
Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
(16-10-2013, 10:09 PM)apsik Kirjutas: Antud pillil peaks ikka 5-ne kast olema. Enda oma puhul on 90 km/h natsa üle 2000 pöörde. Tundub, et sinu autol on 4ne kast vahele sutsatud .... või on miskit muud viga ....
Milline markeering peaks 5-käigulisel olema? Eks ronin siis nv auto alla ja uurin.
Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
Jälle jama...Täna sõites. Üks hetk üle 3 tuhande pöörde mootor lihtsalt ei läind tee mis sa teed. Isegi koha peal oli ala 3500 pööret maks ja mootoris kena lagin sees. Korra süüde välja, uuesti käima, käis vaikselt ja piirajasse kui vaja. Siis sõitma, sõidu pealt sureb diiselmootor plaksti välja...süüde välja. natuke pikem käiamine ja jälle sõitis nagu muiste. Siis natukese aja pärast ei lähe üle 4 tuhande, siis üle 3500 pöörde. Jõudu seda samust enam ei ole ning vahepeal sureb jälle sootuks välja...gaasi andes imelik lagin. Ja endiselt pikk käiamine. Eks vaatan mis homme külmast peast teeb...aga oskate arvata mis võiks vead olla? Kõrgsurvepump või pihustid, sootuks midagi muud? Kuidas kontrollida?
Ette tänades, Stern
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-10-2013, 12:46 AM)stern100 Kirjutas: ...
Kuidas kontrollida?
Sul on elektriauto. Marss juhtme otsa - küll asjatundjad juba uurivad, mille üle auto kurdab.
Avariisse see auto enda kaitsmiseks Sinu eest läheb...
Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
(18-10-2013, 08:14 AM)v6sa Kirjutas: (18-10-2013, 12:46 AM)stern100 Kirjutas: ...
Kuidas kontrollida?
Sul on elektriauto. Marss juhtme otsa - küll asjatundjad juba uurivad, mille üle auto kurdab.
Avariisse see auto enda kaitsmiseks Sinu eest läheb...
Tudeng, kellel niigi näpud põhjas ei taha kuskile juhtme otsa minna autoga....võtavad viimasegi varanatukese ära. Täna oli külmkäivitusega raskusi, kuid hiljem töötas nagu kellavärk, 100km jutti.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-10-2013, 10:27 AM)stern100 Kirjutas: Tudeng, kellel niigi näpud põhjas ei taha kuskile juhtme otsa minna autoga....võtavad viimasegi varanatukese ära. Täna oli külmkäivitusega raskusi, kuid hiljem töötas nagu kellavärk, 100km jutti.
Tudeng, kel näpud põhjas, sõidab Škoda või äärmisel juhul Corollaga. Vana MB on piiratud eelarve puhul vene rulett.
Samas, elu saab huvitav olema. Lihtsalt munad peavad olema suured ja karvased, soovitavalt roostevabad.
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(18-10-2013, 10:50 AM)v6sa Kirjutas: (18-10-2013, 10:27 AM)stern100 Kirjutas: Tudeng, kellel niigi näpud põhjas ei taha kuskile juhtme otsa minna autoga....võtavad viimasegi varanatukese ära. Täna oli külmkäivitusega raskusi, kuid hiljem töötas nagu kellavärk, 100km jutti.
Tudeng, kel näpud põhjas, sõidab Škoda või äärmisel juhul Corollaga. Vana MB on piiratud eelarve puhul vene rulett.
Samas, elu saab huvitav olema. Lihtsalt munad peavad olema suured ja karvased, soovitavalt roostevabad.
Tudeng OLEKS võinud 10 minutit veeta foorumites ringi enne kui selle ühe kõige si**ma mootori otsa komistas .... Märksõnadeks Lucas Epic värdjas-kütte-pump.... Soovitan selle auto KOHE maha myya. Kas või 300 euri hävides .... Sest tundub mulle, et nüüd alles hakkab RAHA MINEMA ...
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
Tere!
Jälle paar küsimust tekkinud. Vanu asju enam vaadata pole vaja, nüüd uued mured
Üks vahe sai jäärada lõbu pärast sõidetud. Noh mis sa selle 2.2 automaadiga ikka teed. Sund teine ja 4-5 tuhat pööret siis jõudis minna. Paar korda laksis avariireziimi mootori. Küttenälga jäi nagu. Ja nüüd see rohkem välja löönud. Kui auto käib, kas filtri voolikutes peabki diisel õhuga pooleks või koos mullidega liikuma? Vist mitte? Võtsin sis küttefiltri maha ka ja mis ma näen, 1cm loksus filtri põhjas kütust. Kas on võimalik et tõmbab kuskilt õhku sisse ja siis jääb küttenälga? Kui just vahepeal rohkem pöördeid anda siis sureb välja, rahulikult kuni 3000 pöördeni pole viga midagi. Aga just need õhumullid häirivad, et jääb nälga. Arvamusi, mida peale pumba vaadata?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Filtrite vahetus, O-rõngad filtri-pumba-etteandepumba jne vahel ja soojusvaheti plokikaane küljes on ebatihe (silberis oli vist 120€).
Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
Kas kuskilt leiaks ka remondimanuaali?
Kas sain õigesti aru et sellel mersul ei olegi paagisisest pumpa? Jälgisin trassi ning kapoti all ainult tagasivooluklapp, siis veel mingi totsik kuhu küte tuleb ning edasi läheb filtrisse. See on juba läbipaistev voolik ning seal õhumulle näha. Seega õhk peab tulema kuskilt enne pumpa. Kas seal mingi vaakumsüsteem või kuidas neid asju nimetatakse? Vabandan võhiklikkust juba ette ära, kuid oleks tänulik kui keegi teeks täpsed asjade nimed ja toimimise selgeks.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Ennem etteandepumpa ongi alarõnk, ennem etteandepumpa on ka see sama soojusvaheti (asub plokikaane küljes). Pildid ja muu soga annab GOOGLE -> OM604, tuula väljamaa foorumeid. Infoks et OM604, 5 ja 6 N/A omavad kõik sisuliselt sama kütusetrassi.
Näiteks: GOOGLE otsingusse om604 heat exchanger ja...
http://www.peachparts.com/shopforum/dies...anger.html
Postitused: 94
Teemad: 30
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
Küttefilter koos o-rõngastega vahetatud, samuti filtri voolikud koos o-rõngastega. Ikka võtab õhku vahele. Järgmisena proovin siis vast seda soojusvahetit nagu soovitati, kas seal piisaks ainult o-rõngaste vahetusest, kui on üldse sellised asjad, või kogu julla välja vahetada?
Miskipärast ei lase otse linkida, aga video on ka
http://www.youtube.com/watch?v=HNAvxsPbv...e=youtu.be
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Soojusvaheti lekke korral O-rõngaste vahetusest kasu pole, see tuleb tervenisti uuega asendada või vahelt ära võtta. Mina võtsin vahelt ära, pole talvel probleeme olnud (OM606 N/A)
|