Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
15-10-2013, 12:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2013, 12:05 AM ja muutjaks oli v2li93.)
Tere!
Tunneksin huvi kas on võimalik KE-Jetronicut asendada muu A/F mikseriga ning kas keegi on veel seda mõttesse võtnud? Tahaks näha rohkem arutlust. KE-ga sõidaks küll edasi kui see nii kapriisne poleks, varemalt toimis hästi aga nüüdseks on midagi väga hukkas, küttekogus on ikka üsnagi suur mis ta silindrisse kallab.
PS: Kas kellelgi juhtub ka infot olema selle kohta mis koguseid ta originaalis silindrisse kallab? Mootoriks KE juhtimisega 87.a 201-l 2.3l 97 kW.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Fantaasias, oskustes ja rahakotis kinni.
Erinevaid programeeritavaid EFS´si ju olemas vems, megasquirt.
Keegi siin aretas kunagi M103le karbussi ka peale.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
On võimalik.
Progeajusid on lademes, vali vaid sobiv välja. Paraku kipub olema nii, et kogukulu süsteemi töölesaamiseni on siiki originaalsüsteemi remondiga samaväärne. Ainult selle vahega, et mehhaaniline pritse on nõus ka ajuta töötama, EFI kindlasti mitte.
Või tee tagasiarendus ja paigalda karburaator. Mõni sihuke otsevooluämber, kus midagi reguleerida ka ei oleks - hea ja lihtne.
KE-Jet kallab mootorisse täpselt sama palju kütust, kui kõik teised süsteemid. Arvuta aga ise: 1 kg bensiini vajab põlemiseks 14,7 kg õhku.
Tuksis süsteem (olgu selleks kirutud KE-Jet või lihtkarburaator) ujutab või näljutab vastavalt leidlikkusele
Kui loodad siit leida mõnda maakeelset juhendit, kuidas asja teha, siis paraku pettud - ei ole edulugusid peale üksikute erandite.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Võin sulle 20 eest uue pritse müüa.
Naftapress.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
15-10-2013, 12:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2013, 12:22 PM ja muutjaks oli v2li93.)
Tänan vastuste eest, sellises vormis nagu ma ootasin. Teema kustutamisele!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(15-10-2013, 12:21 PM)v2li93 Kirjutas: Tänan vastuste eest, sellises vormis nagu ma ootasin. Teema kustutamisele!
Ää kiirusta midagi, umbes poole aasta pärast tuleb järgmine küsija.
Ning oma arendusest tee ikka teema ka - kust mujalt need maakeelsed teadmised ikla peaks tulema.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ja jah kui ikka midagi vinget leiutad siis pane kirja teistel ka hea vaadata või järgi teha.
Naftapress.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Hmm, eks see üks katsetamise küsimus oleks, mõttes käis korra proovida jaapanlase või mõne muu tootja karpalahendust. Pole veel välja mõelnud, et kuidas seda teostada. Niru oleks masin aiaäärde seisma ka jätta vedelema...
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(16-10-2013, 10:41 PM)v2li93 Kirjutas: Hmm, eks see üks katsetamise küsimus oleks, mõttes käis korra proovida jaapanlase või mõne muu tootja karpalahendust. Pole veel välja mõelnud, et kuidas seda teostada. Niru oleks masin aiaäärde seisma ka jätta vedelema...
Sebi sinna mingid vanema mootorratta karpad, 4tk.
Näit. suzu dr 650 omad, peaksid suht kilo hinnaga olema. EFIga v6rreldavat tulemust ei saa aga endal huvitav vähemalt
having trouble having fun...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Asenduskarpa peaks olem suuteline toitma 600kuubikulist silindrit. Ehk väiksema otsa rataste karpad jäävad lahjaks.
Miskise 2,2 bensuka oma võid ju proovida - huvitav saab kindlasti olema.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Nalja saab vähemasti... Ning ideede laviin las jätkuda, mida rohkem seda uhkem.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Neli KTM 525 karpat toidaks kindlasti ära kui neid sünkroonis käima saaks panna. Küttekulu oleks vast ulme ja maksma läheks ka palju. Kõige mõistlikum parem oleks arvatavasti progre aju ja EFI siiski.
Naftapress.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
No kui tegemist oleks korras mootoriga millel on kap.rem läbitud ning plaan veel sitaks kilomeetreid läbida, tuleks kindlasti ilma pikema jututa EFI peale koos programeeritava ECM-iga, kuna selline finants puudub ning ei näe ka mõtet enam asendada millegagi, siis jääb see KE sinna peale edasi oma originaalolekus, ilmselgelt tuleb uuesti selle remont ette võtta kuna masin on vaja tööle saada.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Rahaliselt oleks kindlasti kõige odavam see ke-jet romulajuppidega remontida, võib juhtuda, et saad korda ka. Oled üldse kindlaks teinud, mis täpselt viga sellel? Vb polegi midagi ülemäära hullu.
MS või VEMS muidugi oleks kõige parem, karpadega pole vast mõtet jukerdada, eriti kui suur küttekulu muret teeb.
Kasutatud MS1 r4'le võid saada juba 100e eest, kui teha säästukas ja jätta jagajaga süsteem siis ei usu, et see ülemõistuse kallis tuleks.
Teise auto EFI oleks ka võimalus, aga siis vast pead ise suuremat sorti aretaja olema, kuidas näiteks pöörete lugemine jonksu saada, uut latti ja pihusteid ikkagi vaja, vana juhtmestik uuega ühendada jne, tulemus võib olla suhteliselt kaheldav. Ei usu, et progetav EFI tuleks märgatavalt kallim.
Turbo
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Minu arvamus: Kõigepealt tuleb endale selgeks teha, mis selle autoga edasi saab. Mis on ta otstarve.
Kui vastus küsimusele on midagi säärast, et auto jääb pikemas plaanis endale ja selliselt, et autot saab ka normaalselt kasutada, siis on mõistlik jätkata, kui ei, siis maha müüa või vanametalli viia, sest seistes pole autost kasu.
Kordategemine pole odav ja tegemine võtab aega(aeg on teatavasti ka midagi väärt).
Kui auto maksab 1k eurot ja korralik EFI tutikate juppidega 1.5k eurot, siis tekkib küsimus, kas selline tegemine ära tasub. Kindlasti ei tasu, vähemalt materiaalselt. Emotsiooni on muidugi raskem hinnata materiaalselt.
Ise käsin oma kutsikaga sama tee läbi. 1k eurone auto läks maksma tsipa rohkem. Turuhind on tal kerkind vb 2k peale ja asjatundja ehk maksakski nii palju.
Aga ma teadsin, et mul on plaanis autot pikemalt kasutada. Muidu oleks võind lihtsalt mingi uuema ja uhkema auto osta.
Aga mind paraku aastaarv ega läbisõit nii väga ei koti, seepärast pole ka häbi sõita vana ent korras autoga.
Aga odav ta pole. St korda tegemine.
Mina valisin EFI tee, ajuks VEMS. Toimib hästi - läheb võtmest käima ja puha.
|