Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W203 C270 CDI Coolant Visit Workshop
#1
Tere,

Armatuuris ilutseb viga Coolant Visit Workshop, auto on avariireziimis ja üle 3000 pöörde ei lähe, samuti on radika vent koguaeg täiel võimsusel järel kuigi mootori temp on normis, isegi siis undab kui auto on öö otsa seisnud ja süüte sisse keerad. Diagnostika näitas õhulugeja viga, sai proovitud teisi õhulugejaid aga ikka sama jama. On kellelgi kogemusi sellise veaga? Auto aastaks on 2001a.
Vasta
#2
Kas jahutusvedelikku on piisavalt?

Auto arvates ei ole... Ning elektriauto ei usu mitte omanikku (kelle eest end avariirežiimiga kaitseb) vaid andureid ja tabeleid.Ninja
Vasta
#3
(15-10-2013, 08:57 AM)v6sa Kirjutas: Kas jahutusvedelikku on piisavalt?

Auto arvates ei ole... Ning elektriauto ei usu mitte omanikku (kelle eest end avariirežiimiga kaitseb) vaid andureid ja tabeleid.Ninja

Jah, jahutusvedelikku on piisavalt, minuarvates andis vähese jahutusvedeliku puhul vähe teise veateate üldse, mingi radikamärgiga, praegu tahaks nagu öelda, et mootor on kuum! Loogiliselt võttes peaks olema siis jahutusvedeliku temperatuuri andur?
Vasta
#4
(15-10-2013, 09:28 AM)raksike Kirjutas:
(15-10-2013, 08:57 AM)v6sa Kirjutas: Kas jahutusvedelikku on piisavalt?

Auto arvates ei ole... Ning elektriauto ei usu mitte omanikku (kelle eest end avariirežiimiga kaitseb) vaid andureid ja tabeleid.Ninja

Jah, jahutusvedelikku on piisavalt, minuarvates andis vähese jahutusvedeliku puhul vähe teise veateate üldse, mingi radikamärgiga, praegu tahaks nagu öelda, et mootor on kuum! Loogiliselt võttes peaks olema siis jahutusvedeliku temperatuuri andur?

Kui jahutusvedeliku temp anduri pistik on lahti (või juhe katki), siis ongi vent täisvõimsusel. kas näidik töötab?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#5
Tempi näitab.
Vasta
#6
Mõnel autol on samas kestas 2 andurit, üks näidiku, teine ecu jaoks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Kas see on normaalne, et auto on sellise probleemiga nn. avarii reziimis? Googeldades leidus ka seda vendi jama aga avarii reziimi kohta ei rääkinud keegi midagi.
Vasta
#8
(15-10-2013, 07:53 PM)raksike Kirjutas: Kas see on normaalne, et auto on sellise probleemiga nn. avarii reziimis? Googeldades leidus ka seda vendi jama aga avarii reziimi kohta ei rääkinud keegi midagi.

otseloomulikult ... sellele autol on enesekaitsekroll ... lollid ei saa lasta mootorit kokku ....
mullendas avarii reziimi isegi gaasipeadaali anduri veaga
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
Vasta
#9
(15-10-2013, 09:06 PM)Kupskin Kirjutas:
(15-10-2013, 07:53 PM)raksike Kirjutas: Kas see on normaalne, et auto on sellise probleemiga nn. avarii reziimis? Googeldades leidus ka seda vendi jama aga avarii reziimi kohta ei rääkinud keegi midagi.

otseloomulikult ... sellele autol on enesekaitsekroll ... lollid ei saa lasta mootorit kokku ....
mullendas avarii reziimi isegi gaasipeadaali anduri veaga

ISEGI, see oleks väga jama, kui sellise veaga avariise ei läheks(juhtuks nagu toyotadega). Aga nt. kui tekib mingi elektrilise roolilukuga seotud viga, siis sureb üldse välja, kasvõi sõidu ajal.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#10
Nüüd täna ilmes VEEL üks viga, nimelt ilutseb nüüd armatuuris viga UNDERVOLTAGE CONSUMER DEFECTIVE! Aku on mingi pool aastat vana. Kas keegi oskab soovitada Tartumaal kedagi kelle juurde see õnnetusehunnik remonti viia?
Vasta
#11
Nüüd on asi ikka päris hull, lisaks eelmistele vigadele lisandusid nüüd ESP NOT AVAILABLE vms. ja BATTERY ALTERNATOR VISIT WORKSHOP, vent käib nüüd nii, et läheb käima, jääb seisma jne. Samuti hakkasid armatuuris taustavalgused vilkuma. Tundub, et tegu on mingi suurema jamaga, ootan nüüd kas äkki keegi oskab pädevat töökoda\inimest soovitada kes on selliste probleemidega tegelenud.
Vasta
#12
Pinge kõikumine, põhjustab kõiki neid probleeme, genekas läbi! Kui genekas piisavalt voolu enam ei tooda ja aku tühjaks saab, siis lülituvad nii ESP, ABS välja.
Ja loe see teema läbi: http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-am...-help.html
Vasta
#13
Mida sa mõtled KÕIKIDE probleemide all kas neid mis ma viimati nimetasin või ka seda ülekuumenemise viga? Kas on siis tõesti kokkusattumus, et nüüd on genekas ka läbi?
Vasta
#14
Just, ülekuumenemine ka! Sellel lingil on kirjutatud, et tänu nõrgale pingele ei suuda veepump piisavalt kiiresti pumbata ja ventilaator ei suuda jahutada piisavalt, sellepärast koguaeg ka täiskiirusel töötab.

Kui sellest inglise keelsest foorumist edasi lugeda, siis selgub, et probleem võib olla pingeregulaatoris, lõhkistes juhtmetes, kehvas massi ühenduses.
Vasta
#15
(16-10-2013, 09:32 PM)väikemees Kirjutas: Just, ülekuumenemine ka! Sellel lingil on kirjutatud, et tänu nõrgale pingele ei suuda veepump piisavalt kiiresti pumbata ja ventilaator ei suuda jahutada piisavalt, sellepärast koguaeg ka täiskiirusel töötab.

Kui sellest inglise keelsest foorumist edasi lugeda, siis selgub, et probleem võib olla pingeregulaatoris, lõhkistes juhtmetes, kehvas massi ühenduses.

Aga reaalselt pole ju mootor kuum, auto saab kusagilt sellise vale info. Minu loogika ütleb, et see ei tohiks seda viga põhjustada aga vbolla tõesti olen mina loll. Kas ESP pole mitte veojõu kontroll? Kui on kas siis ka selle vea puhul ei peaks lööma seda veojõu kontrolli kolmnurka põlema, et veojõukontroll on väljas? Ärge näkku lööge kui olen millestki valesti aru saanud.
Vasta
#16
Sul on elektriauto - alusta ülekuulamisest. Esmalt välista tegelik voolunälg ehk kontrolli laadimispinget koormuse all. Kui see on 14+ V, siis marss juhtme alla. Kui jääb alla 13,5, alusta hoopis kadunud laadimise otsimist.

Arvamisel ei ole mõtet, Su autol on miskine elektrikala.Icon_rolleyes

Seda foorumivõrgus ei püüa enne, kui hakkad andma reaalseid mõõtmistulemusi ja väljatulnud veakoode.
Vasta
#17
Temperatuur ei ole väljas ka nii kuum, et see ventilaatori suutlikusele probleeme peaks tekitama. ESP tule kohta nüüd ei oska öelda... Küll aga voolupuudus lülitab ridamisi neid abilisi välja ja viimasena vist lähevad turvapadjad.
Loomulikult ei saa mina ka selles kindel olla, kuid ma otsin kõige loogilisema ja lihtsama/odavama lahenduse. Kui soovid võin ma leida ka mitu erinevat viga, mille parandamine läheb tunduvalt kallimaks Big Grin
Mõistlik on minna tõesti sellega kuhugi elektriku juurde, kui endal võimalusi/oskusi selleks ei ole.
Vasta
#18
Homme proovin auto Tartusse remonti toimetada, ei kujuta ette kas see õnnestub, kuna genekas ei lae. Hetkel on auto seisnud maja ees liikumatult mitu päeva, viimati sai käidud kohalikus töökojas kus mõõdeti testriga ja öeldi, et kas on aku või geneka viga ja soovitati otsejoones kodu ära sõita kuna akus oli pinge väga madal. Sai proovitud siis järgmine päev bensuka pealt akut ja laadimise viga ja ESP viga oli ikka alles ja otseloomulikult vent üürgas täiel võimalusel. Eile laadisin akut päev otsa ja loodan, et veab välja.
Vasta
#19
Autol oli generaator oma töölepingu lõpetanud, sai see ära remonditud ja laadimispinge on nüüd ok aga jahutuse viga on ikka alles. Väidetavalt pole anduri viga, olevat arvutiga vaadatud ja veaotsingud ikka veel käivad.
Vasta
#20
Vahepeal juhtunust. Helistati mulle töökojast mõni nädal tagasi ja öeldi, et auto valmis ja toimib, täpselt ei räägitud mis tehti. Läksin autole järgi ja kui arved klaaritud siis sõitsin minema. Peale 20 min sõitu jälle sama jama! Läksin tagasi ja selgus, et kaitse nr.53 või 54 oli läbi, täpselt ei mäleta. Sai siis kaitse vahetatud ja jälle toimis mingiks ajaks, täiesti suvalisel hetkel lõi läbi kaitset, vahepeal jutti mitu tükki ja vahepeal võisid jutti tund aega sõita ja ei midagi, kohapeal käies ei löönud üldse kordagi kaitset läbi. Auto sai viidud töökotta tagasi ja nüüd nädal aega hiljem öeldi, et mingi mootor mis liigutab sisselaske kollektoris mingeid klappe on tõenäoliselt läbi ja see on ajus ära blokeeritud remondimehe poolt ja viga kadunud praeguseks. Praeguse seisuga need klapid seal sees enam ei liigu aga auto töötab nagu varem. Siit küsimus, kas sellises seisus võib autot kasutada, kas on oht, et midagi võib auto kasutades mootoriga juhtuda kui need ei liigu? Töökojas garantiid ei julgenud anda aga arvati, et võib sõita aga VÕIKS ikka miniaeg korda teha.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 153 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,792 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 550 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 442 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 329 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 359 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 616 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  autoks c220 cdi 2011 ets1 16 1,948 01-03-2023, 08:40 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w203 kontrollid maha merce 3 749 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 926 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne