Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
04-10-2013, 03:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2013, 04:02 PM ja muutjaks oli lal.)
Tere, ostsin omale hiljuti uaz millele on paigaltadud OM 617 mootor, saan aru, et tegemist vististi 5 silindrilise 3 liitrise mootoriga, silmaga näha turbot pole aga tahaks teda täpsemalt mis tähendavad veel need teised numbrid nimelt ei leia netist sellist varianti.
Plokikaanel 617 016 03 01
mg cr
80
Plokil 617 011 vist ka 03 01
all vist 2,9M 30
Kõrsurvepumbal
ülemine rida 011 343 jne.
alumine rida 617 070 jne.
Nimelt tahaks teada, mis mootoriga tegu ja kas saaks mingi tabeli, kust annaks välja lugeda mootori mark.
Probleem selles, et ajab sumpsist diisli lõhnalist heledat suitsu tahaks kuskilt otsast parandada aga ei tea mis seal enne tehtud. Käivitub ja käib nagu ilusti, survet sees pole kuskil, õli ja dosool ei kao. Minu nägemus pihustid või pump.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
(04-10-2013, 03:09 PM)lal Kirjutas: Tere, ostsin omale hiljuti uaz millele on paigaltadud OM 617 mootor, saan aru, et tegemist vististi 5 silindrilise 3 liitrise mootoriga, silmaga näha turbot pole aga tahaks teda täpsemalt mis tähendavad veel need teised numbrid nimelt ei leia netist sellist varianti.
Plokikaanel 617 016 03 01
mg cr
80
Plokil 617 011 vist ka 03 01
all vist 2,9M 30
Kõrsurvepumbal
ülemine rida 011 343 jne.
alumine rida 617 070 jne.
Nimelt tahaks teada, mis mootoriga tegu ja kas saaks mingi tabeli, kust annaks välja lugeda mootori mark.
Probleem selles, et ajab sumpsist diisli lõhnalist heledat suitsu tahaks kuskilt otsast parandada aga ei tea mis seal enne tehtud. Käivitub ja käib nagu ilusti, survet sees pole kuskil, õli ja dosool ei kao. Minu nägemus pihustid või pump.
Mootori mark/mudel ongi sul OM617. Mina arvan, et nende koodidega mis välja kirjutasid ei ole sul midagi teha.
Poest juppe tahad siis ütled kasvõi, et MB 3.0 dislale W123 kerele on "seda ja teist" vaja ja ongi kõik.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Erinevused neis mootorites on pigem kas turbo või N/A.
Ma alustaks pihustiotste kontrollist/vahetusest. Kui plaan pidada seda autot siis see töö igaljuhul mööda külge maha ei jookse. G'l tegi see küll paremaks, mootor käis paremini, küttekulu ka törts langes.
Turbo
Postitused: 117
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(04-10-2013, 09:12 PM)V126 Kirjutas: Klapid reguleeri ka ära.
Jap, nõustun eelrääkijatega. Pihustid ja klapid on need põhilised antud mootori puhul. Klappe tuleks ka iga 15-20 000 km tagant hiljemalt uuesti reguleerida.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
05-10-2013, 08:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2013, 08:28 AM ja muutjaks oli lal.)
(04-10-2013, 11:33 PM)Iphica Kirjutas: (04-10-2013, 09:12 PM)V126 Kirjutas: Klapid reguleeri ka ära.
Jap, nõustun eelrääkijatega. Pihustid ja klapid on need põhilised antud mootori puhul. Klappe tuleks ka iga 15-20 000 km tagant hiljemalt uuesti reguleerida.
Mis klapivahede mõõdud on...
Külmast peast käib mootor nagu suts pehmemalt ja soojast peale hakkab rohkem Mercedes-Benz laginat tühikäigul tegema, suitseb ühtemoodi võib olla soojast peast suts isegi rohkem. Ega ta sõitu nii väga häirikski, taga ilmselt näeks sõita küljetuulega aga ülevaatusele tahaks minna.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Löö need numbrid googlisse sisse ja vaata, mida pakutakse. jebais on kindlasti säärase numbriga kolakad saadaval, koos kirjeldusega.
OM617 muutus aastal 1981. Plokikaas muutus 1979. Kui hõõgküünlad on suure mutriga jadaühenduses, on tegu vanima isendiga.
Rööpühendusega küünlad on väikesed, 11mm võtmele. Suurte mõõtu peast ei tea, kuid see on kas 21 või suurem.
Varuosade hankimisel piisab tõesti teatest "kolmeliitirine ridaviis W123 pealt".
Oma suitsemise põhjuse väljaselgitamist alusta ikka pihustite mahavõtmisest ja stendimisest. Sama lammutamisega saab ka surved ära mõõta. Kui need on alla 24, peaks hakkama remondile mõtlema. Enamasti on...
Klapid on reguleeritavad ja seda tasub ka teha. Pilud on suurusjärgus 0,2 sisselaskel ja 0,4 väljalaskel, õhtul vaatan täpsed numbrid ka. Sel mootoril kulumise tagajärjel piliud kaovad ja klapid ei sulgu enam tihedalt.
Keti venimise tagajärjel jääb pritse hilisemaks ja kõik see kokku teeb niigi laisa ja januse mootori veel hullemaks.
Teisest küljest on tegu surematu mootoriga, kui seda just ilma vajalike vedeliketa ei tarbi.
Postitused: 117
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Sisselase 0,1mm väljalase 0,3mm, kui mootori peal olevat kleepsu uskuda.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
11-10-2013, 03:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2013, 06:59 PM ja muutjaks oli lal.)
Klapid tehtud, oli küll osadel sisselaske klappidel vahed olematud...ei muutunud miskit. Nüüd siis kruttisin pihustid maha, mõõtsin surved, need üle 24 julgelt ja erilisi suuri surve vahesi polnud. Mõõtsin küll tavalise bensuka mõõtjaga 120 kilo kaalu ja toorest jõudu hoisid survemõõtjat, eks sutsus kohakuti läbi küll nii, et mõõdud pole nüüd ülitäpsed aga paljude mõõtmis tulemustega ja kollektiivselt sai asi selgeks, et surved kõlbavad. Nüüd tarku jälle vaja... pihustid maha võetud ja selgus, et kaks on ühesugused ja kolm teistsugused(pikkuse, kuju vahe) kirjutan kirjad pealt
Kahel.... germany 060 KCA30S35/ 4 145 115bar
Kolmel BOSCH germany KCA30SD27/4 527 115bar
pihusti otsad mõlemal EST*FB BN O SD 220
Miks on erinevad, kas loeb see midagi ja muid mõtteid.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Pikale jutule vastust ei tule aga kas keegi oskab öelda OM617 ilma turboda pihusti otsade marki, sellist nagu mul BN0SD220 mina netist välja ei googelda, pakuvad ikka DN0SD240.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Väidetavalt poel kesta numbril vahet. Ei tea kinnitada...
BN0SD220 annab asenduse küll. Kas see on oluline: sõltub eesmärgist. Töötab ju vale otsaga ka. Aga kui tahta õiget, siis peaks ikka ettenähtud otsad panema (pihustuskoonuse nurk ja kuju võivad erineda).
Paljud diislispetsid löövad vanael mootorile omaniku hala kuuldes ettejäävad odavad otsad külge ja näikse kestvat. Hinnatundlikule kliendile ei pea mootor ühtlaselt käima - peaasi, et käib ja ülevaatuse kätte saab.
|