Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Tere, kas targemad oskavad õelda, mis auk see on ? http://www.nordicmotorcenter.se/addshop/...__norm.jpg Asub see auk pildil sõnadeCenter AB vahel, r-tähest kohe paremal. Häda selles, et sealt august tuleb õli, keeret aga seal pole, et mingi punn eest kadunud võiks olla ... . Mootori kood on om642.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
14-09-2013, 08:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2013, 08:22 PM ja muutjaks oli laf1247.)
Arvatavasti vaja õlijahuti tihendid ära vahetada. Aga see on päris suur töö, jahuti asub V-keskel; vahetuseks vaja eemaldada: turbo, sisselaskekollektorid, EGR-ga seotud osad, õhutorud jne.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Hmm, ei saa mitte aru, mis tihendid vaja vahetada, eriti neid mis asuvad mootori peal, kahe silindrirea vahel. Õlileke on mootori vasakul küljel, ploki allääres olevast avast. Või on see mingi äravooluava, mis laseb üleval pool lekkiva õli kuskilt mootori küljepealt välja, et v-keskel basseini ei tekiks ?
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(14-09-2013, 08:26 PM)rewo Kirjutas: Hmm, ei saa mitte aru, mis tihendid vaja vahetada, eriti neid mis asuvad mootori peal, kahe silindrirea vahel. Õlileke on mootori vasakul küljel, ploki allääres olevast avast. Või on see mingi äravooluava, mis laseb üleval pool lekkiva õli kuskilt mootori küljepealt välja, et v-keskel basseini ei tekiks ?
see on vist jah nö. drenaaz. Pole küll uurinud aga äkki turbo eest näeb taskulambiga kui õline seal all on. Tööd läheb selle kõige jaoks kindlasti rohkem kui päev. Ning siis peaks juba puhastama ka kollektorid ja egr-torud.
https://plus.google.com/photos/110006420...1113808401
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Turbo oranž tihend ikka peab? Tihti lekib sealt.
Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
16-09-2013, 09:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2013, 09:33 AM ja muutjaks oli rewo.)
Eks näis, teisipäeva õhtul tuuakse auto minu juurde, hakkan lahti võtma, kõik mis vähegi vahetust vajab, ilmselt ka vahetusse läheb.
Tegelikult üliäge mootor saksalastel välja mõeldud, lekkis ka ülemise karteripõhja vahelt, selleks et karteripõhi kätte saada, selleks tuleb ka käigukast ja hooratas eemaldada, sest kolm polti on sinna taha peidetud.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
(15-09-2013, 11:29 AM)marek Kirjutas: Turbo oranž tihend ikka peab? Tihti lekib sealt.
Ja tihti (eriti kui kogemusi vajakka) pannakse see halvasti tagasi ja hakkab uuesti lekkima. See õli omakorda viib all asuva elektrimootori õhtale.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Ehh, ei saa soome keelest mütsigi aru, google tõlge oli veel arusaamatum ... .
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Nii, asi laiali kakutud, õlijahuti ujus lausa õli sees, ehk siis tühi töö ei olnud . Uued tihendid, hulgaliselt pesemist ja kokku tagasi. Mis oransist turbo tihendist siin ennist juttu oli ? Kas see, mis asub õhupuhastitest turbosse mineva toru turbopoolse otsa vahel, nagu vaherõngas? Kui jah, siis see oli ilusti kuiv.
Selline küsimus ka, et kas see on normaalne, et ühe poole sisselaske kollektor on seest puhas, teine aga tahma ja nõgi täis, lausa nii, et ava on pea neljandik väiksem? Puhtaks teen nagunii, aga mis seda põhjustab?
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-09-2013, 03:28 PM)rewo Kirjutas: ...
Puhtaks teen nagunii, aga mis seda põhjustab?
EGR. Lõiv, mida pead maksma puhtama õhu nimel. Õnneks saab sellest lahti, kui natuke näperdada.
Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
No nii, auto on nüüd nädalapäevad valu saanud, ei mingeid õlilekkeid enam. Karterituulutusest oli veidi õli sisselaskesse puhunud, aga mitte nimetamisväärselt.
Masendav tegelikult, kahe tihendi (õlijahuti) vahetuseks kaks õhtut tööd ... .
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
|