Nii lihtne see küll ei ole ja põhimõtteliselt ei saa see võti kunagi tööle hakata.
Temale saab õpetada ainult temale teada olevaid võtmeid. Neid teab ta juba ette sellepärast, et talle on need sisse programeeritud. 8 võtme Immo koodid öeldi vanematel masinatel master võtmega immo plokile ja uuematel.....mmm ei mäletagi täpselt peast. Vist tuli tehasele kere number öelda, kui uut immo plokki telliti. Siis kirjutati tehase poolt sinna 8 võtme koodid sisse, ja pärast said võtmeid tehaselt ükshaaval osta. Uus võti sobib kohe systeemiga ja eraldi õpetamist pole vaja teha. Kui, siis ainult keskluku synkroniseerimine.
MB-l on ainult Vito 638, Sprinter 901,902,903,904,905 ,Actros, Axor, Atego sellise immo süsteemiga, kus kõigi võtmeid saab õpetada kõigile. Protsess käib läbi tehase serveri ja sealt saadud unikaalse paarituskoodiga võimalik suvalist MB võtit suvalisele õpetada.
Sealt tean mitut juhust, kui toodi kusagilt uus universaalne immokiibiga võti ja väidetavalt pidavat sobima. Tulemuseks oli see, et ei sobinud ta kohe mitte kui kuidagi. Võti on nii tähtis asi autol, et seda tuleks ikka esindusest osta ja enne ostu lasta seal üle vaadata, mis nr. võti tuleb järgmiseks tellida.
Võimalusi aga ka muidugi teisi : Kui mingid KEY-servise mehed immo ploki lahti muugivad ja seal ühteist ümber häkivad, siis ilmselt saab sellele w163 ka mõne DACIA Logani võtme õpetada
Saeal on aga see oht, et siis on sinu auto võti ka mõnel teisel seltsimehel võibolla.