Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 2,5d 92a probleem lagisemisega
#1
Probleem siis teada tuntud diisel Mercedes-Benz laginaga.
kui hommikul käima panna siis alguses ei lagise kui aga käib 30sek siis hakkab lagisema.samas mul on süütelukult vaakum ära ja võtmest välja ei sure,ja kui käimise ajal süüde välja keerata ja uuesti sisse nii,et küünlad järgi tulevad kaob lagin ära aga niikui küünlad kustuvad on lagin tagasi!kas on pihusti otsad kutud?kunagi käis see mootor ilma igasuguse laginata.umbes kuuaega tagasi!
Vasta
#2
selline vigur ka veel,et panin karterituulutusele näpu ette siis suri välja umbes 2 sekundiga?kas see on normaalne?
Vasta
#3
Kas soojalt kaob lagin ära? Pihustiotstega ei pruugi mingit seost olla sel laginal. Mille peale lagisema hakkas kui enne ei lagisenud?
Vasta
#4
ajalugu siis selline masinal,et oli tuttava oma aga see surus sinna mootori õli paaki ja siis see kõik peale hakkas!sai siis uus filter pandud ja kanistrisse diislit puhast,aga siis ikka eriti hull lagin.kui selle vana jama pealt käima panna diisli õli segu,siis on lagin peaaegu olematu:Saga suitseb ka veel kõigele lisaks:S kui sõita kilomeetrine ring siis kaob suits ära aga käib tühikäigul minut siis jälle tagasi:S
Aga kas auto peabki välja surema kui karterituulutusele näpp ette panna?
Vasta
#5
Tere!
Nüüd see õnnetu Mercedes-Benz minu käes... Mul lisaks laginale ja suitsemisele tekkis veel see probleem et enam ei taha starterist käima minna, lubab nagu ühe pütaga aga käima ei lähe. Tõmmates läheb. hõõgküünlad korras. Kus kohast viga otsida? Palun aidake!
Vasta
#6
(09-10-2013, 12:30 AM)yxhunt Kirjutas: ...
korras. Kus kohast viga otsida? Palun aidake!

Hõõgküünlad ja pihustid maha ja üksikkorras ülekuulamisele. Sama soojaga teha ära survete mõõtmine.
KSP maha ja stendi - õliga töötamine võis rikkuda täppispaarid.
Kui küünlad korras, pihustid korras ja KSP elujõusolevaks tõdetud, siis mootor kokku ja pritsehetk õigeks.

Otsi lähim asjalik diislimees ja osta teenus sisse.

Sümptomite järgi on vaid üks hõõgküünal elus (üks silinder hakkab lubama), pihustiotsad kutud (suits) ja mootor hõre (starterist ei käivitu)...Icon_rolleyes
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 217 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 713 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 827 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne