Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
19-12-2006, 05:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2006, 05:26 PM ja muutjaks oli Rõngas.)
Terv
Nüüd vanad mersuvennad saavad kindlasti naerda et nii rumal küss.
Autoks siis 1992 W124 300E benss autom.
Leidsin armatuuri alt pardatsoki poolepealt kummivooliku otsas mingi väikese ventilaatori moodi asja urisemas ja kolisemas. Vent vist juba läbi või on see külmast? Aga mis jaoks see vajalik on seal?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
See imeb õhku läbi laeall oleva temperatuuri anduri.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Tänud info eest. Kas seda annab kuidagi parandada või määrida et ei koliseks või tuleb ära vahetada. Kust selle saaks?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Seda mootori reo on väga halvasti lahti võetav. Lihtsam selline osta mis ei vilise.
Saab niimodi, et otsid kasvõi siitsamast foorumist kuulutusi kus müüakse 124 juppideks.
Siis on veel lammarid olemas ja silberist saab kindlasti uue ka tellida.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 218
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Aga mida se vent reguleerib.
(Mul mürrab ta hommikuti külmaga , päevapeale jääb ta vaikseks)
Üleval otsas on üks termotakisti. Kas ta mõõdab siis salongi õhku ja reguleerib venitlaatori pöördeid?
Henry
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ei regulli pöördeid, kui see pisike vent teeb häält, siis natuke soojenedes lihtsalt hakkab vaiksemalt käima.
Termo takk millest see pisike ventikas õhku läbi imeb juhib soojenduse el. magnet klappe, ehk sooja õhu puhumist.
Mersul nimelt ei pea talvel hommikuti soojendust põhja väntama, võib vabalt seal 20c. juures olla. Kuni 20c. pole saavutatud puhub niigi nii kuuma kui võimalik.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 218
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hea teada.
Kui möödunud talvel miskises ummikus istusiin siis mulle tundus, et II või III astmes nagu ventika pöörded muutusid mingil hetkel aeglasemaks.
Ju oli siis juhe sellest ummikust koos.
Aga millest see võib olla, et kõrvalistuja poolsest vent avast hakkab hiljem sooja tulema kui juhipoolsest.
Juhipoolsest juba puhub sooja aga kõrvalistujapool veel külma.
Mingil hetkel hakkab ka sealt sooja tulema.
Henry