Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Lugu on järgmine: külm CDI mootor käib ebaühtlaselt, soojenedes umbes 30 kraadini mootori töö stabiliseerub. Elektri ja toitesüsteemid on kontrollitud (teostatud mootori täisdiagnostika nii sooja kui külma mootoriga). Kahtlustatakse mingit mehaanilist viga (klapp, hüdrotõukur vms.). Kellel on kogems sarnase veaga, palun andke nõu.
Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
mina saan üsna varsti lahendust enda murele, siis jagan kogemusi...
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Kas töö on ebastabiilne ka siis kui kõik tarbijad tagant ära võtad? Pean silmas tagaklaasi soojendust, tulesi, istmesoojendust... Minul on need asjad vahel põhjustanud ca 50rpm pöörete kõikumist. Ehk siis teisisõnu külma mootoriga palju tarbijaid ja geneka käik on oluliselt raskem ja pidurdab mootorit...
Kui aga sõidad , siis mootor soojeneb (õlitus parem), tarbiad kukuvad tagant ära (istmed, klaas) ja lähebki libedamalt...
Lihtsalt uitmõte.
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Oot, veel üks mõte. Kui sõidad näiteks maanteel cruisiga, ja see pöörete kõikumine toimub, kas siis ka tunned nagu pidurdaks käiguga ja siis jälle liigub nagu vabamalt? Või kõiguvad pöörded vaid seisu ajal?
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kas see diagnostika toimus Mercedes-Benz arvutiga?
kui jah, siis kas seal tehti ära kytuse rõhu regulaatori test?