Hea, et hing sisse jäi. Ehk praavitab vigastused ka välja...
Vaadates pilte, siis tekkis küsimus: kas kõnealuse tsiklil on ABS? Ei mingit pidurdusjälge...
Õnnetus toimus 50 alas - autol kulub säärasel kiirusel vasakpöördeks vähemalt 4 sekundit... Tsikkel on tabanud paremat esiukse posti - järelikult oli auto juba vastassuunas... Tsiklimees on kiivriga teinud "ämbliku" auto esiklaasi ülanurka ja katusel on lohisemisjälg vaid esikolmandikul. Vist oli tsiklil vähe rohkem, kui 50 sees...
Samuti on löök olnud piisavalt tugev, et avada mõlemad turvapadjad. Pidi ikka kiirust olema, et napilt paarisajakilone tsikkel säärase löögi anda suutis - padjad ei avane niisama...
Sigadus ikka niimoodi ette keerata.
Mis kellast see Maxima suletaksegi? Vaevalt sinna rinnapiimaasendaja järgi sedamoodi kiirustati...
Tuletan siinkohal tsiklimeestele meelde: füüsikaseadused kehtivad ka teile! Mina autoroolis püüan teid märgata, kuid tehke teie end nähtavaks ja ärge sigatsega liikluses. Pidage meeles: peale avariid tulen mina oma koorikust välja, aga tsiklimees tuleb kanderaamile tõstmiseks esmalt kokku kaapida...
Ma ei oleks nii kuri, kui ma pidevalt ei peaks tegema ruumi mõnele liigselt lõviküpsiseid söönud tsiklimehele, kes arvab end sõitvat hõljukiga või omavat võimet tahkeid kehi vigastuteta läbida
Kõigile viisakatele tsiklimeestele (ja -naistele!) aga turvalist teed.