Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB ML430 W163 99´ S1lv3r
#1
Tere kõikse MB pere!

Erinevad sakslased(BMW, Audi) proovitud ja jõudnud omadega MB juurde. Auto sain eile kätte ja hetkel emotsioonid vägagi positiivsed. Auto on mõnus, suur ja väga mugav.
Masin ise siis ML430 V8 200KW 1999a. ls 285 000
Sild on vaikne, mootor käib kui ema süda ja käike vahetab eeskujulikult.

Algatuseks kopin müügikuulutuses oleva lisainfo ja sealt mõned pildid. Ise pole veel jõudnud teha.

Turva- ja ohutusvarustus
•roolivõimendi
•kesklukustus (puldiga)
•ABS pidurid
•turvapadi
•signalisatsioon

Mugavusvarustus
•konditsioneer
•4x elektrilised akende tõstukid
•elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
•katuseluuk (elektriline)
•püsikiiruse hoidja
•toonitud klaasid
•2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)

Sisustus
•nahkpolster
•2x el. istmed
•2x istmesoojendused
•tagaistme seljatugi allaklapitav
•reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
•käetugi ees (laekaga)
•käetugi taga
•iluliistud salongis (puitdekoor)
•jalamatid (kummist

Audio, video, kommunikatsioon
•stereo

Rehvid ja veljed
•suverehvid
•valuveljed (17)

Maasturid
•karterikaitse

Muu varustus
•katusereelingud
•välistemperatuuri näidik
•tagaklaasi soojendus
•pagasikate
•tagaklaasi puhasti
•veokonks (teisaldatav)



[Pilt: image.jpg]
[Pilt: image.jpg]
[Pilt: image.jpg]
[Pilt: image.jpg]
[Pilt: image.jpg]

Probleemid:
* Kahjuks või õnneks on autol selline suur katuseluuk:
[Pilt: 169293d1206410948-large-sunroof-ml320_skyview.jpg]


Mis loomulikult ei taha toimida. Taga nagu mootor teeb häält aga midagi ei toimu. Ehk on kellelgi kogemusi?

* Kassett makk(Bose) - mängib nii kuidas ise tahab. Suvalisel hetkel jääb vait ja siis jälle mängib. Iseenesest Bose süsteem on üks parimaid mida ma kuulanud olen.

* El. peeglid ei klapi kokku. Jällegi mootorid häält teevad aga ilmselt on mõlemad korra tagurpidi ära käinud ja hammasrataste süsteem sodi...

* Originaal konksu kaela tahaks küljest ära võtta aga võtit ei ole ja ei olnud ka eelmisel omanikul. Kas võtmed kõigil erinevad või saab kuidagi muud moodi seda eemaldada?

Praegu rohkem meelde ei tule.

Mida plaanis teha:

* Ette sooviks facelift luuptulesid. Esiteks näeks auto värskem välja + saaks kasutada xenoneid mis sobiksid väga hästi imo.
* Korralik naha hooldus + salongikeemiline pesu.
* Katuseluugi süsteem töökorda.
* Roostega tegeleda.

Hetkel veel nii värske omanik. et rohkemat ei oskagi lisada midagi. Eks ajapikku tekib neid punkte siia juurde.

Arvamused, soovitused kriitika jne on oodatud.

Terv,
Silver
Vasta
#2
Tere tulemast avastama Mercedese omamise võlu ja valu.

Huvitav valik - nii auto kui sisu on värvita...Paranoid

Miks just ML ja suure bensumootoriga?

Kui auto on tehasekonksuga, siis valutuim on tellida õige võti. Sest aastaid lahti olnud lukusüsteem on niigi sodi täis ja seda muukima asudes on edu tõenäosus nullilähedane. Aga võib-olla Autokey Service mehed muugivad lahti ka - mine tea. Tasub küsida. Ilma võtmeta konksu lukustus avanema ei soostu.Crybaby

Katuseluuk, peeglid - mersusid tundva remondikoha teema. Näiteks Lesveni...

Raadio võiks iga asjalikum audiofirma läbi hammustada.
Vasta
#3
Mhmmm, tõesti huvitav valik, kas eelmine Su kasutuses olnud auto oli 3-seeria kupee? Kui jah siis tõsiselt hüpeline vahetus toimunud.
Ega muud, kui edu ja võiks vist soovid piisavalt paksu rahakotti Eusa_angel
Vasta
#4
Hõbedane on endale alati suht meeltmööda olnud. Selline neutraalne ja mustus ei paista nii väga välja. Niiet "nii auto kui sisu on värvita" ei kehti ikka minu jaoks Eusa_naughtyThumbsup

Ega ma seda ML´i nüüd pingsalt ei otsinud ja tagaajanud aga sattus kuidagi asjade käik niimoodi.
Tänud soovituste eest. Lesveniga olen kunagi isegi asju ajanud ja peaks tõesti sinna vaatama.

E46 kupee oli mul tõesti aga see sai müüdud. Vahetus ei toimunud e46 müük ja selle rahadest ML! Natuke teised skeemid aga see pole koht arutamiseks.
Vasta
#5
Selle konksu lukusüdamikul peaks peal olema kood, mille järgi saad uue võtme tootjalt tellida.
Vasta
#6
(22-07-2013, 06:14 PM)väikemees Kirjutas: Selle konksu lukusüdamikul peaks peal olema kood, mille järgi saad uue võtme tootjalt tellida.


Kusjuures tõesti on seal üks pirka millel oe kood peal.
Peab siis selle järgi edasi tegutsema. Tänud!
Täna ringisõites ja nt valgusfoori taga seistes oli tunda, et autosse tuleb väljaheitegaase. Ilmselt siis kuskil summutis mingi väiksemat sorti leke ja tuleb üles salongi. Peab tõstuki otsas lähemalt uurima. Muu kõik bueno hetkel.
Vasta
#7
Vaata kollektorid ka kriitiliselt üle...Paranoid
Vasta
#8
Ühest kogemusest soovitan kontrollida mootoripatju! Oli bemmiga selline juhus, kus mootor oli piisavalt allavajunud, et heitgaase sisse hakkas ajama.
Vasta
#9
Jah peab siis neile ka tähelepanu pöörama.
Ega keegi juhuslikult oma boxi pole ohverdanud, et aux/usb jaoks oma makk ära petta?
Google mingeid vasteid annab aga võib ju siit ka ennem uurida. CD on nagunii ajalugu juba ja väga lux oleks muusikat otse läbi telefoni kuulata. Bmw'l sai seda teha, MB kohta ei ole veel täpsemalt kursis.
Vasta
#10
(22-07-2013, 11:07 PM)väikemees Kirjutas: Ühest kogemusest soovitan kontrollida mootoripatju! Oli bemmiga selline juhus, kus mootor oli piisavalt allavajunud, et heitgaase sisse hakkas ajama.

Paluks selgitust: kuidas saab heitgaas mootoripatjadesse?

Või lekkis ikkagi heitgaasitorustik?
Vasta
#11
Mudeliks oli BMW 730. Sõites oli koguaeg tunda ja õhtuks peavalu. Sai käidud summutimeistrit külastamas, uurisid ja puurisid aga midagi ei leidnud.
Järgmisel päeval sai vahetatud mootoripadi, mis häälekalt juba tunda andis. Peale seda olid ka heitgaasi probleemid kadunud. Ju siis oli heitgaasitorustik liiga suure pinge all ja mõjus kuhugi ühendusele. Sai veel peale seda sõidetud paartuhat kilomeetrit ilma probleemideta, kuni auto leidis uue omaniku.
Vasta
#12
Täna sai siis autoga pisut tegeletud.
Midagi nagu parandatud aga samas ka uusi vigu leitud Confused
Kapoti all vahetasin mõned läbiläinud kaitsmed.
* makk toimib nüüd korrektselt - romula maki eest küsiti 65€!
* sirmides valgustid hakkasid põlema
* luften kliima - midagi sellist oli karbil kirjas. Selle kaitse oli ka läbi. Ehk tõlkes siis oli kondistioneeri ventikas, aru küll ei saanud et midagi muutus...
* Vigade lugemine ja kustutamine - midagi hullu ei olnud ja hiljem tagasi ei tekkinud

Uued vead:
* Peale eilset vihma oli kõrvalistuja põrand läbimärg. Arvasin, et ehk ise olin akna praokile jätnud, kummimattidel vesi voolanud või mida iganes. Tõmbasin kemmimasinaga kuivaks aga peale automaatpesulat uuesti sama teema. Kuskil siis mingi massive veeleke salongi. Mõni äravool umbes?
* Pagassis ilmselt mingi diislikanister ümber läinud, sest auto haises tagant nagu garaazikalts Puke pesin mitu korda tagumise vaiba ära ja ehk saab parem.


Peale selle, et need pre fl tuled nii koledad on ei näita nad ka suurt midagi. Plaanis ikka 2002´ esituled koos xenoniga leida.
Mõned pildid ka tõestuseks:

[Pilt: photo_2.jpg]

[Pilt: photo_4.jpg]

[Pilt: photo_5.jpg]

Vasta
#13
Nii.
Autol hakkas eile käigukast trikke tegema. Kickdowni tehes viskas 1-2 käiku alla ja siis kohe vabakäigu peale... Kartused olid muidugi suured, et uut kasti juba vaja jne. Alustasin täna siis kõige elementaarsemast ja vahetasin käigukastiõli(+filter) ATF Maxlife Valvoline ja mootoriõli(+filter) 5w30 Valvoline lisaks õhufilter ja lisasin salongifiltri mida üldse polnudki.
Õli mis sealt kastis tuli oli muidugi õõvastav (nagu roostevesi). Ilmselt polegi seda tehasest saati vahetatud. Jajah "lifetime" õli...
Auto käitub jälle eeskujulikult ja käike vahetab palju sujuvamalt kui varem Eusa_clap Great success.
Lisaks paigaldasin ka facelifti esituled. Auto näeb kohe 5 aastat uuem välja ja mis kõige tähtsam, siis tuled näitavad ka nüüd midagi. Eelmised olid kasutud. Uued näevad võibolla Liiga uued välja aga parem kui varem.

Enne:
[Pilt: image.jpg]

Pärast:
[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

Uued on siis juba luupidega, kuhu võiks isegi xenonid panna.


Samas sobiks ehk ka selline iluvõre:

[Pilt: 42344-16640.jpg]



Katusega on kahjuks suhteliselt kehvad lood. Ühel mootoril on hambad kulunud ja samamoodi ja hammaslatil hammakad maas. Ilmselt talvel proovitud avada kui luuk jääs olnud ja kohapeal täristatud. Eestist pole sellise katusega isendit veel lammutusest leidnud. See oleks ainuke variant see korda saada.


[Pilt: image.jpg]

Tehasest auto ilmselt selliste "rocket laucheritega" välja ei veerenud...Võiks muidugi originaal kroomotsad olla.

[Pilt: image.jpg]
Vasta
#14
Tere


Palju tuled maksid, mis firma toodang? Kas istusid üks ühele külge või pidid ka midagi ümber tegema?

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#15
Kujupoolest istub tuli 1:1 Kõik kinnitused ja kõrvad on samad.
Ümber tuleb teha juhtmed. Mina võtsin vana tule seest pistiku koos juhtmestikuga välja ja panin uue sisse. H7 jääb H7, H3 juhtmed lähevad uue tule H7 külge. Ainukesena jääb üle siis udutule juhtmed. Kui väga viitsiks vedada saaks alla/või rauale mingid lisatuled panna udutulede lüliti alt.
Aga nende vanade tulede sees pole nendel udutuledel samuti mingit kasutegurit.
Toode on ikka Depo ja hinnast räägin sõnumi teel.
Vasta
#16
Teema võib lukku panna. Auto on müüdud.
Kui kellelgi on huvi siis üle jäi suur metallist põhjakate, mootorist kuni käigukasti alla. Võib oma pakkumise teha.
Vasta
#17
See oli vist rekord - kolm nädalat... Või oli ksenoon veel käbedam läbiastuja?

Kas hakkas miski emmelli juures vastu või lihtsalt tehti Ristiisa stiilis pakkumine?
Vasta
#18
(15-08-2013, 12:08 PM)v6sa Kirjutas: See oli vist rekord - kolm nädalat... Või oli ksenoon veel käbedam läbiastuja?

Kas hakkas miski emmelli juures vastu või lihtsalt tehti Ristiisa stiilis pakkumine?

Ma usun et sellise mootori puhul hakkab kütte kulu pikema perspektiivi puhul rolli mängima. Esimene 2 nädalat on tore tallata, kui aga iga nädal peab tankimas käima ja arve kuu aja pärast postkasti potsatab siis on lust kiire kaduma...aga räägin siin ainult enda kogemustest Rolleyes
Vasta
#19
Ei olnud plaanis seda kohe müüma hakata. Vahepeal tegin lihtsalt kuulutuse ära ja tehti pakkumine millest keelduda ei saanud.
Halba sõna ei ütle ühtegi! Kui siis ainult rooste rsk. Kütusekulu on nagu on, ei lootnudki, et vähem kui 15 linnas võtab. Ega ta siis ilma asjata nii palju rüüpa, on ju kere ka mida vedada. Sõita oli mõnus ja mugav.
Auto on nüüd Soomes. Igaljuhul olen kogemuse võrra rikkam ja ei välista järgmist autot ML320 või 270.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz ML270CDI, 2000, w163 - Lenox Lenox 0 2,097 25-09-2017, 10:01 PM
Viimane postitus: Lenox
  MB ML320, W163, 2003.a - thunder thunder 24 19,100 02-10-2011, 03:44 PM
Viimane postitus: thunder



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne