Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 E 200d mootori jahutus tiivik
#1
Tere selline probleem, siis et mootori jahutus-tiivik töötab kõik aeg yhel kiirusel ja temp tõuseb pea suht põhja. Kuigi oman ka sama kerega bentsukat ja tollel töötab ideaalselt kui temp tõuseb hakkab tiivik kiiremini käima, milles võib probleem olla
Vasta
#2
(27-06-2013, 02:13 PM)pakkal Kirjutas: Tere selline probleem, siis et mootori jahutus-tiivik töötab kõik aeg yhel kiirusel ja temp tõuseb pea suht põhja. Kuigi oman ka sama kerega bentsukat ja tollel töötab ideaalselt kui temp tõuseb hakkab tiivik kiiremini käima, milles võib probleem olla

See tiivik peab käima kiiremini ringi, kui temp kõrgem on, selles tn viga ongi ehk tiiviku sidur läbi, üsna levinud viga sõltumata auto margist/mudelist. Mine sebi romulast teine asemele, ma enda bensukal lasin mõni nädal tagasi vahetada, kokku läks 25 eurot. Vahetuse võid ise ka teha suht lihtsalt, aga selleks vaja kitsast lehtvõtit (nr 34 või 36 oli mälu järgi).

Tõnu
Vasta
#3
200d-l ei ole vist visko siduriga, vaid magnetiga. Kui nii, siis kontrolli kas magnet sisse lülitub kui voolu peale anda.
Vasta
#4
Minul ka 93 a 2,0 d ja võtsin tiiviku ültse ära kuna laager oli õhtal ja pole siiani keema läinud ühegi kuuma ilmagaSmile
Sama ka 96 a ford transitiga 63kw td talvel sai tiivik ära võetud ja pole siiani vaja läinud isegi keilapakiautokesskusest öeldi , et nemad pole näinud ka et keema läheks.
Tiivik läheb järgi alles kui temp 110-120. 2,0 d md w124 55 kw
Vasta
#5
Tsiteerin: 200d-l ei ole vist visko siduriga, vaid magnetiga. Kui nii, siis kontrolli kas magnet sisse lülitub kui voolu peale anda.




Kas siis mingi juhtmega klemm kusagil tiiviku laagri juures?
O: W123 2,4d- le. sobiva tahhomeetri Tartus bermuuda@gmail.com tel. 55992054.
Vasta
#6
et asja segasemaks ajada siis on küll 200D ka viskoga. Alates ´93a

ja et asja veeeel segasemaks ajada siis mul on olnud üks 300D mis oli vabsee mingi püsimagnetiga sidur..Väidetavalt ei olnud see originaal 124 oma kuid seal tema oli.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Et asja pisut selgemaks teha:

Otsi üles temp. andur( Ploki peal, ees otsas, pisut rohkem paremal) Võta sealt pistik otsast ning ühenda pistiku ühest klemmist teise juhe, vaata, kas käib klõps ja vent hakkab tühikäigul teistmoodi käima

Kontrolli ka termostaadi korras olekut, võib olla, et sul ei ava ta end piisavalt, kui uut ei taha osta, siis suveks mõned augud sinna puurida pole probleem, aga sügisel siis oelks mõistlik uus termostaat osta, ning soojalt soovitan Silberist a varuosa.

Kolmandaks siis variant, juhul kui esimene mingit tulemust ei anna kontrolli tiiviku magneti korras olu, küsi, laena vms.

[Pilt: 54823-5347266490_52018c7421_z.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 523 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,943 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Ostan mootori. 642858 Veiko1986 0 813 13-06-2022, 06:48 PM
Viimane postitus: Veiko1986



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne