11-12-2006, 07:31 PM
Nii, sisselaske kollektori kõik tihendid said vahetatud, aga nüüd kogu selle töö käigus tekkis probleem, et pöörded on paigast ära - mis seda siis põhjustada võiks?
Üldjuhul on normaalne see, et külmalt peast oleksid pöörded kuskil 900-1000 peal, kui käik P asendid on, soojalt siis 750.
Mul aga nii külmalt, kui soojalt kogu aeg 1000 pööret, nii soojalt, kui külmalt.
Tühikäigu relees viga pole - proovisin kahte tykki lisaks, üks katkine viis kohe pöörded 1500 ni, nagu katkine jupp teebki ja teine korrasolev samamoodi 1000 ni.
Mis siis seda teha võib?
1. Külmkäivituspihustit pakkus üks tyyp välja - temal olla see nii teinud, ise aga mõtlen, et ei saa eriti selle asja viga olla, sest igal juhul külmkäivituspihusti pole seotud ju selle releega - ta lihtsalt on massis, kui mootor külm on ja kui mootor soojeneb, siis kaob mass ära ja lisakütet peale ei anna. Seega, kui isegi juhe sellel kalaks, ikkagi lisakütet asi peale ei annaks.
2. Co on paigast ära? Peale remonti pole seda vaadanud, kuid iseenesest ei imesta, kui remondi tagajärjel see muutus, sest enam ei saa lisaõhku peale, nagu varem sai. Aga siiski - kuna sooja ja külma mootoriga pöörete muutumist ei toimu, siis ei saa ju selle viga ka olla.
3. Juhtrõhu regullaator - see peaks vist olema seotud selle tühikäigu releega - et kui see ei anna releele infi, et mootor soojenenud on, siis ei hakka ka relee teisiti toimetama???
Kas veel midagi, millele võiks tähelepanu pöörata?
Üldjuhul on normaalne see, et külmalt peast oleksid pöörded kuskil 900-1000 peal, kui käik P asendid on, soojalt siis 750.
Mul aga nii külmalt, kui soojalt kogu aeg 1000 pööret, nii soojalt, kui külmalt.
Tühikäigu relees viga pole - proovisin kahte tykki lisaks, üks katkine viis kohe pöörded 1500 ni, nagu katkine jupp teebki ja teine korrasolev samamoodi 1000 ni.
Mis siis seda teha võib?
1. Külmkäivituspihustit pakkus üks tyyp välja - temal olla see nii teinud, ise aga mõtlen, et ei saa eriti selle asja viga olla, sest igal juhul külmkäivituspihusti pole seotud ju selle releega - ta lihtsalt on massis, kui mootor külm on ja kui mootor soojeneb, siis kaob mass ära ja lisakütet peale ei anna. Seega, kui isegi juhe sellel kalaks, ikkagi lisakütet asi peale ei annaks.
2. Co on paigast ära? Peale remonti pole seda vaadanud, kuid iseenesest ei imesta, kui remondi tagajärjel see muutus, sest enam ei saa lisaõhku peale, nagu varem sai. Aga siiski - kuna sooja ja külma mootoriga pöörete muutumist ei toimu, siis ei saa ju selle viga ka olla.
3. Juhtrõhu regullaator - see peaks vist olema seotud selle tühikäigu releega - et kui see ei anna releele infi, et mootor soojenenud on, siis ei hakka ka relee teisiti toimetama???
Kas veel midagi, millele võiks tähelepanu pöörata?
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868