Postitused: 12
Teemad: 2
Liitus: May 2013
Maine:
0
tervist,
kysimus järgmine millised mootorid istuvad 190-nele peale ilma suuri muudatusi tegemast. pean silmas diislikaid.
olen kuulnud et kuni 2,5 on 1on1 aga 3.0 ja 3.0TD pidi tulema mingi kardaani probleem, ehk keegi oskaks lähemalt rääkida?
tänud.
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Kardaaniprobleemi saab lahendada lätlaste või jaan kirsiga. Ära alla 80 euro probleemile lahendust oota.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Ei ole mingit probleemi, kasuta W201 2.6 bensaka kardaani ja muresid pole. Loomulikult kõige lihtsam on panna 2.0 diisel, üldiselt mootorivahetustest juttu juba päris palju olnud->otsing.
Silmas tasub pidada, et R4 ja R5 on eespool ja R6 mootorid ~4-5cm salongipool, seega ka kast ja kastitala on salongi poolel, kardaani esimene pool lühem jne, jne.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Pane 2.5 diisel OM602 ja ainus mis pead muutma on stabikas, lõdvikud, roolivõimu pumba tagasivoolu volla pikemaks, küünalderelee ja midagi veel...
Tahad panna 3.0 diisel OM603, siis vaja stabikas, radikas ei mahu enam, kardaani esimest poolt lühemat, käigukasti vardad- mõni kasutab keermelatti, mõni keevitab lühemaks, teise ülekandega tagareduktorit, küünaldereleed ja kindlasti veel midagi.
OM601 asemele OM602 pannes jääb sumps samask. OM603-me paigaldamisel vajad ka uut summutit. Arvatavasti hakkavad praeguste vedrude ja amortidega rehvid koobastesse käima.
Kõik see info on juba siin foorumis olemas + väljamaa foorumites. Üleval on kirjas OTSING ja OTSING B1
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
N/A OM605 on sisuliselt sama mis N/AOM602, suurim erinevus plokikaanes. OM605 on laia kaanega ja rohkem kW. OM605 puhul ära unusta õhufiltri kopsikut mis on mootorist eraldi ja W201 kerele võibolla et päris hästi ei sobi, W201 puuduvad ka kundepool poritiivas need õhuvõtu avad õhupuhasti jaoks.