Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
19-05-2013, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2013, 12:48 PM ja muutjaks oli MantaOwner.)
Autoks sedaankerega MB W124 E220 aut -94. Värske MB omanikuna olen foorumit jõudnud natuke juba uurida, aga mõned küsimused on.
1) Kus tasub Tallinnas Mersut remontida? Esindusse nii vana autoga ei hakka minema.
2) Kus tasub Tallinnas sillastendi teha?
3) Palju maksab püsikiirushoidja paigaldus ja kus lasta see paigaldada?
4) Palju maksab esiklaasi vahetus ja kus lasta see paigaldada?
5) On kellelgi pilti (15") Azev A velgedega W124-st? Velje pilti näeb: http://www.upload.ee/image/3306717/SAM_1207.JPG
Tõnu
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
19-05-2013, 12:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2013, 12:59 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Remontida saad Hort Autos ja Lesvenis, sillastendi kohta ma ei tea, kas nad seda seal teevad.
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Tänud info eest.
* Kas W124-l on tehase poolt juba mingi valmidus püsikiirushoidja paigalduseks? On keegi oma W124-le püsikiirushoidja paigaldanud, võiks kogemusi jagada? Eesti autopoodides ringi vaadates pakutakse põhiliselt Liteoni püsikiirushoidjat hinnaga alates ca 400 eurot koos paigaldusega ja seda välja otse ei loe, kas see W124-le üldse sobib. Kasutatud MB originaali mõne varuosadeks müüdava auto pealt on vist suht lootusetu eestist leida?
* Nüüd paar päeva sõitnud autoga ja selgub, et esiuksed sulguvad üsna raskelt ehk peab paraja jõuga sulgema neid. Uksed terved ja korralikud, ära vajunud ei ole (nagu nt kupeedel on tüüpviga). Hingedest ust reguleerida ei saa, seega jääb üle ainult lukustusmehhanism ukse sees? Mida seal tegema täpsemalt peab, on see sedaanide tüüpviga?
* On kellelgi mõnda head linki W124 helitehnika paigalduse kohta, kus on piltide abil step-by-step näidatud, kuidas sisu lahti võtta ja uusi kõlareid paigaldada nt jalgade juurde küljepaneelidesse või A-piilaritesse? Olen uurinud erinevaid saite ja foorumeid, aga suurt midagi ei leia W124 helitehnika paigalduse kohta, parim senileitud link on selline:
http://www.peachparts.com/Wikka/W124AudioAmp
Tõnu
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Minu teada cruisi valmidust nii vanal mudelil küll pole.
Esiklaas pole kallis sellel mudelil, küsi hinnapakkumisi.
Helista näiteks 56662656 ja küsis sealt, võid öelda, et Karl soovitas
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(22-05-2013, 11:03 AM)Karl Kirjutas: Minu teada cruisi valmidust nii vanal mudelil küll pole.
Esiklaas pole kallis sellel mudelil, küsi hinnapakkumisi.
Helista näiteks 56662656 ja küsis sealt, võid öelda, et Karl soovitas Hortauto pakub nii vanadele ka püsikiiruse hoidjat,paigaldasin enda vanale sprinterile mis oli aastats 1999 seal kiirusehoidja ja maksis minu vana mälu järgi 200 euro kanti.Ja mälu järgi oli ka valmidus olemas,tuli vaid mehhanism ja kang osta.See kõik oli siis selle hinna sees.
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Sprinteritel ja Vitodel valmidus olemas küll, "nelja" suhtes julgen sügavalt kahelda...
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(19-05-2013, 12:46 PM)MantaOwner Kirjutas: Autoks sedaankerega MB W124 E220 aut -94. Värske MB omanikuna olen foorumit jõudnud natuke juba uurida, aga mõned küsimused on.
1) Kus tasub Tallinnas Mersut remontida? Esindusse nii vana autoga ei hakka minema.
2) Kus tasub Tallinnas sillastendi teha?
3) Palju maksab püsikiirushoidja paigaldus ja kus lasta see paigaldada?
4) Palju maksab esiklaasi vahetus ja kus lasta see paigaldada?
5) On kellelgi pilti (15") Azev A velgedega W124-st? Velje pilti näeb: http://www.upload.ee/image/3306717/SAM_1207.JPG
Tõnu
tervist !
1: remontida saad igas töökojas, aga kui otsid ainult Mercedes-Benz töökojat , siis tallinnas on kaks kohta kus remontivad mersusi ja kohapeal rohkem kui 20 autot lammutamiseks ja varuosasid on väga palju .
kadaka tee 74a ja betooni 34
2: sillastendi kohasid on ka palju (mart pääskula 5036826, roo 4 tallinnas, linnamäe 37 jne...)
3:püsikat panna on natuke raske ja eestis vist pole sellist elektrikut kes hakkab panema , (üks elektrik küsis alates 200 euri panemise eest + ise pead kogu süsteemi eraldi kuskil ostma ) sobib ainult bensiini oma süsteem kui sul bensiin on
4: esiklaasi saad kasutatud osta 30-40 euriga , liimi ja krundi saad ka ise osta laki tänava poes (12euri ). vana klaasi välja lõikad tavalise peenikese trossiga kahekesi !
uue esiklaasi saad panna igas klaasiteeninduses hind umbes 110-125euri
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
(22-05-2013, 11:37 AM)Karl Kirjutas: Sprinteritel ja Vitodel valmidus olemas küll, "nelja" suhtes julgen sügavalt kahelda...
Kahtlused on õiged - küsisin järgi, W124-le pakub Hort Auto püsikiirushoidjat ca 450 euroga.
(22-05-2013, 11:58 AM)arturmalcik Kirjutas: ..
4: esiklaasi saad kasutatud osta 30-40 euriga , liimi ja krundi saad ka ise osta laki tänava poes (12euri ). vana klaasi välja lõikad tavalise peenikese trossiga kahekesi !
uue esiklaasi saad panna igas klaasiteeninduses hind umbes 110-125euri
Esiklaasi ostan igal juhul uue, tänud soovituste eest.
Püsikiirushoidja kohta veel küsimus - kas nt 1987. a W124-le paigaldatud püsikiirushoidja sobib 1994. a W124-le?
Tõnu
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
LESVENit soovitan soojalt.
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
26-05-2013, 09:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2013, 09:16 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Miks sa siis nii koledasti kohe lõhkuma hakkasid?
Sai sama protsess mõni aeg tagasi just läbitud. Antenni teleskoop oli Silberist tellides 26,81 (MB66828037) ja mootor ca 300€ (ilmselgelt otsustasin pruugitud mootori kasuks seda hinda kuuldes).
Antenni teleskoobiosa saab ilusti kätte, kui keerata lehtvõtmega pealt lahti ja kui enam välja rohkem ei tule, siis tõmbad näpitsatega, kui ikka liikuma ei hakka, siis WD40-t vahele nii, et upub ja järgmine päev uuele ringile.
Praeguse hetkega ise hakkaks uut mootorit otsima, sest ma ei ole kindel, kas seda metalltoru mille sa pooleks saagisid üldse müüaksegi eraldi Uue mootori saad lammutusest või varuosa alafoorumist 15-25 euriga. Kui otsima hakkad, siis soovitan vaadata Hirschmanni suuremat mootorit, sest need pidavat paremini vastu pidama ( http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqZHJE8FCn)VhulWBQ)Ni001o!~~60_35.JPG )
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
26-05-2013, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2013, 10:23 PM ja muutjaks oli MantaOwner.)
Millist teleskooposa eraldi müüakse, kogu see torumajandus on ju ühes tükis? Ja milleks uut mootorit vaja on, see ju töötab nagu kõik muugi, va torumajandus, mis katki läks?
Roostesurma ja muid vedelikke sai mitmel eelmisel päeval sinna korduvalt valatud, aga sellest jäi väheks, ilma kuumapuhurita ei oleks midagi liikuma saanud. Pärast, kui asi juba katki oli ja 2 peenemat toru suurema seest välja tulid, siis selgus, et väljatulnud toru ots oli päris korralikult roostetanud. Antenni kinnitus kere küljes paistab veidi lekkivat, kes teab, mitu aastat see vaene antenn seal juba roostetanud on.
Tõnu
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
26-05-2013, 10:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2013, 10:36 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(26-05-2013, 10:20 PM)MantaOwner Kirjutas: Millist teleskooposa eraldi müüakse, kogu see torumajandus on ju ühes tükis? Ja milleks uut mootorit vaja on, see ju töötab nagu kõik muugi, va torumajandus, mis katki läks?
Roostesurma ja muid vedelikke sai mitmel eelmisel päeval sinna korduvalt valatud, aga sellest jäi väheks, ilma kuumapuhurita ei oleks midagi liikuma saanud. Pärast, kui asi juba katki oli ja 2 peenemat toru suurema seest välja tulid, siis selgus, et väljatulnud toru ots oli päris korralikult roostetanud. Antenni kinnitus kere küljes paistab veidi lekkivat, kes teab, mitu aastat see vaene antenn seal juba roostetanud on.
Tõnu
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
26-05-2013, 11:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2013, 11:33 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Teleskoopi on ainult nii palju http://i6.ebayimg.com/04/i/000/ec/56/789f_1.JPG
Teleskoobi eemaldus:
1. Võtad 12-13(?) võtme ja keerad ülevalt masti lahti ( http://i115.photobucket.com/albums/n281/...120625.jpg )
2. Lülitad raadio sisse ning seepeale keritakse kogu antenni mast mootorist välja.
Peale seda hakkad mootorit maha võtma.
*Mootori all mõtlen kogu kupatust mis jääb antenni mastist allapoole
----------------
Kuna sul läks see toru pooleks, mis on korpuse külge kinnitatud, siis sellepärast ütlesin, et mina ostaks kogu kupatuse uue. Vähem aja ja närvikulu. Pole just väga kalli osaga ka tegemist.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
http://www.youtube.com/watch?v=Aq15c4jsX6A
Kas see on normaalne, et õlisurve näidik langeb pikemalt kohapeal/ummikus seistes peaaegu 2-ni?
Tõnu
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Täissündi puhul normis.
Temperatuur peaks natuke rohkem muret tegema
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Temperatuurinäidik ka üsna kõrgel jah, samas kui temp ca 110? kraadini jõuab, hakkab ventilaator (järgmises astmes?) kenasti tööle ja temp kukub kiirelt 80 peale.
Tõnu
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
28-05-2013, 09:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2013, 09:29 AM ja muutjaks oli ralak.)
(28-05-2013, 08:38 AM)MantaOwner Kirjutas: Temperatuurinäidik ka üsna kõrgel jah, samas kui temp ca 110? kraadini jõuab, hakkab ventilaator (järgmises astmes?) kenasti tööle ja temp kukub kiirelt 80 peale.
Tõnu
Pikalt nõnda lased siis varsti tihendid lekivad. Vahetevahel 110 pole hullu, kuid regulaarselt? Miski on valesti, visko tihe?
setud sõitsid seciga
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
(19-05-2013, 12:58 PM)kodutu Kirjutas: Remontida saad Hort Autos ja Lesvenis, sillastendi kohta ma ei tea, kas nad seda seal teevad.
Visko tõenäoliselt on probleemi põhjuseks jah. Lisaks kippus mootor tühikäigul natuke puterdama ja hommikuti külma mootoriga "D" peale lülitades on mootor mõned korrad ka välja surnud. Sai täna Truumu juures diagnostikas käidud ja selgus, et puterdamise põhjuseks on kas potentsiomeeter (tehase paigaldus), mis asendab lambdat või siis õhulugeja, viimane sai ka lahti võetud ja sprayga puhastatud, väliselt oli õhulugeja seisukord igati ok. Muud asjad on diagnostika järgi kõik ok, ühtki viga ajus ka polnud.
Potentsiomeeter sai praegu ajutiselt lahti ühendatud, nüüd töötab mootor ühtlasemalt ning kiirendus on ka tiba parem.
Kui kellelgi on potentsiomeetrit (kood 0280101008) või õhulugejat (kood 0280217100) prooviks pakkuda, siis PS abiks.
Sai ostetud el. antenn, mille teleskoobi osa ei tööta korralikult, on kellelgi pakkuda täies pikkuses töötavat teleskoobi osa (esinduses pakutav on teada)?
Tõnu
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
Mootori temperatuuri probleem nüüd lahendatud, visko oligi põhjuseks.
(29-05-2013, 10:55 PM)MantaOwner Kirjutas: ..
Kui kellelgi on potentsiomeetrit (kood 0280101008) või õhulugejat (kood 0280217100) prooviks pakkuda, siis PS abiks.
Sai ostetud el. antenn, mille teleskoobi osa ei tööta korralikult, on kellelgi pakkuda täies pikkuses töötavat teleskoobi osa (esinduses pakutav on teada)?
..
Mainitud vidinad endiselt vajaka, eriti olen huvitatud potentsiomeetri proovimisest, tahaks mootori tühikäigu lõpuks korda saada.
Pole el. skeemi hetkel käepärast - kas süütelukust läheb + juhe otse starterile või on seal vahel mõni relee/kaitse vms? Praegu selline lugu, et mõni kord (ca ühel juhul 10-st) ei taha mootor käivituda ehk starter ei tee piuksugi, kui süütevõtit keerata, ainult bensupumba relee (?) teeb kapoti all häält. Starteri tõmberelee sai just vahetatud tutika vastu, starter sai võetud pulkadeks ja selle seisukord on sisuliselt uueväärne, isegi harjad pole praktiliselt kulunud. Aku ja starteri klemmid on kõik puhastatud ja annavad korralikku ühendust. Kui juhe läheb otse starterile, siis jääb üle ainult süütelukk?
Tõnu
|